Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2, 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opprykket nærmer seg nå.
    Kan bli sikra neste helg hvis Ørn ikke slår Ullern og rekrutta vinner hjemme.
    Det kan fort slå til.

Comment

• Vi trenger vel minst 1 seier og 1 uavgjort uansett hvordan det går mellom Ullern og Ørn. Så tar gjerne 6p i de to neste kampene og så er det klart uansett hva de andre gjør. Blir tøft i de to siste kampene sidene de spilles samme dag som a-lags kampene. Og da har vi Ørn også. Så vil gjerne ha dette avgjort i de to neste rundene.

Comment

• Mulig jeg er rævva til å regne men jeg teller at Ørn maks kan få 59 poeng. Med uavgjort mot Ullern blir maksen 57.
        Vi har 55 når vi mister poenget vi tok mot Lyn. Slår vi Halsen har vi 58.
        Så jeg mener fortsatt at uavgjort mellom Ullern og Ørn samtidig som vi slår Halsen = opprykk.
        Uansett er ting i boks med to seire til. Bare å vinne de to neste.

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
          Mulig jeg er rævva til å regne men jeg teller at Ørn maks kan få 59 poeng. Med uavgjort mot Ullern blir maksen 57.
          Vi har 55 når vi mister poenget vi tok mot Lyn. Slår vi Halsen har vi 58.
          Så jeg mener fortsatt at uavgjort mellom Ullern og Ørn samtidig som vi slår Halsen = opprykk.
          Uansett er ting i boks med to seire til. Bare å vinne de to neste.
          Vi knuser alle på målforskjell også. Vi må regne med at Ørn kan få 59 poeng, men jeg tror ikke de klarer det. Vinner vi en kamp til så må vi tape resten samtidig som Ørn må vinne alle sine.

Comment

• Mye som kan bli avgjort i neste runde. Vi har forresten en ganske dalende formkurve i VIF2. Siste 5 kamper er vi kun nr 4, inkl bak Lyn, siste 10 kamper er vi på andreplass, 3 poeng bak Ørn, siste 15 kamper leder vi med 3 poeng på Ullern. Litt moro å lese statistikk og se hvordan en sesong forløper. Etter en knallstart har flere andre lag skjerpet seg. Både Ørn og Ullern har tatt mange poeng de siste kampene. Denne avdelingen hadde nok hatt potensielt minst 2 andre opprykkslag om inndelingen av lag hadde vært annerledes. Det har vært en grei «test» for de yngre denne sesongen, 2 div er vesentlig tøffere. Så gjenstår det selvfølgelig å se hvor mange som blir / blir lånt ut eller forsvinner på annet vis. Laget er bra men vi kan neppe forvente å få med så stabile spillere som Nakkim, Israelsson og Horn Myhre neste sesong. Så det blir noen som må ta det ansvaret. Spennende blir det nok uansett.
            Last edited by Pete; 01.10.2019, 10:30.

Comment

• Ullern og Ørn spilte 0-0 i dag. Med seier i morgen er opprykket klart

Comment

• Blir opprykk dette her, 3-0 etter 20 min. Sandemoen, Werni og Holme. Mest lek der ute.

Comment

• Sorry, går fort her. 4-0. Werni igjen

Comment

• 5-0. Selvmål med hjelp fra Felix

Comment

• Pause. Men 2 div neste år. Så får vi samle spillere - og motivere noen eldre - til å bidra til neste år. 2 div er for tøft for et rent juniorlag.

Comment

• Beste skuddet på mål Halsen har hatt er tilbakespillet til Nakkim. La oss øve på å score mange mål. Klubben trenger flere som kan score.

Comment

• 6-0... Straffe Sandemoen

Comment

• Dette er lekkert!

Comment

• Må si jeg er imponert over det laget her mye talent som noen av dem bør kunne ha en fremtid på a-laget. Veldig offensiv i tankegangen og uredde. Morsomt å se på, flere bør ta turen og klappe av gutta etter en veldig proff gjennomført sesong. Vil også dra frem Israelssenter som har vært veldig proff, det å være så ute i kulden på a-laget og levere jevnt og trutt på rekruttlaget vitner om karakter.
                              En liberalist er en som hele tiden vil gjøre som han vil, helt til noen gjør som de vil og det går ut over ham....

Comment

• Originally posted by pedtom View Post
                                (...) Vil også dra frem Israelssenter (...)
                                Det der må være tidenes auto-correct! :P

Nok OT: gratulerer til unggutta med opprykket. Imponerende hvordan de har dundra gjennom!

Comment

Working...
                                X