Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2, 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buss
    replied
    Odin Holm har vært ute med ankelskade omtrent siden de begynte etter ferien. Har sett han bedre enn det her. Haug kanskje VIFs beste ? Grødem god og Sandmoen god synes jeg.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Haug som holder laget inne med seier nå. Flere veldig gode redninger siste 15

Leave a comment:

• The Mayor
    replied
    Men plutselig har Nouri vært på et par raid. Like før han putta på det første av dem. Kanskje han trenger 80 min i beina for komme opp på sitt vante nivå?

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Overtid nå, bare moser ballen opp uten mål og mening. Tønsberg hissige men skaper lite. Begynner å bli ganske desperate nå. 5 min tillegg.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    4 min igjen... Tønsberg presser på men det blir ikke allverden farlig heldigvis. Men de trenger bare en sjanse for å utligne. Våre kontringsmuligheter blir dårlig ivaretatt.

Leave a comment:

• The Mayor
    replied
    Ja, Haug virker overbevisende. Trygg i feltet og.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Lagt om til 5 bak, blir en skikkelig forsvarskamp siste 15. Blir presset ganske mye nå. Mange lange baller opp med lite ball i laget.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Nouri merkelig lite med i spillet. Tiago Holm har nok en liten overgang fra en enklere 3 div i Trøndelag. Det er bedre lag og tøffere fysisk i denne avdelingen. Grødem blitt litt borte. Nakkim virker ok i midten bak. Borch ble byttet ut etter første omgang. Haug er god i mål.

Leave a comment:

• The Mayor
    replied
    Og Borchgrevink var helt ute av det, stakkar. Skjønner ikke hvordan de kunne kaste ham til ulvene i en kamp som i går.

Leave a comment:

• The Mayor
    replied
    Der ble det 0-2 med Taubo. Synes ikke Nouri har overbevist. Heller ikke Tiago Holm. Virker som om banen er veldig tørr og at det kler våre lettbente teknikere svært dårlig. Der ble det faen meg 1-2.
    ​​​

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Så reduserer Tønsberg nesten med engang... 1-2.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    2-0. Taube med omtrent som første spark etter innbytte. Nok en ball som sniker seg inn men det betyr ingenting.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Fremdeles 1-0 men Tønsberg tatt over litt av initiativet. Jevn kamp. Må være litt av en overgang for Nouri som spilte for endel flere tilskuere i Belgia.

Leave a comment:

• The Mayor
    replied
    Ser ut som han ikke treffer og at det er det som setter ut keeper. Ser Nakkim er kreditert for scoring.

Fy faen for en nedsparking fra nr 6 på Tønsberg. Han burde hatt direkte rødt etter å ha skada Vittorio så han måtte bytte. Ja til VAR I Norsk Tipping ligaen. ; -)

Leave a comment:

• Pete
    replied
    1-0 til VIF2. Grødem som stusser på hodet uten helt å vite hvor den går. Ballen triller sakte over streken. Vikitg kamp å vinne.

Leave a comment:

Working...
X