Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Strømsgodset - Vålerenga, Marienlyst stadion, lørdag 27. okt kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vi kan fortsatt avslutte med stil.. 12 poeng å spille om. Vi kan i det minste nærme oss 50p tilslutt.

Comment

Høydepunktene denne sesongen var å slå lillestrøm 2 ganger pluss brann. Ellers så har det vært en helt normal døv engasesong med masse skuffelser og nedturer. Men det er man jo vant til og forventningene til avslutningen er ekstremt lave. De svikter idag å.
      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Vi er jo inne i den delen av sesongen der vilje avgjør mye. Vi er sannsynligvis bedre enn dem. Om vi vinner er jeg ikke sikker på. Det er sånne kamper som dette vi må øve oss på å vinne hvis vi noen gang skal bli noe mer. Om de hever seg 5-10% og vi slipper oss ned 5-10% så taper vi.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
          Høydepunktene denne sesongen var å slå lillestrøm 2 ganger pluss brann. Ellers så har det vært en helt normal døv engasesong med masse skuffelser og nedturer. Men det er man jo vant til og forventningene til avslutningen er ekstremt lave. De svikter idag å.
          Scoringen til Bård hjemme mot bønda, er noe av det råeste jeg har opplevd med Enga noen gang. Måten det tok av på stadion var en opplevelse i seg selv. Ellers er jeg glad for å slippe nervene supportere av flere lag har nå. Ett av dem er Godset. La oss trøkke dem ned i driten i kveld.

Comment

Uten tvil årets høydepunkt. Bokmerket feiring så jeg gjenopplever stemningen på ståtribunen gang etter gang.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Scoringen til Bård hjemme mot bønda, er noe av det råeste jeg har opplevd med Enga noen gang. Måten det tok av på stadion var en opplevelse i seg selv.
              Det var helt vilt ja.

Comment

Vi må nå klare og komme foran Odds og kbk på tabellen tilslutt

Comment

Både Daniel og Abu ute. Helt «ny» midtbane med Lekven, Felix og Israelsson.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                    Både Daniel og Abu ute. Helt «ny» midtbane med Lekven, Felix og Israelsson.
                    Jada, neida så..

Comment

Go natt da.... faen abu også, helvettes dritt ass, da taper vi denne også, garantert

Comment

Uff ikke bra. Men blir veldig spennende å se Felix fra start! Jeg nekter å sutre før kampen har starta...

Comment

Fy faen ass. Vi er så rævva. Denne sesongen er over

Comment

Er dette seriøst eller, fy faen ass

Comment

Bare tidsspørsmål før det blir1-0 her

Comment

Tannløst og kjedelig

Comment

Working...
                                X