Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Strømsgodset - Vålerenga, Marienlyst stadion, lørdag 27. okt kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
    Absolut, godt å se at han faktisk har noe meninger utover de faste kommentarene hans. Dog merkelig sent syntes jeg. Kunne fint tatt det etter Godset, Sandefjord, Bodø eller Kristiansund hjemme. Eller Sarp, Tromsø borte for lenge siden. Det er status quo. Null sportslig fremgang, utallige utskiftninger og mindre tilskuere for hver eneste uke nå.
    Sikkert hatt noen utblåsninger i garderoben hittil i sesongen, før denne kampen også. Men er vel første gangen jeg har sett han så sinna på TV.

Comment

• Så på tabellen. Ble straks i bedre humør. Selvfølgelig skulle vi vunnet, eller tapt med stil, men ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe.

Comment

• Originally posted by bengt View Post
        Så på tabellen. Ble straks i bedre humør. Selvfølgelig skulle vi vunnet, eller tapt med stil, men ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe.
        Jeg ser på tabellen. Den viser at vi er på 8. plass nå og fort er på 9. etter neste runde.
        Sånt blir jeg i dårlig humør av, uansett hvordan andre lag ligger an....

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
          Jeg ser på tabellen. Den viser at vi er på 8. plass nå og fort er på 9. etter neste runde.
          Sånt blir jeg i dårlig humør av, uansett hvordan andre lag ligger an....
          Vi er da kun 1 plass unna vår faste 7.plass. Så ille er det ikke.

Comment

• Vi taper mot Sarpsborg og Ranheim og spiller uavgjort mot Glimt.

Wow.....

Comment

• Jeg tror dessverre denne gjengen taper alle de siste kampene. De oppfører seg som som en gjeng med sengevætere totalt uten ryggrad. Dåkar liten, det er sikkert vanskelig å få leve av det man elsker også må man gi alt man har i tillegg. Synes synd på deila som må deale med de drittungene hver dag og jeg frykter for publikumsinteressen. Patetisk.
              I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                Jeg tror dessverre denne gjengen taper alle de siste kampene. De oppfører seg som som en gjeng med sengevætere totalt uten ryggrad. Dåkar liten, det er sikkert vanskelig å få leve av det man elsker også må man gi alt man har i tillegg. Synes synd på deila som må deale med de drittungene hver dag og jeg frykter for publikumsinteressen. Patetisk.
                Lov å være pessimist men sånn som laget fungerer så virker det som - tidligere i år - at vi blir bedre jo lenger unna en pause vi kommer. Tåler tydeligvis ikke landslagspauser eller andre typer pause. Så det er også lov å se med optimistiske øyne på de tre siste kampene. Med god stemning på tribunen og 9 poeng å spille om. Vi får heller støtte etter beste evne ut denne sesongen og gi klar beskjed om at vi forventer mer innsats. Dog så er ikke Godset på sitt beste noe dårlig lag så det kan fort vekk være en forklaring på hvorfor vi til tider så dårlige ut. Det forklarer ikke alle feilpasninger men kanskje noe av de andre «småfeilene»? La oss håpe det og stå på helt ut sesongen.

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                  Lov å være pessimist men sånn som laget fungerer så virker det som - tidligere i år - at vi blir bedre jo lenger unna en pause vi kommer. Tåler tydeligvis ikke landslagspauser eller andre typer pause. Så det er også lov å se med optimistiske øyne på de tre siste kampene. Med god stemning på tribunen og 9 poeng å spille om. Vi får heller støtte etter beste evne ut denne sesongen og gi klar beskjed om at vi forventer mer innsats. Dog så er ikke Godset på sitt beste noe dårlig lag så det kan fort vekk være en forklaring på hvorfor vi til tider så dårlige ut. Det forklarer ikke alle feilpasninger men kanskje noe av de andre «småfeilene»? La oss håpe det og stå på helt ut sesongen.
                  Jeg lener meg totalt på det Deila sier. Fyren var så skuffa og forbanna at han var på gråten i intervjuet. De er en gjeng med drittunger som bare har å skjerpe seg eller pelle seg vekk. Flaut og det finnes ingen unnskyldninger for en sånn innsats.

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                    Jeg lener meg totalt på det Deila sier. Fyren var så skuffa og forbanna at han var på gråten i intervjuet. De er en gjeng med drittunger som bare har å skjerpe seg eller pelle seg vekk. Flaut og det finnes ingen unnskyldninger for en sånn innsats.
                    Intervjuet med han, er det som gir meg håp. Så deilig forbanna. Og ja, de som ikke er 100% profesjonelle, fuck off til et OBOSdasslag.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Intervjuet med han, er det som gir meg håp. Så deilig forbanna. Og ja, de som ikke er 100% profesjonelle, fuck off til et OBOSdasslag.
                      Hvis vi ikke har spillere som ikke klarer å motivere seg til kamp mot Stengel og godset uavhengig av tabellplassering burde slutte å spille fotball. For da er du ikke ordentlig glad i spillet. Det er helt ufattelig for meg, vet de ikke hvor priveligerte de er?? Det er jo dritgøy!

Comment

• Skulle tro de var hypp på å revansjere den begredelige forestilling mot Kristiansund også,men neida...

Comment

• Fotball handler utrolig mye om psykologi. Håper de drar inn noen på det området med resultater å vise til akkurat som mjelde snakket om med brann i 2007. Vanskelig for Deila å være begge deler og det er tydelig at gleden med å få lov til å leve av å spille fotball og tjene masse penger ikke er nok til å motivere denne gjengen.

Comment

• Samtidig så tenker jeg at å jobbe og ta utdannelse er en stor del av det å bli voksen. Fotballspillere har ikke disse erfaringene og ligger vel mentalt på etterskudd ift. Å tåle motgang og holde seg motiverte. De vet selvfølgelig ikke hvor heldige de er heller da de ikke har noe sammenligningsgrunnlag. I intervjuer fremstår jo mange som ca. 16 år gamle mentalt og det kan jo være pga livsstilen som ikke er veldig utviklende på dette området. Joshua King f.eks som er en god fotballspiller hadde antageligvis ikke kunne håpet på noe mer enn kassajobb på kiwi hvis man skal dømme utifra intervjuene med han.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                              Synes det er helt naturlig at den kom nå. Elendig mot KBK, og han etterlyste galskap og vinnerlyst mot Godset. Det ble enda verre. Nå ønsker jeg at Tor Olav kliner litt til før 2019.
                              Greit å ønske det, men på hvilken måte har Deila med det sportslige teamet bevist at de fortjener mer penger?
                              Det er handlet en rekke spillere de siste åra uansett trener, og jeg tipper Trøim begynner å bli lei av det.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                                Greit å ønske det, men på hvilken måte har Deila med det sportslige teamet bevist at de fortjener mer penger?
                                Det er handlet en rekke spillere de siste åra uansett trener, og jeg tipper Trøim begynner å bli lei av det.
                                Deila har vist null.. nada..

Det er en rekke spillere hos oss som sannsynligvis tjener mye. Kanskje for mye. Alle er hentet av Deila. Carvalho, Kwarasey, Abu, Ibrahim, Israelsson, Lekven, Finne, Johnson.. Og kanskje også et par spillere til. Samt helt sikkert noen i apparatet til klubben også.

Jeg lukter økonomiske problemer hvis Trøim snurper igjen lommeboka. Ser klare likheter som da Andresen var her, kanskje med noe rimeligere kontrakter enn hva Andresen hadde. Men sammenligningen er likevel der.

Det Deila har drevet med er stormannsgalskap, uten resultater. Vi opplever også en massiv publikumssvikt. At vi har et snitt på over 9000 er bare tull da antall solgte billetter ikke er det samme som antallet tilskuere. Alle med synet i behold ser at det er et par tusen mindre, minst, enn hva som opplyses. Og jeg tror vi har et enda lavere snitt neste år.

Jeg er stygt redd for at Trøim ikke ønsker å være med på dette kjøret lenger. Og hvorfor skulle han?
                                Vi er på nedre halvdel omtrent hvert eneste år. Uten fremgang. Det nærmeste vi har kommet noe var en semifinale i cupen i fjor, en cup hvor lag som Hødd og Follo også har klart å ta seg til finalen. Samt oss da vi lå på det andre nivået. Vi vant også hele driten da.

Jeg er usikker på om jeg ønsker Deila med videre. Men hvem som skal ta over har jeg ingen formening om.

2019 bør være kniven på strupen for prosjekt Deila. Driter han seg ut da så bør han pakke sammen og dra.. uoppfordret!
                                VAR, nei takk!

Comment

Working...
                                X