Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tordvif View Post
    Gleder meg veldig til sesongstart og i år skal jeg og en kompis kjøpe sesongkort. Det begynner å bli noen år siden vi begge hadde det sist. Ser frem til mye moro på Intility denne sesongen. Blir nok både oppturer og nedtur som alltid, men vi vil alltid være her
    Nydelig!
    Håper på mange slike historier framover.
    Bring em.
    EVIG VIF

Comment

Blir ikke sesongkort på meg i år...tror jeg.
      Første gang på mange år uten.
      Men jeg kommer sikkert på de fleste hjemmekampene og et par bortekamper.
      Har ikke gått glipp av en bortekamp i Moss, det akter jeg ikke i år heller 😀!!!
      Gimme hope johanna

Comment

Er det kun solgt 585 sesongkort på supporter? Er vel lite som tyder på at vi får solgt nærmere 1000 sesongkort på den siste mnd. Hva brukes de innsparte pengene til dersom vi ikke når målet?
        Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Originally posted by Calven View Post
          Blir ikke sesongkort på meg i år...tror jeg.
          Første gang på mange år uten.
          Men jeg kommer sikkert på de fleste hjemmekampene og et par bortekamper.
          Har ikke gått glipp av en bortekamp i Moss, det akter jeg ikke i år heller 😀!!!
          Hvis du skal på de fleste hjemmekamper lønner det seg vel å kjøpe sesongkort?
          - I år tar vi alt -

Comment

Da er det bikket 40%. 600 solgte.

Comment

http://www.vif-fotball.no/nyheter/vi...er-pa-a-na-100

Nå må vi bare kjøre på!
              EVIG VIF

Comment

Skuffende tall. Tipper det er noen ekstra grå hår på Valle nå...

Comment

Får håpe det er mange som ikke har rotet seg til å kjøpe enda. Tror vi får en flott sesong, så greit å ha.
                  Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Får håpe det er mange som ikke har rotet seg til å kjøpe enda. Tror vi får en flott sesong, så greit å ha.
                    Ja.
                    Det er jo også historisk sett den siste måneden det selges skikkelig godt med sesongkort.
                    EVIG VIF

Comment

Sesongkort kjøpt! Håper flere følger etter!

Comment

Blir det en superdag i sjappa hvor spillerne kommer og signerer kortet eller en evnt en billigere drakt til de som kjøper sesongkort tro? Noe i den duren ihvertfall. Ringerunde tar de kanskje etterhvert også.

Comment

Originally posted by Basement View Post
                          Blir det en superdag i sjappa hvor spillerne kommer og signerer kortet eller en evnt en billigere drakt til de som kjøper sesongkort tro? Noe i den duren ihvertfall. Ringerunde tar de kanskje etterhvert også.
                          Sesongkortet er ditt valentineskort til klubben. "Kjære Vålerenga, jeg elsker deg i 2019 også."

Comment

Originally posted by hp29 View Post
                            Sesongkortet er ditt valentineskort til klubben. "Kjære Vålerenga, jeg elsker deg i 2019 også."
                            Vakkert!

Blir alltid litt overasket når jeg møter folk med Enga tattis som ikke kjøper sesongkort.
                            Evig tro my ass..
                            .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

Ikke alle som tenker sånn. Folk dras av tilbud og happenings. Ett lite spark bak om man vil. Så tror det ville ha hjulpet på salget.

Comment

Sesongkortet gir allerede 10% avslag på Sjappa. Kanskje de også kunne lagt til rette for at kravstore supportere blir mottatt av A-lagsstallen med klampetrapp og Kampen janitsjarkorps når de henter sesongkortene sine?

Comment

Working...
                                X