Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Strømsgodset - Vålerenga, Marienlyst stadion, lørdag 27. okt kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg tror ikke vi vi vinner hverken mot S08 eller B/G. Kanskje mot Ranheim som heller ikke har noe å spille for.

Vi er helt statiske og det eneste vi er gode på er feilpasninger. Det er ingen flyt, det er ingen dynamikk mellom spillerene. Det virker ikke som om de har tro på hverken seg selv eller Deila.

Comment

Originally posted by Gluecoma View Post
      Hvordan er reglene på walkover i eliteserien? Idag hadde det nesten vært bedre å bare meldt walkover og ikke møtt opp. Sesongen er over, greit nok det, men er lov å vise litt interesse når det er satt opp kamp eller?
      andrelaget tapte og, ser ut som de gutta ihvertfall var gira på å spille og gjorde det de kunne for å vinne
      Jeg satt akkurat og tenkte det samme.
      Jeg kunne godt tenkt meg at Deila og spillerne kunne gått ut og fortelle meg hvorfor jeg skulle gidde å se på resten av kampene denne sesongen når det virker som om spillerne kun møter opp fordi det er berammet kamp.

Comment

Virker jo ikke som Deila ikke er karismatisk eller har mista garderoben, så for meg så er det helt umulig å forstå hvorfor ikke spillerne har lyst til å legge igjen litt innsats på banen? er 1 kamp i uka, fotball er gøy å spille, så hvorfor ikke gønne på? Fatter ikke

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
          Ønsker meg Abdi og Lekven ut, og Israelsson inn i vinter. Samt en forklaring på hva som har skjedd siden Fridjonsson er ute i kulda. Nekter å tro at det er sportslige grunner til at han sitter så mye på benken.
          Samme her. Abdi og Lekven har ikke noe fremtid hos oss. Ei heller Tollås Nation. Så må dem se om det er bedre å se seg om etter en ny spiss. Enten må vi bli flinkere til å stikke Sam igjennom, ellers må vi få inn en annen type. Synest Tokmac var flinkere til å innvitere/vise at han var på løp enn Sam.
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Ingar View Post
            Spiller vel fint liten rolle? Han har større potensiale en de som dasser rundt der nå.Du husker kanskje hvordan han spilte ifjor?
            Han har jo ikke vist noenting bortestt fra lange innkast, like dårlig som Abdi. Vært dårlig på 2laget også. Hvorfor skulle han spilt mere ?

Comment

Originally posted by Sosua View Post
              Han har jo ikke vist noenting bortestt fra lange innkast, like dårlig som Abdi. Vært dårlig på 2laget også. Hvorfor skulle han spilt mere ?
              Han har langt mer inne enn Abdi og Lekven,å tillegg er han raskere,bedre skudd,mer arbeidsvillig og sist men ikke minst en spiller for fremtida! Man bygger ikke et lag i rundt Lekven.

Comment

Hermann Stengel var meget god utpå der, langt bedre enn de vi spilte med på midten.

Comment

Deila har sine favoritter. Fridjonsson er ikke en av de. Behøver ikke være vanskelige enn det.

Comment

Prioriterte å legge unge etter 1-0. Gikk tydeligvis ikke glipp av noe.
                    Sesongen er offisielt over. De to siste hjemmekampene blir nitrist når det gjelder oppmøte. Mulig det vil bli snust på bunnrekorden fra Ullevaal for noen år siden (var de i 2016?). De som gidder å dra på bortetur til Bodø bør få en medalje.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                      Deila har sine favoritter. Fridjonsson er ikke en av de. Behøver ikke være vanskelige enn det.
                      Vel,i arbeidslivet velger man son regel de som er best for "temaet",uansett trynefaktor!
                      Det er vel det som skiller de gode lederne fra de dårlige.

Syntes prosjekt-Deila,i mine øyne henger i en syltynn tråd.

Så jævlig skuffa nå!

Comment

Originally posted by ValleX View Post
                        Hermann Stengel var meget god utpå der, langt bedre enn de vi spilte med på midten.
                        Og så manglet vi Abu, som er MYE bedre enn Stengel. Det blir bare så patetisk, når denne dukker opp. Jeg ble kvalm av å se dette Engalaget.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
                          Fridjonsson startet alle kamper fra 4. runde til 12. runde i år. 12. runde var kampen mot Lillestrøm i slutten av mai. Deretter dro han til VM med Island, og startet neste gang 16. og 17. runde. Den 17. runden 5. august er foreløpig siste gang han startet en A-lagskamp for oss.

Fra å ha startet ni runder på rad før sommeren har han altså bare startet to kamper etter sommeren. I tillegg har han kun to innhopp siden 5. august, til sammen 23 minutter fotball. Det er begrenset hva man får vist på en halv omgang med fotball i løpet av en høst, så jeg kan dessverre ikke si noe annet til kommentaren din enn at lange innkast er langt mer enn hva Abdi har bidratt med i de fleste kampene han har vært innpå.

Fra å ha vært god nok for startelleveren i hele vår, er han altså ikke VM-spilleren vår lenger god nok for et innhopp for en middelhavsfarer i Eliteserien. Greit at han ikke er foretrukket i førsteelleveren når Abu, Israelsson og DFH alle er friske, men at han ikke er god nok til å starte i dag, eller i det minste få et innhopp, det er bare piss. Jeg er overbevist om at det ligger noe annet enn sportslige vurderinger bak. Og hvis det ikke gjør det, så blir jeg enda mer skeptisk til Deilas vurderingsevne enn jeg allerede er.

Det er ikke akkurat sånn at de som spiller på posisjonene Fridjonsson konkurrerer om har fremstått så fantastiske at de har spilt ham ut av laget. Unge spillere som åpenbart har et stort potensial og fremtiden foran seg må prioriteres foran overbetalte spillere som ikke viser en dritt. Spesielt i kamper hvor vi ikke har noen ting å spille for.

Edit: Fridjonsson fikk også et innhopp mot Rosenborg i cupen. I det 87. minutt, påstillingen 0-2.

Comment

En ting skal han ha Deila. Han er hvertfall såpass piss forbanna på spillerne så leppa dirrer. Tollås Nation derimot virker helt likegyldig, like energiløst intervju som spillet vårt idag...

Comment

Hører Deila intervju etter kampen. Han er åpnenriktig forbannet av prestasjon i dag. Har han mistet garderoben?

Comment

Originally posted by nada View Post
                                En ting skal han ha Deila. Han er hvertfall såpass piss forbanna på spillerne så leppa dirrer. Tollås Nation derimot virker helt likegyldig, like energiløst intervju som spillet vårt idag...
                                Akkurat samma tenker jeg. JTN virker likgyldig og svarer bare det han "må".

Comment

Working...
                                X