Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2, 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga taper altså mot Tønsberg. 3 veldig viktige poeng bortevekk. Vi kunne altså ikke stilt sterkere i denne kampen? Noen i klubben kan kanskje fortelle oss om opprykksambisjonene. Hvis de er der da.

Comment

• Originally posted by Thomas S View Post
      Tap 2-1

Er opprykk målet?
      Mener å ha lest det.
      merkelig å spille en toppkamp på hjemmebane uten noen a-spillere.

Eller har de fortsatt ferie etter den strålende kampen sist?
      Burde hvertfall ikke ha fri!!!
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Er treningskamp mot HJK Helsinki i morgen på Vålerenga Stadion. Allikevel kunne man lett styrket laget med et par tre A-spillere i dag. Hvorfor ikke? Har jo hørt at man går for opprykk, men etter i dag kan man jo lure. Jævla irriterende.

Comment

• Vi mangla hele forsvarsrekka og Felix pga landslagsoppdrag. I og med at Aaron, Herolind, Vega og Sam har vært eller er skada og Finne vel har slitt med noe gruff i lysken, kan man jo tenke at det ikke er noen til overs fra A-laget til å spille denne kampen.

​​​​​​​

Comment

• Mulig prioriteringene måtte bli sånn, men hva med f.eks og gitt Ejuke de siste 15-20 når vi jakta scoring, mot slitne Tønsbergbein? Hadde nok avgjort kampen.

Mener det er veldig viktig for Vålerenga å få andrelaget opp på nivå 3 igjen.

Forhåpentligvis er Odin Holm rett rundt hjørnet nå.

Comment

• Det blir spennende med Thiago, ja. Synes også det er imponerende innsats gjennom 90 min av en gjeng med 17-19 åringer. Med litt mere stang inn, hadde vi tatt denne.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                Mulig prioriteringene måtte bli sånn, men hva med f.eks og gitt Ejuke de siste 15-20 når vi jakta scoring, mot slitne Tønsbergbein? Hadde nok avgjort kampen.

Mener det er veldig viktig for Vålerenga å få andrelaget opp på nivå 3 igjen.

Forhåpentligvis er Odin Holm rett rundt hjørnet nå.
                Ejuke startet jo siste a-lags kamp så han var uaktuell. Men Nakkim, Israelsson, Finne, Vega og Shala kunne alle spilt om nødvendig (ikke alle på engang siden de alle er overårige). Ellers tror jeg kanskje ikke vi skal forvente allverden av T O Holm. Han kan sikkert bidra bra men vi kan ikke forvente at han skal bære laget. De som spiller der i dag er svært gode yngre spillere. Nivået her sørpå er vesentlig høyere på dette nivået enn hva som er tilfelle i de fleste andre avdelinger.

Comment

• Tenkte ikke på det med Ejuke. Når det gjelder Odin Holm, tror jeg personlig at han er så god, at han vil herje vilt på nivå 4. Ikke bære laget, men bidra med både mål og assists.

Noen som vet når han kommer? Vært snakket om sommeren, og der er vi nå. Skolen slutter vel rundt 20 Juni. Én uke til bilturen til Italia igjen. Pleier å gå ok når jeg ikke er på match.

Comment

• Her i Bartebyen sies det at Odin flytter til Oslo 1.juli. Siste uka i juni er det Statoil talentleir så det blir vel rett etter den. Så kampen mellom RBK 2 og Tiller. Verken Tiller eller Odin fikk ha ballen så mye men Odin putta 2 og hadde en assist i 3-1 seieren over RBK 2. Det siste målet var en soloprestasjon alene mot 3 RBKere+ keeper.

Comment

• Odin Holm.

https://youtu.be/hZKUlMCYmhs

Kjenner jeg gleder meg til å se han. Stemmer det "Buss" sier, er han klar for å møte FC Lyn 7. Juli, på Bislett. I sin første kamp på Bislett for en uke siden, trakk de 300 stykker. Vi får vel hjelpe dem litt med tilskuertallet.

Comment

• Mulig prioriteringene måtte bli sånn, men hva med f.eks og gitt Ejuke de siste 15-20 når vi jakta scoring, mot slitne Tønsbergbein? Hadde nok avgjort kampen.

Det ble istedet helt omvendt: 5 spillere med 90 min i gårsdagens oppgjør på benken for A-laget. Litt urovekkende at så mange er ute en uke før vi møter Rosenborg.

Comment

Stemmer det "Buss" sier, er han klar for å møte FC Lyn 7. Juli, på Bislett. I sin første kamp på Bislett for en uke siden, trakk de 300 stykker. Vi får vel hjelpe dem litt med tilskuertallet.

Fc Lyn tapte forøvrig 3-0 i dag.
                          Lukter ikke opprykk av dem uansett.
                          www.tsbudbil.no

Comment

• Vår samarbeidsklubb Follo, knuste FC Lyn i dag

Så bra.

Jobbe på nå!

Comment

• Vi skal opp!

Comment

Tenkte ikke på det med Ejuke. Når det gjelder Odin Holm, tror jeg personlig at han er så god, at han vil herje vilt på nivå 4. Ikke bære laget, men bidra med både mål og assists.

Noen som vet når han kommer? Vært snakket om sommeren, og der er vi nå. Skolen slutter vel rundt 20 Juni. Én uke til bilturen til Italia igjen. Pleier å gå ok når jeg ikke er på match.
                                Stemmer, det! Når du er på ferie pleier vi å være gode. Bon voyage! :-)
                                Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
                                X