Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Strømsgodset - Vålerenga, Marienlyst stadion, lørdag 27. okt kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nada View Post
    En ting skal han ha Deila. Han er hvertfall såpass piss forbanna på spillerne så leppa dirrer. Tollås Nation derimot virker helt likegyldig, like energiløst intervju som spillet vårt idag...
    Helt enig. I det minste godt å se Ronny så forbanna. Reagerte pådet samme med Tollås Nation, virka veldig likegyldig. Håper han som kaptein har en annen utstråling og holdning i garderoben. Måten han framsto på i intervjuet kunne fått selv Petter Stordalen uinspirert.

Comment

Originally posted by bengt View Post
      Hører Deila intervju etter kampen. Han er åpnenriktig forbannet av prestasjon i dag. Har han mistet garderoben?
      Vet ikke jeg. Nå har han prøvd i to år uten at vi har blitt noe særlig bedre.

Det går ikke an å forvente at ting endrer seg uten at man også gjør ting annerledes. Så er vel spørsmålet om hva endringen skal være. Ny trener? Nye spillere? Eller om treneren evner å få mer ut av det laget som er her?

Jeg har ikke helt trua på Deila og har aldri hatt det. Men han kan like gjerne få 2019 på seg også, det er jo ikke noen andre åpenbare kandidater. Og hvem vet, kanskje får han det til. Er vi ikke med høyt på tabellen til sommeren så er det kanskje greit å takke for samarbeidet alt da.

Det er jo egentlig ikke toppnivået som er problemet. Det er bunnivået. Det burde det jo være mulig å gjøre noe med. Og hvis Deila ikke greier det så kan kanskje noen andre kan klare det. At vi rett og slett ikke møter opp til en del kamper er forskjellen på Europa League og der vi ender opp i år.

Comment

Vi visste det ble tap når vi fikk beskjed om at abu og DFH var ute, men for helvette da, for en slett jobb, dere bør skjemmes

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
          Fra å ha vært god nok for startelleveren i hele vår, er han altså ikke VM-spilleren vår lenger god nok for et innhopp for en middelhavsfarer i Eliteserien. Greit at han ikke er foretrukket i førsteelleveren når Abu, Israelsson og DFH alle er friske, men at han ikke er god nok til å starte i dag, eller i det minste få et innhopp, det er bare piss. Jeg er overbevist om at det ligger noe annet enn sportslige vurderinger bak. Og hvis det ikke gjør det, så blir jeg enda mer skeptisk til Deilas vurderingsevne enn jeg allerede er.
          Når man ser hvor gode Island har vært det siste året, kan vel hvem som helst få plass der? Det laget de mønstrer idag hadde ikke kvalla til junior VM engang, så det blir helt feil å dra den sammenligninga.
          Han er rett og slett ikke bra nok, og presterer dessverre ingenting offensivt. Hans innkast er bare trist, men det er ikke hans feil at han må kaste de inn i 16 hver gang.
          Han er ikke spesielt kjapp som enkelte nevner her, og har heller ingen god skuddfot.
          Bevares, han kan bli en god eliteseriespiller, men han blir ingen toppspiller tror jeg.

Kampen idag gidder jeg ikke bruke mye tid på, er sørgelig som grava.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Om ikke annet så fikk jeg inn trippelen, 1158 kroner i boks.

Comment

Skjønner heller ikke gnålingen om Fridjonsson. Han viste nada nix på de kampene han startet tidligere i sesongen. Og i ettertid har vi også hentet Israelsson og Abu, så han er enda lenger bak i køen.

Comment

Drt som er bra nå er at det ikke blir en falsk trygghet. Blir kanskje en del utskiftning i troppen i vinter.

Comment

Nok en trist forestilling - energi- og fantasiløst, og fullstendig overkjørt i 2.omg.

Vedr.intervjuene. Deila forbanna og det med rette. JTN sin reaksjon er ydmyk/flau/undrende og det er vel naturlig etter det som sannsynligvis var hårføner fra Deila i garderoben etter kamp.

Men - hva dreiv dem egentlig med i landslagspausa? Beep test og hardkjør? Det skjønner jeg i så fall fint lite av og kanskje er det derfor energinivået er så labert om dagen. Nytter ikke å skylde på at Abu og DFH er indisponerte - vi har spilt bra uten dem før og det er jo en gyllen mulighet for andre.

Abdi inn tror jeg var mer i desperasjon (han kan i hvert fall gå i krigen selv om han ikke bidro med det i dag, og kanskje var det hans siste sjansje til å bevise at han kan bidra med noe).

Sad, but true.
                  \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

All ære til de som fortsatt ikke har fått nok, men for mitt vedkommende er sesongen over. Jeg orker ikke flere skuffelser. Jeg gidder ikke kaste bort mer tid på det her i år. Driter i om vi taper resten eller vinner 10-0 i alle. Det er revnende likegyldig.
                    Dette er første gang jeg ikke gidder å følge serieavslutningen.
                    Godt jobba enga...
                    8 sesonger uten en dritt å juble for.
                    Jævla moro.

Comment

• Ja dette var ræva og bla bla bla. Det jeg liker er intervjuet med Deila og jeg har aldri sett han mer forbanna og både tror og håper dette blir en skikkelig vekker til neste hjemmekamp. Nei, tror neppe han har mistet garderoben, men tror flere av gutta har tatt juleferie og noen tror plassen på laget er sikker...ref Tollås og Nouri . Vi trenger konkurranse der bak og vi trenger en skikkelig panzer-spiss i tillegg til Sam. ...er også sikker på at hvis gutta holder seg skadefri og får trent godt sammen i vinter, pluss et par nye, så blir vi topp 4 !! Havner vi på 7-10 plass, noe jeg tviler på skjer, ja så skal jeg være noe enig med mange av hylekoret her inne som mener noe om deila ....selv om en ny trener IKKE vil være noe bra for da må ting bygges på nytt igjen og det tar tid!!
                      Jeg har fortsatt trua og møter som vanlig opp på kamp og støtter laget i mitt hjerte. Så får sutregjengen bli hjemme i sofaen som vanlig
                      Ære være

Comment

• Tollås Nation kan ihvertfall holde kjeft og se seg selv i speilet, det var han som startet å rote og tulle i dei første 10 min, usikker og rotetet og i feriemodus, han burde jo gå foran og vise vei, møkkalag

Comment

• Hvordan kan laget være så sårbare, ABU inn vi spiller kanonfotball. AABU ut, vi spiller som 2 div.

Kan en spiller virkelig utgjøre så mye?

Har vi virkelig ingen sentral midtbane uten ham? Felix Horn Myhre er 19 år, intet ansvar skal legges på hans skuldre. En dag blir han virkelig en topp spiller, men det skjer gradvis. Men Lekven og Israelsson, hva skjer. Greit, Lekven gjorde habil defensiv jobb. Men Israelsson bare surra, når han ble tatt av banen så satt vi inn Ibrahim som også bare surra.

I mine øyne så holder bakre rekke godt nok idag, men sentral midtbanen er krise. Når Daniel Fredheim Holm og Abu er ute har vi faktisk ingenting igjen.

Og hva i alle verdens dager skjer med Samúel Friðjónsson? Vi hadde EN spiller i VM, det er han. Har har fått 20 min på banen fordelt på 2 raske innhopp siden august.

Jeg forstår ingenting.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Det er penger som er problemet, ikke deila. I 2005 hadde vi topp 2 beste stallen i norge og med pengeinnsprøytningen i forbindelse med andresen tiden var vi igjen der oppe i 2010. Det er ikke tilfeldig. Mons ivar mjelde sa det samme om brann i 2007 i ett intervju i dagbladet jeg leste idag. Vi har hverken 11er eller stall som er god nok til å kjempe i toppen, så enkelt er det. Middelmådig stall og 11er er lik sant 8 plasser år etter år. Eneste håpet er cupen, men da må vi slutte å trekke rbk borte hele tiden. Jeg tror ikke denne troppen får til noe særlig mer neste år med mindre det sprøytes inn seriøse summer så vi får handlet fra en hylle høyere opp. Det er ikke spillernes skyld at de ikke er bedre, det er vi som har for høye og urealistiske forhåpninger til dem. De er ikke bedre enn den plassen vi lander på år etter år. Vi trenger cash$$$
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                              Det er penger som er problemet, ikke deila. I 2005 hadde vi topp 2 beste stallen i norge og med pengeinnsprøytningen i forbindelse med andresen tiden var vi igjen der oppe i 2010. Det er ikke tilfeldig. Mons ivar mjelde sa det samme om brann i 2007 i ett intervju i dagbladet jeg leste idag. Vi har hverken 11er eller stall som er god nok til å kjempe i toppen, så enkelt er det. Middelmådig stall og 11er er lik sant 8 plasser år etter år. Eneste håpet er cupen, men da må vi slutte å trekke rbk borte hele tiden. Jeg tror ikke denne troppen får til noe særlig mer neste år med mindre det sprøytes inn seriøse summer så vi får handlet fra en hylle høyere opp. Det er ikke spillernes skyld at de ikke er bedre, det er vi som har for høye og urealistiske forhåpninger til dem. De er ikke bedre enn den plassen vi lander på år etter år. Vi trenger cash$$$

Det du sier vedrørende cash stemmer jo selvfølgelig, vi er ikke mer en middelshavsfarer økonomisk.

Men de kjøpene vi gjør er også svært variabelt, Ibrahim og Israelsson har skuffet enormt mens Ejuke og Abu har vært kanon. Samtidig greide de å surre bort Stengel og Grindheim samtidig. Poenget er, greit vi har lite spenn. Men det lille vi har av penger er også brukt helt idiotisk.

Adam Larsen Kwarasey? Hvorfor? Vi hadde 2stk over snitt keepere som er superbillig i drift. Bruk pengene på noen solide spillere, hvorfor brenne av alt på en keeper?

Er så forbanna nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
                              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Jepp, vi trenger cash, cash is king.

Comment

Working...
                                X