Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Daniel Fredheim Holm legger opp
Collapse
X
-
Skeid er klubben som utviklet ham, slik at han ble god nok for oss. Som med mange andre flotte spillere de har farmet for oss.
Selv om skeid nok har en spesiell plass i daniels hjerte, er han (og broren) så vidt jeg vet, vålerengasupportere.
Jeg ble med i klanen i 98 og har aldri rukket å få opplevd noe særlig rivaleri. Ikke nok til å føle noe for dem iallefall.
Om Daniel ønsker å ta et år i skeid, ønsker jeg ham lykke til.
Men 1.div er ikke noen amatørliga som før, så det er nok kanskje et nivå over det han ser for seg.
Leave a comment:
-
Originally posted by maestro View PostHvis han virkelig mener å trappe ned, virker det rart om han skal gjøre det i Skeid. Som nyopprykka lag i OBOS-liga'n (her kommer fugla...) blir hverdagen alt annet enn bedagelig. Det er ikke rare forskjellen på Eliteseerien og nevnte OBOS. Litt høyere kvalitet på førstnevnte, men like mye trening, intensitet i kamper (mer fysikk i OBOS). Virker ikke som et sted man trapper ned.
Leave a comment:
-
Hvis han virkelig mener å trappe ned, virker det rart om han skal gjøre det i Skeid. Som nyopprykka lag i OBOS-liga'n (her kommer fugla...) blir hverdagen alt annet enn bedagelig. Det er ikke rare forskjellen på Eliteseerien og nevnte OBOS. Litt høyere kvalitet på førstnevnte, men like mye trening, intensitet i kamper (mer fysikk i OBOS). Virker ikke som et sted man trapper ned.
Leave a comment:
-
Originally posted by ValleX View PostHan spilte i Skeid fra han var smågutt.
Tror ikke spilleutvikleren til Skeid fra den tiden hadde likt å hørt det...
Ronny Holmedal nå SF og yngre landslag.
Men det var nok før du fulgte med som nå.
Men vi som er gamle nok husker de godt.
Daniel Bråthen spilte stopper og så ut som en million.
Han var den beste av de to.
Leave a comment:
-
Originally posted by VIFpatriot View PostDet snakkes liksom som om at hvis Daniel drar til Skeid, kommer han til barndomsklubben. Han kom vel fra Lindeberg, og spilte i Skeid noen få år, og fikk rundt 50 seniorkamper. I Vålerenga har han over 300 kamper, og en haug med flere år enn i Skeid. Lindeberg er barndomsklubben, Vålerenga er klubben han stort sett har vært resten av fotballivet. Jeg unner han bedre enn Skeid. KFUM f.eks, hvis de rykker opp.
Tror ikke spilleutvikleren til Skeid fra den tiden hadde likt å hørt det...
Ronny Holmedal nå SF og yngre landslag.
Men det var nok før du fulgte med som nå.
Men vi som er gamle nok husker de godt.
Daniel Bråthen spilte stopper og så ut som en million.
Han var den beste av de to.
Leave a comment:
-
Det snakkes liksom som om at hvis Daniel drar til Skeid, kommer han til barndomsklubben. Han kom vel fra Lindeberg, og spilte i Skeid noen få år, og fikk rundt 50 seniorkamper. I Vålerenga har han over 300 kamper, og en haug med flere år enn i Skeid. Lindeberg er barndomsklubben, Vålerenga er klubben han stort sett har vært resten av fotballivet. Jeg unner han bedre enn Skeid. KFUM f.eks, hvis de rykker opp.
Leave a comment:
-
Selvfølgelig en trist nyhet fordi DFH er en av våre viktigste spillere(om han er skadefri).
Men utrolig deilig å høre at han trapper ned og at det er uaktuelt med andre ES-klubber. Respekt!
Takk for alt Daniel og lykke til videre!
Leave a comment:
-
Står veldig respekt av å legge opp på riktig tidspunkt. Dette var nok en god avgjørelse, selvom jeg hadde håpet at du skulle være med neste år også, syns årets innsats var langt bedre enn forventet.
Takk for alt Daniel, det har vært en glede hele veien, lykke til videre!
Leave a comment:
-
Takk for moroa! Takk for en fornuftig og riktig avgjørelse. Trudde ikke foran sesongen at du kunne bidratt som du har gjort. Takk for innsatsen! Husk at Moa trenger hjelp med gresset
Leave a comment:
Leave a comment: