Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2, 2019

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Takk for oppdateringer. Opprykket er snart klart. 10 poeng og soleklart bedre målforskjell er mye å ta igjen på 11 kamper.

Comment

• Overraskende mtp at Fredrik Oppegård og begge Opsahl brødrene er lånt ut.

Comment

• Originally posted by Buss View Post
        Odin Holm har vært ute med ankelskade omtrent siden de begynte etter ferien. Har sett han bedre enn det her. Haug kanskje VIFs beste ? Grødem god og Sandmoen god synes jeg.
        Det er fint at Grødem er god. Jeg synes han har en del spennende. Jeg skulle ønske han ble forsøkt på defensiv midtbane. Vi trenger en slik type der

Comment

• Opsahl brødrene har vel vært sterkt involvert og Leo Cornic mens Oppegård har mest vært innbytter. Men sterkt med 4 stk gode spillere på utlån og allikevel hale i land en seier mot nr 2. Det var vel Nouri som var eneste "unormale" a spiller men Israelsson var ikke med og han har spilt noen kamper. Det er en veldig sterk grunnstamme av yngre spillere som bærer dette laget.

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Det er fint at Grødem er god. Jeg synes han har en del spennende. Jeg skulle ønske han ble forsøkt på defensiv midtbane. Vi trenger en slik type der
            Dessverre ikke nødvendigvis enig at Grødem var god. Han løper endel men blir mye løping imellom og tar ofte "rare" valg. Du blir veldig hardt straffet for det mot bedre motstand. Hans overblikk for spillet virker litt begrenset og jeg tror derfor ikke han egner seg som defensiv midt. Han er også rapportert som en litt vanskelig medspiller sånn rent relasjonsmessig.

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Dessverre ikke nødvendigvis enig at Grødem var god. Han løper endel men blir mye løping imellom og tar ofte "rare" valg. Du blir veldig hardt straffet for det mot bedre motstand. Hans overblikk for spillet virker litt begrenset og jeg tror derfor ikke han egner seg som defensiv midt. Han er også rapportert som en litt vanskelig medspiller sånn rent relasjonsmessig.
              Men jeg tror han spiller ute av posisjon! Han er så høy og slike spillere passer ikke i trange situasjoner foran boksen. han trenger mer rom. Jeg tror han er rask også, akkurat en type vi trenger lenger bak på banen. Noen kamper på andrelaget i den posisjonen takk!

Grødem er ikke driblete på den måten en kantspiller bør være

Comment

• Synes Grødem hadde passet best som spiss.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                  Synes Grødem hadde passet best som spiss.
                  Greit det, kunne fått noen kamper som spiss og noen som dyp midtbane, så kunne vi se

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Greit det, kunne fått noen kamper som spiss og noen som dyp midtbane, så kunne vi se
                    Synes det er vanskelig å se hvor Grødem passer best egentlig. Har slitt med å se det siden han kom!

Comment

• Deilig seier for rekrutta. Et tap ville gjort at avstand ned var 4 poeng, nå er den 10. Det er en enorm forskjell og det er lov å håpe at Tønsberg sin tro på opprykk nesten blei glemt..
                      Dog er det 11 kamper igjen...

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Takk for oppdateringer. Opprykket er snart klart. 10 poeng og soleklart bedre målforskjell er mye å ta igjen på 11 kamper.
                        Rykker første plass direkte opp? Trodde de måtte spille kvalik uansett, siden det 39 avdelinger i 3. div e.l.?

Comment

• Det er 6 avdelinger og alle vinnerne rykker opp.

Comment

• Originally posted by Grim View Post

Rykker første plass direkte opp? Trodde de måtte spille kvalik uansett, siden det 39 avdelinger i 3. div e.l.?
                            Det er 6 avdelinger i 3. divisjon. Ja, vinneren går direkte opp.

Comment

• Du skylder meg en kasse øl, VIFpatriot

Comment

• Jupp, skal bli!

Comment

Working...
                                X