Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Kristiansund, Intility arena, søndag 21. okt. kl 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Caanradi View Post
    Hva med en litt annen strategi på hjørnespark fremover? Samles i en klynge for så å spre seg når hjørnesparket blir slått? Da har forsvarspillerne mindre oversikt og det er vanskeligere å markere.
    Mener å huske det var et lag som brukte dette med hell endel ganger for noen år siden. Et landslag?
    Det er et godt forslag. Men da må ballen også treffe dette området. Ser ut som vi ikke greier nettopp dette.
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Det kunne vært verre, vi kunne vært Lyn. Eller Fredrikstad. Eller Viking. Eller LSK. Eller Godset. Eller Stabæk.

Ja, vi er planta midt på tabellen i vår øverste divisjon. De andre ligger verre an, for å si det sånn.

En trøst på en kjip dag.

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
        Det er et godt forslag. Men da må ballen også treffe dette området. Ser ut som vi ikke greier nettopp dette.
        Rart. Finne er jo en racer på å slå perfekte frispark. Kan da ikke være så mye vanskeligere med hjørnespark.
        Men klart...det er jo dobbelt så langt å slå som når han skyter fra 18-20 m. Får trene mer på det da!

Comment

• Sitat fra Aperoptet:
          "Neste kamp er borte mot Godset. Et lag vi har en høne å plukke med, med en spiller vi har en høne å plukke med. Et lag som sliter hardt i motgang. Nå har vi sjansen til å virkelig trøkke dem ned i dritten. Da vet vi hvordan det kommer til å gå."

Nettopp. Stengel har vel ikke scora i serien etter lykketreffet sitt mot oss på Intility. Vil ikke overraske om han scorer igjen på lørdag.

Comment

• Originally posted by Caanradi View Post
            Sitat fra Aperoptet:
            "Neste kamp er borte mot Godset. Et lag vi har en høne å plukke med, med en spiller vi har en høne å plukke med. Et lag som sliter hardt i motgang. Nå har vi sjansen til å virkelig trøkke dem ned i dritten. Da vet vi hvordan det kommer til å gå."

Nettopp. Stengel har vel ikke scora i serien etter lykketreffet sitt mot oss på Intility. Vil ikke overraske om han scorer igjen på lørdag.
            Har vi egentlig vunnet mot Godset etter at Deila tok over? Føler vi bare har tapt hver gang.

Comment

• Med Stabæk, Godset og LSK langt nede på tabellen så skal det vel mye til om kkke vi «vinner» i år. Alle tre er klubber jeg gjerne ser ned en divisjon.

Comment

• Blir en uhyre vanskelig kamp for oss borte mot Godset, og håper på en uavgjort. Uansett hvordan de ligger an på tabellen, så har de mange gode individuelle spillere som er ekstra tent mot oss, i tillegg til at de er desperate etter en seier etter tapet for Sandefjord og at de er i sumpa selvfølgelig. Nå er vel Pedersen ute, og det er forsåvidt en fordel for oss. Selv om Pedersen har vært svak i det siste, så kan jeg sverge på at han hadde fått en opptur mot oss.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                  Blir en uhyre vanskelig kamp for oss borte mot Godset, og håper på en uavgjort. Uansett hvordan de ligger an på tabellen, så har de mange gode individuelle spillere som er ekstra tent mot oss, i tillegg til at de er desperate etter en seier etter tapet for Sandefjord og at de er i sumpa selvfølgelig. Nå er vel Pedersen ute, og det er forsåvidt en fordel for oss. Selv om Pedersen har vært svak i det siste, så kan jeg sverge på at han hadde fått en opptur mot oss.
                  Jeg tror de kommer til å ha skuldrene oppunder øra. Vi helt uten press. Vi tar dem.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                    Blir en uhyre vanskelig kamp for oss borte mot Godset, og håper på en uavgjort. Uansett hvordan de ligger an på tabellen, så har de mange gode individuelle spillere som er ekstra tent mot oss, i tillegg til at de er desperate etter en seier etter tapet for Sandefjord og at de er i sumpa selvfølgelig. Nå er vel Pedersen ute, og det er forsåvidt en fordel for oss. Selv om Pedersen har vært svak i det siste, så kan jeg sverge på at han hadde fått en opptur mot oss.
                    Mos kommer garantert til å score mot gamleklubben. Samme med Stengel.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Jeg tror de kommer til å ha skuldrene oppunder øra. Vi helt uten press. Vi tar dem.
                      Det kan selvfølgelig slå begge veier, men forventer en vanskelig kamp. Blir overrasket om vi vinner, men om gutta er 100% på og planen følges, så kan alt skje.

Comment

• Har også sett Grødem sitt mål igjen. Ser da mistenkelig ut som den er feil. Venstre backen er i beste fall på linje. Og ja vi skulle hatt straffe. Men nok om det.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                          Mos kommer garantert til å score mot gamleklubben. Samme med Stengel.
                          Gjør ikke noe, for Abu putter 3
                          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Loke View Post
                            Gjør ikke noe, for Abu putter 3
                            Den tror jeg du får høy odds på! Husker noen Godset supportere nevnte at Abu var mye bedre når han var på lån, enn når han hadde fått kontrakt. Synes vi ser tegn til det allerede, men kanskje jeg bare er grinete nå, og trenger en pause!

For å nevne noe positivt så synes jeg markeringen for Luton Shelton med bannere fra fans og spillere + at vi sang sangen hans var en veldig fin gest . Tommel opp!

Comment

Working...
                            X