Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vålerenga-Sarpsborg 08,Intility Arena,søndag 4/11 kl.18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Med seks poeng på dei to siste så er det jo ikke utenkelig med en sjetteplass enda da, med abu og DFH tilbake så vil jeg ikke utelukke det enda da, men om det er så viktig om det er sjette, sjuende eller åttende kommer på ett fett for meg da, det som teller er topp fire og eller cupfinale.

Comment

Og Nettavisen melder at vi tapte på tribunen. Lol. Var svakt i dag, men så dårlig var vi ikke

Comment

Originally posted by tordvif View Post
        Men er det ikke mulig å få til noe offensivt samtidig som man tetter igjen bakover..? Eller er det for mye å be om.
        Åpenbart for mye å be om fra dagens 11+ ja.
        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
          Med seks poeng på dei to siste så er det jo ikke utenkelig med en sjetteplass enda da, med abu og DFH tilbake så vil jeg ikke utelukke det enda da, men om det er så viktig om det er sjette, sjuende eller åttende kommer på ett fett for meg da, det som teller er topp fire og eller cupfinale.
          Ikke teoretisk umulig (ennå), men i praksis er det ingenting som tilsier at vi plutselig skal ta seks poeng på de to siste samtidig som Ranheim ikke vinner hjemme mot Tromsø neste helg. Vi reiser umotiverte til Bodø for å møte et gjerrig og desperat Glimt-lag, er redd vi får kjørt oss sånn som mot Godset. Godset som for øvrig får kjørt seg akkurat nå som de møter litt motstand igjen.

Ellers så er jeg helt enig med deg. Likegyldig til plassene utenfor pallen, Europacup-kvalik må være uttalt mål hvert år fra og med 2019.

Comment

Originally posted by Septiktank View Post
            Og Nettavisen melder at vi tapte på tribunen. Lol. Var svakt i dag, men så dårlig var vi ikke
            Fra min plass på langsiden så stemmer nok det greit. Sarp hadde ikke høyt volum, men holdt det gående i 90 min. Klanen var ekstremt blek i kveld.

Enda mere skuffende å se et så tannløst VIF etter flere svake kamper de siste ukene. Hadde forventet en mye sterkere reaksjon fra spillerene. Det virker ikke som dette betyr noe for dem.

Comment

Når vi ser hvor lite Deila har klart å skape med dette laget, er det vanskelig å skjønne hva han kan gjøre bedre til neste år.

Comment

Ingen tvil om at Deila har press på seg i 2019. Det forventes av alle vi tar flere steg da. Samtidig rykka vi nesten ned i 04. Vi vet alle hva som skjedde de neste åra.

Jeg er ikke fornøyd med sesongen, men det kunne vært fryktelig mye verre. Vi kunne vært Stengel....

Comment

Herregud, kom på kl. 20 ikveld at det var kamp. Første gangen på leeenge jeg ikke har sett kamp eller glemt det. Merker interessen daler etter år etter år med skuffelser.
                  I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                    Ingen tvil om at Deila har press på seg i 2019. Det forventes av alle vi tar flere steg da. Samtidig rykka vi nesten ned i 04. Vi vet alle hva som skjedde de neste åra.
                    Rykka nesten ned i 2003.
                    Sølv i 2004.
                    Gull i 2005 (Godt gjort å ta gull etter kun tre poeng på de 6 siste kampene det året)

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post
                      (...) Hvis vi ser på tabellen fra 1. september og ut, så er de faktisk _det_ dårligste laget i serien. Nummer 16 av 16. De er heller ikke gode i dag, og jeg tror at grunnen til at vi ser bedre ut i dag enn for en uke siden er at vi endelig møtte en motstander som er like dårlig som oss. Sorry. (...)
                      Du behøver ikke å tro; det er fakta.
                      Hvis man drar fram tabellen du nevner her, altså fra 1.sep og ut så står Sarpsborg med 5 poeng og vi har 8.
                      Molde har i samme periode tatt 20 poeng...

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                        Hvis man drar fram tabellen du nevner her, altså fra 1.sep og ut så står Sarpsborg med 5 poeng og vi har 8.
                        Det stemmer det men 4 av de 5 poengene kom i de to siste kampene med uavgjort borte
                        mot Molde og seier over Haugesund. Så de har skjerpet seg. Akkurat uavgjort mot S08 er ikke en katastrofe i seg selv. Greit å være kritisk men la oss ta med de små lyspunkter som finnes.

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                          Hvordan ligger Tromsø på den tabellen? De har vel tapt hver eneste kamp i hele høst omtrent?

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                            Hvordan ligger Tromsø på den tabellen? De har vel tapt hver eneste kamp i hele høst omtrent?
                            Tromsø har 7 poeng på denne tabellen; 2 seire og 1 uavgjort (disse kom i perioden 1.sep til 1.okt: etter dette har de 4 tap på rad)
                            Det er også riktig at disse 7 poengene er de eneste de har tatt etter runde 15. Når det gjelder tabellen for 2.halvdel er Tromsø helt nederst.
                            Sjekk selv på ww.nifs.no, velg tabell og legg inn filtrene du ønsker.

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
                              Rykka nesten ned i 2003.
                              Sølv i 2004.
                              Gull i 2005 (Godt gjort å ta gull etter kun tre poeng på de 6 siste kampene det året)
                              Selvsagt. Surrer med tall når jeg drikker

Comment

Working...
                              X