Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2, 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sosua
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post

Det kan vi jo ikke. Gressbanen er glemt av Deila
    Det var vel den som grodde igjen for noen år siden ?

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by Pete View Post
    Endte 0-0. Hjem og trene på naturgress. Jevnt over svak kamp
    Det kan vi jo ikke. Gressbanen er glemt av Deila

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Endte 0-0. Hjem og trene på naturgress. Jevnt over svak kamp

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Follo med ett par farlige avslutninger. Vi klarer liksom ikke skape de store sjansene

Leave a comment:

• Pete
    replied
    0-0. Pause. Bedre med etterhvert men det er noe helt annet å spille på naturgress.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    25 min og 0-0. Vi er mer med men sliter med naturgress. Flere balltap og dårlige mottak enn vanlig.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Vi blir spilt lave av mer voksne spillere. Kombinert med litt uvant underlag skal dette bli tøft nok. Men her får vi en liten realititetssjekk på nivået.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Ikke like «toppet» lag i dag med kun Kjetil H i mål og Felix fra a-troppen. I tillegg mangler Brede Sandemoen. Regner med at det er frivillig for a lags spillere.

Leave a comment:

• pedtom
    replied
    Ja det må jeg si bra nedsnødd og ikke få den med seg heller. Regner med at de fleste skjønte jeg siktet til Israelsson.

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Originally posted by pedtom View Post
    (...) Vil også dra frem Israelssenter (...)
    Det der må være tidenes auto-correct! :P

Nok OT: gratulerer til unggutta med opprykket. Imponerende hvordan de har dundra gjennom!

Leave a comment:

• pedtom
    replied
    Må si jeg er imponert over det laget her mye talent som noen av dem bør kunne ha en fremtid på a-laget. Veldig offensiv i tankegangen og uredde. Morsomt å se på, flere bør ta turen og klappe av gutta etter en veldig proff gjennomført sesong. Vil også dra frem Israelssenter som har vært veldig proff, det å være så ute i kulden på a-laget og levere jevnt og trutt på rekruttlaget vitner om karakter.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Dette er lekkert!

Leave a comment:

• Pete
    replied
    6-0... Straffe Sandemoen

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Beste skuddet på mål Halsen har hatt er tilbakespillet til Nakkim. La oss øve på å score mange mål. Klubben trenger flere som kan score.

Leave a comment:

• Pete
    replied
    Pause. Men 2 div neste år. Så får vi samle spillere - og motivere noen eldre - til å bidra til neste år. 2 div er for tøft for et rent juniorlag.

Leave a comment:

Working...
X