Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykte-, ønske- og overgangstråd for vinteren 2018/19

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Basement View Post
    Synes Adam ikke holder mål år dags dato. Feilplassert, feil valg, mange mål han burde tatt. Adekube hadde en god kamp. Ellers veldig svak. Stopperne også veldig variable. Finne er ingen kant. Så jeg kunne tenkt meg en inn her.

Stopper, midtbanespiller, kant, venstre back og spiss inn.

Akintola fra haugesund, Boli fra Stabæk, Åsen fra Tromsø burde vært aktuelle.Veldig usikker på spillere i forsvar. Men finnes sikkert en forsterkning. Israellsson kunne sikkert vært en god stopper. Han er ingen 10er rolle spill er ihvertfall.
    Boli signerte akkurat ny kontrakt med STB, tror ikke det er veldig aktuelt. Kanskje han forsvinner om de rykker ned, men da blir nok prisen isåfall såpass stiv at han stikker utenlands?

"Selv om Stabæk kjemper mot nedrykk, signerte eliteseriens toppscorer, Franck Boli (25), ny kontrakt med klubben.

Det ble klart tirsdag kveld. Ivorianeren signerte en avtale med klubben som strekker seg frem til sommeren 2021, melder klubben på sine hjemmesider.

– Jeg er takknemlig for alt det denne klubben har gjort for meg. Stabæk var der da jeg trengte det som mest, da jeg var skadet og trengte en klubb. Ingen vil signere en langtidsskadet spiller, men Stabæk hentet meg hjem. Det er jeg evig takknemlig for, og dette er min måte å betale tilbake på, sier Boli til Stabak.no.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
      Det er nok pga hans enormt svake tempo og alle feilpasninger som ender med brudd imot. Dessuten har vi slitt veldig i år og han har ikke vist noe voldsom innsats for å gå inn i taklinger eller bidra på noen som helst måte.
      Jeg er ikke uenig med deg i at ikke Lekven akkurat har herja i år. Men jeg synes vi kan ta ting i prioritert rekkefølge.

Vi har tre erfarne folk i Abu, Israelsson og DFH. Og tre unggutter i Opsahl, Grødem og Myhre. Hvis Abdi og Fridjon forsvinner så er det rimelig tynt bak førstevalgene.

Jeg håper vi bytter ut Abdi med en spiller som er bedre enn de vi har i dag. Hvis vi bytter ut de dårligste med spillere som er bedre enn de som i dag er førstevalg så styrker vi oss. Om vi bytter ut 4.valget med en annen spiller som er omtrent like god så er det bortkasta tid. I tillegg så burde vi bytte ut Fridjon med en spiller som også kan levere noe mer. Om han hadde vært norsk, så kunne vi like gjerne beholdt han som Lekven. Men vi kan ikke ta inn så mange utenlandske spillere, så det er viktig at de som er her av utenlandske spillere leverer på banen.

Så det er lett å si at vi kan bytte ut Lekven, men hvem skal vi bytte han med? Hvilken annen norsk midtbanespiller, i vår prisklasse, kan vi hente? Og burde vi ikke da heller hente han som erstatter for Abdi enn for Lekven?

Comment

Fridjo har vært en flopp, ut, abdi helt klart ut, Adam ut, jeg vil ha en bedre keeper, man ser jo i hver kamp hvor viktig det er med en god keeper, og jeg vil ha en spiss som er både møtende og bakrom spiss, fart og styrke, vi må ha backup eller bedre, til DFH og abu, store krav dette ja, men hvis vi skal bli stabile må vi ha dobbel dekning og konkurranse om alle plasser, da er det mulig vi kan stabilisere dette, og så må treneren begynne få inn i hodet til stallen at vi må være på jobb i hver kamp og hver trening, vi har et holdningsproblem ut av en annen verden, det ser man jo på variasjonene i kampene, uff dette var mye negativt kanskje, men jeg er så lei av å se cupfinaler uten at vi er der, uten å være i nærheten av e-cup og uten å være med i kampen im medaljene, krever ikke at vi er det hvert år men, en gang i blant hadde hjulpet mye.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
          Jeg er ikke uenig med deg i at ikke Lekven akkurat har herja i år. Men jeg synes vi kan ta ting i prioritert rekkefølge.

Vi har tre erfarne folk i Abu, Israelsson og DFH. Og tre unggutter i Opsahl, Grødem og Myhre. Hvis Abdi og Fridjon forsvinner så er det rimelig tynt bak førstevalgene.

Jeg håper vi bytter ut Abdi med en spiller som er bedre enn de vi har i dag. Hvis vi bytter ut de dårligste med spillere som er bedre enn de som i dag er førstevalg så styrker vi oss. Om vi bytter ut 4.valget med en annen spiller som er omtrent like god så er det bortkasta tid. I tillegg så burde vi bytte ut Fridjon med en spiller som også kan levere noe mer. Om han hadde vært norsk, så kunne vi like gjerne beholdt han som Lekven. Men vi kan ikke ta inn så mange utenlandske spillere, så det er viktig at de som er her av utenlandske spillere leverer på banen.

Så det er lett å si at vi kan bytte ut Lekven, men hvem skal vi bytte han med? Hvilken annen norsk midtbanespiller, i vår prisklasse, kan vi hente? Og burde vi ikke da heller hente han som erstatter for Abdi enn for Lekven?
          Det er vel mer ett spørsmål om hvor mange vi trenger på midten. 6 stk må være innafor i en tropp? Grødem og Myhre er så nærme i kvalitet på startellever at det ville være rart om de ikke skulle være enda et lite skritt tettere etter vinteren. Lekven vil da være en god nr 6 i den troppen og kan gjerne forbli det. Men å erstatte Abdi og/eller Fridjonsson med enda en spiller virker feil prioritering. Opsahl går vel på lån og da er vi seks stk igjen. Dersom Lekven skulle forsvinne er jeg enig at vi må få inn en ekstra på midten og da helst en som overgår de vi har men er det realistisk? I mitt hode vil vi heller trenge å styrke forsvar og angrep/kant fremfor og på nytt stille med et stort overskudd på midten.

Comment

Boof er i hvertfall til salgs.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/qn...source=vgfront

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
              Syntes han var bra i starten,men har dalt utover i sesongen.

Comment

Samtlige bortsett fra Abu og Israelsson er lagt ut for salg på nettverket.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Står vel at alle er til salgs da. Og det er dem vel og, hvis prisen er riktig.

Comment

Greit å droppe det useriøse nettstedet der i hvert fall.
                    Ett lag i Oslo.

Comment

Vålerenga har vært en del av nettverket i flere måneder, etter å ha fått det anbefalt av samarbeidsklubben Manchester City.
                      dette har gått meg hus forbi

Comment

Er jo ikke noen nyhet at alle i Enga et til salgs (for rett pris). Det som skremmer meg litt er hvor useriøse transfer room virker
                        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Iflg Dagsavisen er det mest snakk om å utvikle videre på dagens tropp men det snakk om 2-3 nye som mest sannsynlig er på vei inn.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                            Iflg Dagsavisen er det mest snakk om å utvikle videre på dagens tropp men det snakk om 2-3 nye som mest sannsynlig er på vei inn.
                            Håper på 3 mann og at vi finner en ny i hvert ledd

Comment

Hva syns vi om midtbanen blir seende sånn ut neste år: fellah, abu og singh?

Comment

https://m.nettavisen.no/sport/fotbal...423556321.html

Singh utelukker ikke retur til vif..
                                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Working...
                                X