Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga 2, 2019
Collapse
X
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostJeg er supporter. Jeg kan regelen. Hvordan kan det ha seg at de som faktisk er ansvarlige for laget ikke kan den skjønner jeg ikke.
Men dette blir sannsynligvis ikke avgjørende for opprykk og det er greit å se at vi har funnet tilbake til god gammel Vålerenga-kultur igjen
Leave a comment:
-
Jeg er supporter. Jeg kan regelen. Hvordan kan det ha seg at de som faktisk er ansvarlige for laget ikke kan den skjønner jeg ikke.
Men dette blir sannsynligvis ikke avgjørende for opprykk og det er greit å se at vi har funnet tilbake til god gammel Vålerenga-kultur igjen
- Likes 2
Leave a comment:
-
Originally posted by tordvif View Post
Leave a comment:
-
Originally posted by Pete View PostSpillerne fikk visstnok beskjed i pausen. Ble «treningskamp». Kan forklare litt frustrasjon og manglende motivasjon.
Vel, her er reglene såpass klare at Lyn kommer til å få tildelt 3 poeng.
Leave a comment:
-
Spillerne fikk visstnok beskjed i pausen. Ble «treningskamp». Kan forklare litt frustrasjon og manglende motivasjon.
Leave a comment:
-
Med forbehold om at dette stemmer: Herregud, for en gjeng. Et forsøk på å blåse liv i identiteten til Vålerenga igjen?
Leave a comment:
-
Originally posted by tordvif View Post
Ja, men Nakkim var ikke under 22 år ved årets begynnelse?. Hvis det er sånn at det er lov å være 22 ved årets begynnelse er det noe annet, men det står jo vitterlig "spillere under 22 ved årets begynnelse". Slik jeg tolker det i hvert fall.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by Pete View Post
Nakkim er vel 96 modell. Da var han 22 år ved starten av året. Er du sikker på at det ikke er det som gjelder?
Leave a comment:
Leave a comment: