Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2018/19

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by g-maZta View Post
    Håper for Abdis del at han lykkes i sin neste klubb. Han virker som en fin fyr, men oppholdet hos oss har virkelig ikke fungert.
    Jeg har vært forbanna på ham underveis, men etterhvert fikk jeg mer vondt av ham.
    Enig. At han har heva monsterlønn her kan ikke bruke mot han. Det bør eventuelt brukes mot Deila. Fyren jobber bra, men har ikke fungert. Håper han lykkes med neste valg.

Comment

• Originally posted by j_robber View Post
      Enig. At han har heva monsterlønn her kan ikke bruke mot han. Det bør eventuelt brukes mot Deila. Fyren jobber bra, men har ikke fungert. Håper han lykkes med neste valg.
      Neppe hovedtreneren som forhandler om lønn med spilllere.
      Og for endte gang: Å isolere lønn uten å se totalkostnad gir liten mening. I og med at han kom vederlagsfritt osv, osv.

Comment

• Så....hvem blir vår første signering for 2019?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
          Så....hvem blir vår første signering for 2019?
          Lave odds på at det er et navn vi ikke har diskutert her. Noe i samme baner som en Erik Israelsson-signering.

Eller...hva med Carew?

Comment

• Ønsker meg en spiss a la Iversen fra gamledager.

En skikkelig bauta av en midtstopper

Solid keeper som kan skape trygghet,er god med beina og i feltarbeidet.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
              Håper for Abdis del at han lykkes i sin neste klubb. Han virker som en fin fyr, men oppholdet hos oss har virkelig ikke fungert.
              Jeg har vært forbanna på ham underveis, men etterhvert fikk jeg mer vondt av ham.
              Oppholdet hans i VIF har rett og slett vært merkelig og jeg er ganske sikker på at han har mer inne enn det han har fått vist.

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
                Lave odds på at det er et navn vi ikke har diskutert her. Noe i samme baner som en Erik Israelsson-signering.

Eller...hva med Carew?
                Carew tar en sesong 2 med Varg tror jeg. En type Israelsson som ingen egentlig har hørt om hadde virket sannsynlig hvis vi ikke allerede hadde så mange utenlandske.

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
                  Synes det er positivt jeg, ønsker han alt det beste videre, men han har ikke vært noen suksess hos oss. Det har vært spillere som har bidratt langt mindre enn han, men med tanke på at han har høy lønn er det mye bedre om han får prøve på nytt et annet sted. Å signere ny avtale med halv lønn ville ha vært en underlig løsning og vi har nok dekning på midten som det er.

En som har prestert langt mindre, men som vi ikke uten videre kan kvitte oss med er Fitim Azemi, han har kontrakt til sommern 2021. Krysser fingrene for at en ny sesongoppkjøring vil gjøre han godt selv og at han slår kraftig tilbake. Det er lov å håpe i disse juletider. I 2015 spilte han 30 kamper for bodø glimt. I 2016 spilte han 29 kamper og putta 11 + 4 assist, men etter det har det vært bekmørkt.
                  8 kamper i israel og etter det må vi telle minutter og ikke kamper, 98 min i tippeligaen for oss 2017. 24 min for oss i tippeligaen i år og 201 min for Sandefjord. Han var utleid, men havnet raskt på benken. Kun 6 kamper for andre laget (2017 og 2018 lagt sammen).

Comment

• Hva skjedde egentlig med Azemi i Sandefjord? Skadet, systembytte eller bare ikke god nok?

Comment

• Originally posted by anderan View Post
                      Hva skjedde egentlig med Azemi i Sandefjord? Skadet, systembytte eller bare ikke god nok?
                      Jeg skal ikke påberope meg å ha sett mye av dem, men de kampene jeg så deler av så virket han helt blottet for selvtillitt. Han var vel i elendig matchform og hadde liten tro på det han drev med. Jeg husker han var matforgifta da han kom og at det satt i veldig lenge. Dessuten hadde han et svært dårlig grunnlag fra israel. I sandefjord tror jeg det var mer prestasjoner og selvtillit enn skader som har ødelagt for han. Men han var definitivt skadeplaget hos oss før han ble lånt ut. Han slet blant annet med en ankelskade: https://www.eurosport.no/fotball/eli...37/story.shtml

Comment

Carew tar en sesong 2 med Varg tror jeg. En type Israelsson som ingen egentlig har hørt om hadde virket sannsynlig hvis vi ikke allerede hadde så mange utenlandske.
                        Med Jäager ut har vi i alle fall plass til 1 utlending. Blir heller ikke overrasket om Fridjonsson forsvinner. Har vært en skygge av seg selv når han har fått mulighet etter VM, kan godt hende det er noe utenomsportslig som preger prestasjonene der, og som dermed resulterer i et ønske om å flytte på seg.

Comment

• En ting jeg ofte tenker på er hvordan hadde det endt for Azemi hvis han hadde dratt rett til oss etter Bodø-Glimt i stedet for til Israel hvor alt gikk i dass. Deila ønsket jo å hente Azemi til oss før han reiste til Israel, men så var det uenigheter med Rekdal og da ble det ikke noe av.

Comment

• Tror Azemi spilte de 5 første kampene for Sandefjord og ikke noe etter det uten at jeg vet hvorfor.

Comment

Så....hvem blir vår første signering for 2019?
                              Tipper Fellah blir den første.

Comment

• Originally posted by enga View Post
                                Tipper Fellah blir den første.
                                Det ville overrasket meg veldig!

Comment

Working...
                                X