Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2, 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2-0. Taube med omtrent som første spark etter innbytte. Nok en ball som sniker seg inn men det betyr ingenting.

Comment

• Så reduserer Tønsberg nesten med engang... 1-2.

Comment

• Der ble det 0-2 med Taubo. Synes ikke Nouri har overbevist. Heller ikke Tiago Holm. Virker som om banen er veldig tørr og at det kler våre lettbente teknikere svært dårlig. Der ble det faen meg 1-2.
        ​​​

Comment

• Og Borchgrevink var helt ute av det, stakkar. Skjønner ikke hvordan de kunne kaste ham til ulvene i en kamp som i går.

Comment

• Nouri merkelig lite med i spillet. Tiago Holm har nok en liten overgang fra en enklere 3 div i Trøndelag. Det er bedre lag og tøffere fysisk i denne avdelingen. Grødem blitt litt borte. Nakkim virker ok i midten bak. Borch ble byttet ut etter første omgang. Haug er god i mål.

Comment

• Lagt om til 5 bak, blir en skikkelig forsvarskamp siste 15. Blir presset ganske mye nå. Mange lange baller opp med lite ball i laget.

Comment

• Ja, Haug virker overbevisende. Trygg i feltet og.

Comment

• 4 min igjen... Tønsberg presser på men det blir ikke allverden farlig heldigvis. Men de trenger bare en sjanse for å utligne. Våre kontringsmuligheter blir dårlig ivaretatt.

Comment

• Overtid nå, bare moser ballen opp uten mål og mening. Tønsberg hissige men skaper lite. Begynner å bli ganske desperate nå. 5 min tillegg.

Comment

• Men plutselig har Nouri vært på et par raid. Like før han putta på det første av dem. Kanskje han trenger 80 min i beina for komme opp på sitt vante nivå?

Comment

• Haug som holder laget inne med seier nå. Flere veldig gode redninger siste 15

Comment

• Odin Holm har vært ute med ankelskade omtrent siden de begynte etter ferien. Har sett han bedre enn det her. Haug kanskje VIFs beste ? Grødem god og Sandmoen god synes jeg.

Comment

• Seier :-)... Da har vi 10p ledelse. Kan komme godt med utover høsten.

Comment

• Enig med Buss. Det var en herlig seier. Gutter slår menn etter å ha blitt trøkka godt bakpå. Nå har vi 10 poengs luke til Tønsberg og det virker ikke som de 3 utlåna vil hemme oss for mye.

Comment

• Argh. Du er kjapp, Pete.

Comment

Working...
                                X