Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2, 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pete
    replied
    2-0. Nakkim på frispark nr 2.

Leave a comment:

• way_
    replied
    Ready - VIF2 (Pågår 1. omg)

25 0-1 Nakkim

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Jeg er supporter. Jeg kan regelen. Hvordan kan det ha seg at de som faktisk er ansvarlige for laget ikke kan den skjønner jeg ikke.

Men dette blir sannsynligvis ikke avgjørende for opprykk og det er greit å se at vi har funnet tilbake til god gammel Vålerenga-kultur igjen
    Vel, ikke helt den gamle kulturen. Før ville noen stått fram, tatt skylda, gjerne med en skeiv kommentar. I dag: Fullstendig radio silence.

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Jeg er supporter. Jeg kan regelen. Hvordan kan det ha seg at de som faktisk er ansvarlige for laget ikke kan den skjønner jeg ikke.

Men dette blir sannsynligvis ikke avgjørende for opprykk og det er greit å se at vi har funnet tilbake til god gammel Vålerenga-kultur igjen

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Administrasjonen på Valle imponerer igjen....

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Originally posted by Pete View Post
    Spillerne fikk visstnok beskjed i pausen. Ble «treningskamp». Kan forklare litt frustrasjon og manglende motivasjon.
    Tenkte det var sånn, ja. Så ut som et helt annet lag, tydelig preg av å ha blitt sviktet og lurt.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Originally posted by tordvif View Post

Eurosport på saken:

https://www.eurosport.no/fotball/lyn...35/story.shtml

Vel, her er reglene såpass klare at Lyn kommer til å få tildelt 3 poeng.
    Vel, det er etterlyst media oppmerksom i flere tråder. Om ikke annet har vi klart det de to siste dagene. Nå gjelder det bare å stå i det og bruke det positivt. Så dårlig er vi f... ikke.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Spillerne fikk visstnok beskjed i pausen. Ble «treningskamp». Kan forklare litt frustrasjon og manglende motivasjon.
    Eurosport på saken:

https://www.eurosport.no/fotball/lyn...35/story.shtml

Vel, her er reglene såpass klare at Lyn kommer til å få tildelt 3 poeng.

Leave a comment:

• Pete
    replied

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Disig View Post

Enga er tilbake, enga er tilbake! Næ næ næ, næ næ næ!
    Noen etterlyste galgenhumor i en annen tråd her. Dette innlegget er et godt eksempel sånn sett

Leave a comment:

• Disig
    replied

Pølsepapir..
    Enga er tilbake, enga er tilbake! Næ næ næ, næ næ næ!

Leave a comment:

• Ed1913
    replied
    Med forbehold om at dette stemmer: Herregud, for en gjeng. Et forsøk på å blåse liv i identiteten til Vålerenga igjen?

Leave a comment:

• tordvif
    replied

Lyn har også fått det med seg og vil legge inn protest. Så det stemmer nok at de må være under 22 ved årets start. Klønete.
    Pølsepapir..

Leave a comment:

• Pete
    replied

Ja, men Nakkim var ikke under 22 år ved årets begynnelse?. Hvis det er sånn at det er lov å være 22 ved årets begynnelse er det noe annet, men det står jo vitterlig "spillere under 22 ved årets begynnelse". Slik jeg tolker det i hvert fall.
    Lyn har også fått det med seg og vil legge inn protest. Så det stemmer nok at de må være under 22 ved årets start. Klønete.

Leave a comment:

• tordvif
    replied

Nakkim er vel 96 modell. Da var han 22 år ved starten av året. Er du sikker på at det ikke er det som gjelder?
    Ja, men Nakkim var ikke under 22 år ved årets begynnelse?. Hvis det er sånn at det er lov å være 22 ved årets begynnelse er det noe annet, men det står jo vitterlig "spillere under 22 ved årets begynnelse". Slik jeg tolker det i hvert fall.

Leave a comment:

Working...
X