Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Daniel Fredheim Holm legger opp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daniel Fredheim Holm legger opp

Trist å få denne beskjeden på en ellers fin tirsdag.

Daniel har vært en bærebjelke og en kontinuitetsbærer i klubben i mange år. Da han nå har valgt å legge skoa på hylla, er det derfor ekstra trist å ta innover seg.
    En spiller som kunne gjøre det ekstraordinære, med et blikk som overgår alle andre i eliteserien. Vært blant våre beste i år i en alder av 34 og kunne garrantert bidratt i flere sesonger, om han ønsket.

Han fikk et kontraktstilbud som han takket nei til, og valgte da altså selv å legge opp. At det er hans valg er i hvert fall en fin ting, og at det ikke ble som Moa som ikke hadde andre valg på grunn av skadene sine. Eller Grindheim som ikke fikk fornyet kontrakt.

Minnet som står sterkest er selvsagt Cupfinalen da Daniel og Moa herjet fullstendig med et stakkars Stabæk-lag.

Men da jeg var på ferie i Hellas i 2009, leste jeg på en sliten internettcafe at Daniel var på vei til Aalborg. Da var jeg både skuffet, sint og lei meg.
    Denne gangen er jeg stolt og takknemlig.

Takk for alle gode år i klubben. Og måtte dem bli minst like mange i kulissene!

Håper du får en verdig markering mot Ranheim, og jeg ser fram til å synge for siste gang om mannen som har hele verden i sin hånd.

Forøvrig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg skrev at Grindheim har lagt opp, da han spiller for Haugesund.

Skylder på at jeg var, og fremdeles er i en mild sjokktilstand.

Comment

Takk for alt Daniel!

Comment

Kjipt å lese! Stor spiller og en stor mann. Og ikke minst, han har verdens feteste supportersang - kommer til å savne å synge den. Takk for alt Daniel!!

Comment

Dette er vedmodig.
          Daniel har vært med i omtrent halve tida jeg har vært engasupporter, og han har representert oss på en flott måte.
          Synd at alle skadene har bremset det som kunne vært en enda bedre karriere.
          Takk for bidraget Daniel!

Comment

Fryktelig vemodig. En kontiniutsbærer og en profil. Fantastisk fotballspiller som jeg ønsker alt godt i fremtiden!

Comment

Han legger ikke opp, han trapper ned.

Comment

Vemodig er ordet. Det blir trist å ta avskjed med Daniel på lørdag, men han etterlater oss med mange gode minner. Herlig spiller. Alt godt, Daniel!
                "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Takk for moroa! Takk for en fornuftig og riktig avgjørelse. Trudde ikke foran sesongen at du kunne bidratt som du har gjort. Takk for innsatsen! Husk at Moa trenger hjelp med gresset

Comment

Står veldig respekt av å legge opp på riktig tidspunkt. Dette var nok en god avgjørelse, selvom jeg hadde håpet at du skulle være med neste år også, syns årets innsats var langt bedre enn forventet.

Takk for alt Daniel, det har vært en glede hele veien, lykke til videre!

Comment

Selvfølgelig en trist nyhet fordi DFH er en av våre viktigste spillere(om han er skadefri).
                      Men utrolig deilig å høre at han trapper ned og at det er uaktuelt med andre ES-klubber. Respekt!

Takk for alt Daniel og lykke til videre!

Comment

Synes at han kunne tatt en sessong til

Comment

Takk og lykke til videre.
                          Da er vel Skeid neste stoppested....

Comment

Originally posted by Holstad View Post
                            Takk og lykke til videre.
                            Da er vel Skeid neste stoppested....
                            Det er helt fint. Vi tåler godt at det blir mer blest rundt et oslolag til

Comment

Originally posted by anderan View Post
                              Det er helt fint. Vi tåler godt at det blir mer blest rundt et oslolag til
                              Hadde vært artig med Daniel Braaten og DFH i Skeid fra og med neste sesong..

Comment

Working...
                              X