Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2, 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Med forbehold om at dette stemmer: Herregud, for en gjeng. Et forsøk på å blåse liv i identiteten til Vålerenga igjen?

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Pølsepapir..
      Enga er tilbake, enga er tilbake! Næ næ næ, næ næ næ!

Comment

• Originally posted by Disig View Post

Enga er tilbake, enga er tilbake! Næ næ næ, næ næ næ!
        Noen etterlyste galgenhumor i en annen tråd her. Dette innlegget er et godt eksempel sånn sett

Comment

• Spillerne fikk visstnok beskjed i pausen. Ble «treningskamp». Kan forklare litt frustrasjon og manglende motivasjon.

Comment

• Originally posted by Pete View Post
            Spillerne fikk visstnok beskjed i pausen. Ble «treningskamp». Kan forklare litt frustrasjon og manglende motivasjon.
            Eurosport på saken:

https://www.eurosport.no/fotball/lyn...35/story.shtml

Vel, her er reglene såpass klare at Lyn kommer til å få tildelt 3 poeng.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post

Eurosport på saken:

https://www.eurosport.no/fotball/lyn...35/story.shtml

Vel, her er reglene såpass klare at Lyn kommer til å få tildelt 3 poeng.
              Vel, det er etterlyst media oppmerksom i flere tråder. Om ikke annet har vi klart det de to siste dagene. Nå gjelder det bare å stå i det og bruke det positivt. Så dårlig er vi f... ikke.

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                Spillerne fikk visstnok beskjed i pausen. Ble «treningskamp». Kan forklare litt frustrasjon og manglende motivasjon.
                Tenkte det var sånn, ja. Så ut som et helt annet lag, tydelig preg av å ha blitt sviktet og lurt.

Comment

• Administrasjonen på Valle imponerer igjen....

Comment

• Jeg er supporter. Jeg kan regelen. Hvordan kan det ha seg at de som faktisk er ansvarlige for laget ikke kan den skjønner jeg ikke.

Men dette blir sannsynligvis ikke avgjørende for opprykk og det er greit å se at vi har funnet tilbake til god gammel Vålerenga-kultur igjen

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      Jeg er supporter. Jeg kan regelen. Hvordan kan det ha seg at de som faktisk er ansvarlige for laget ikke kan den skjønner jeg ikke.

Men dette blir sannsynligvis ikke avgjørende for opprykk og det er greit å se at vi har funnet tilbake til god gammel Vålerenga-kultur igjen
                      Vel, ikke helt den gamle kulturen. Før ville noen stått fram, tatt skylda, gjerne med en skeiv kommentar. I dag: Fullstendig radio silence.
                      Vi er Vål'enga!!

Comment

• Ready - VIF2 (Pågår 1. omg)

25 0-1 Nakkim

Comment

• 2-0. Nakkim på frispark nr 2.

Comment

• Han hadde jo et frispark i tverrliggeren i forrige kamp også. På tide å benke Finne og sette inn Nakkim på kant? Neida, jeg bare tuller.

Comment

• 3-0. Werni etter herlig løp og pasning fra Camara

Comment

• 4-0. Taubo

Comment

Working...
                                X