Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by anderan View Post
    Hvis referansepunktet ditt er Vestbredden på Ullevål vil du nok oppleve at trøkket generelt er mye bedre på hele Supporter. Jeg pleier å stå ca 12-15 meter på skrå oppover fra capotårnet, og har aldri opplevd at det ikke er sangtrøkk rundt meg eller at noen har misforstått opplegget og hevder at de har fast plass. På den annen side vil alltid jeg og folk jeg møter flytte seg noen cm for å gjøre plass til en ekstra person på raden
    Høres veldig lovende ut. Takk for godt innspill

Comment

SMS, så er sesongkortet i boks.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/se...ill-sesongkort
      Ett lag i Oslo.

Comment

Hva er status nå? Og hvilke tiltak gjøres for å få fortgang i sesongkortsalget?
        Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Originally posted by vifboy93 View Post
          Ronny-o-meteret står fortsatt på 34%. Det står det skal oppdateres daglig, men om det faktisk gjøres vet vi jo ikke.

Comment

Originally posted by vifboy93 View Post
            Hele 15 sesongkort ble solgt i januar mener jeg å ha lest. Så hvis der stemmer raser det ikke akkurat oppover.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
              Hele 15 sesongkort ble solgt i januar mener jeg å ha lest. Så hvis der stemmer raser det ikke akkurat oppover.
              Det baserer seg jo på dette Ronny-o-meteret. Om det faktisk stemmer at det sto på 33% ved årsskiftet og hvor oppdatert det nå vet jeg ikke.

I tillegg selges det jo sesongkort til andre deler av stadion også som vel ikke er med der. Men det er vel mye sponsorkort og sånt tenker jeg.

Det er jo også greit å sammenlikne med når vi faktisk pleier å selge disse kortene da. Så om vi har solgt 34% av de 1500 nå, så har vi solgt 500 kort. Men om det er mer eller mindre enn på samme tid tidligere år vet vi jo ikke. Tipper mange venter til nærmere sesongstart med å kjøpe.

Men jeg tror i alle fall ikke det er grunn for å tro at de går som varmt hvetebrød. Men som sagt så tror jeg de fleste som kjøper uansett pleier å kjøpe nærmere sesongstart, så hvor krise det her er nå vet jeg ikke. Sikkert bare snakk om små forskjeller fra tidligere år vil jeg tro. Det som blir interessant er hvor mange kort som blir solgt til slutt, ikke hvor mange som har kjøpt kort flere måneder før sesongstart.

Comment

Nei, det virker som det er en del færre i år. Gikk tilbake til sesongkorttråden for i fjor.

I desember 2017 hadde vi visst solgt over 2000 kort
                http://www.vif-fotball.no/nyheter/ba...ge-vil-pa-kamp

Det tror jeg ikke vi er i nærheten av i år dessverre.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                  Nei, det virker som det er en del færre i år. Gikk tilbake til sesongkorttråden for i fjor.

I desember 2017 hadde vi visst solgt over 2000 kort
                  http://www.vif-fotball.no/nyheter/ba...ge-vil-pa-kamp

Det tror jeg ikke vi er i nærheten av i år dessverre.
                  Tja, det eneste vi vet er at det er solgt i alle fall 500 kort på supportertribunen. Den har en totaltkapasitet på 3899 pers. Totalt er kapasiteten 16 555. I tillegg selges det vel ikke sesongkort på Nordtribunen, så der ryker 3270 plasser.
                  Da gjenstår 9 386 plasser som det potensielt kan ha blitt solgt sesongkort til (Ja da, tallet er ikke så høyt).

Jeg prøvde å telle litt, med Patriot-feltet som eksempel, der det i fjor ved sesongstart ikke var mulig å kjøpe enkeltbilletter (alt var solgt som sesongkort). I år ser det ut som (med forbehold om at jeg teller feil) at det er solgt 809 sesongkort der så langt. Dette er over halvparten.

Hvis man sjekker billettsiden for sesongkort så er det ikke mulig å kjøpe på VIPen (går til sponsorer/egne salgskanaler) eller Nordtribunen (som sagt, her tror jeg ikke det er mulig å kjøpe sesongkort uansett, ettersom tribunen bare åpnes ved behov). I tillegg er felt 301, 308 og 104 - 108 utilgjengelige.

Så: Det er solgt over 1300 kort på Supporter + Patriot. Hvis noen gidder å telle resten av Vålerengatribunen er det sikkert et par hundre til. I tillegg er det mange utilgjengelige felt som går til sponsorer/samarbeidspartnere, og felt som muligens er utsolgt.

Og det er fortsatt lenge til sesongstart...

Comment

Originally posted by Mikkell View Post

Og det er fortsatt lenge til sesongstart...
                    Og det har vært sånn at siste måneden før seriestart så er det da det aller fleste sesongkortene selges.
                    Et par forsterkninger, markedsføring og et ørlite glimt av sol blir bra.

Så er det opp til alle og enhver.
                    Kjøp eget sesongkort og få med noen venner.
                    EVIG VIF

Comment

Nå vet jeg ikke hvor dynamisk det bildet er, eller om en helt må inn i photoshop og lage nytt bilde for hver gang prosenten endrer seg, men det er ikke noen enorm fremgang ihvertfall.
                      https://vif-media.no/ronny-o-meter/index.php

Comment

Originally posted by Grim View Post
                        Nå vet jeg ikke hvor dynamisk det bildet er, eller om en helt må inn i photoshop og lage nytt bilde for hver gang prosenten endrer seg, men det er ikke noen enorm fremgang ihvertfall.
                        https://vif-media.no/ronny-o-meter/index.php
                        Det er ikke dynamisk og må nok oppdateres manuelt.
                        Spent også på hvor mange som er solgt på de andre tribunene.
                        EVIG VIF

Comment

Originally posted by ziggy75
                          Balltap på midten igjen og igjen..
                          Oops, feil tråd.

Comment

Verdens viktigste kort.
                            Kjøp selv og få med deg dine venner!
                            http://www.vifsesongkort.no/
                            EVIG VIF

Comment

Gleder meg veldig til sesongstart og i år skal jeg og en kompis kjøpe sesongkort. Det begynner å bli noen år siden vi begge hadde det sist. Ser frem til mye moro på Intility denne sesongen. Blir nok både oppturer og nedtur som alltid, men vi vil alltid være her

Comment

36% av 1500 nå.

Comment

Working...
                                X