Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Daniel View Post
    Kort oppsummert så er Nouri, Sam Johnson og Carvalho forsvunnet. Carvalho og Nouri ønsket seg en ny utfordring. Til tross for at Nouri var blant våre mest forhatte og i følge haterne vår mest talentløse spiller i fjor er det nå fullstendig krise av klubben å låne han ut. Legg til rykter om økonomisk ruin (avfeid på vif-fotball.no) så har de negative fått mye vann på mølla både her inne og på Facebook.

Troppen er nok noe ubalansert, men Deila og Espeseth har uttalt at vi ønsker å forsterke oss i forsvar.
    Jeg vil tro det kan bli aktuelt også med spiss siden vi har solgt SJ.
    Vi har også mista Fredheim Holm av spillere fra fjorårets førsteellever, i tillegg til Abdi, Fridjonsson og Jääger fra A-lagsstallen. Vi har også signert en 16 åring, Odin Thiago Holm.

Comment

• Wiljhalmsson er en spiss. Så enkelt er det.

Comment

• Enda mer fra Marbella.

Vega.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/gl...ille-med-gutta

Comment

• Rbk med 14 mill i underskudd og budsjetterer med enda større underskudd i år. Som jeg nevnte tidligere så vil det komme frem fra flere klubber. Litt overaskende at den første var rbk.

Vises kampen på lørdag noe sted?

Comment

• Originally posted by Basement View Post
            Rbk med 14 mill i underskudd og budsjetterer med enda større underskudd i år. Som jeg nevnte tidligere så vil det komme frem fra flere klubber. Litt overaskende at den første var rbk.

Alle kampene fra Marbella vises hos Nettavisen+ så du må tegne abn.

Comment

• Originally posted by Basement View Post
              Rbk med 14 mill i underskudd og budsjetterer med enda større underskudd i år. Som jeg nevnte tidligere så vil det komme frem fra flere klubber. Litt overaskende at den første var rbk.

Så mye i minus, selv om de ikke budsjetterte med E-cup. Der dro de visstnok inn ca 50 millioner. Tenk deg underskuddet hvis de ikke hadde kommet til EL.

Comment

• Det er jo ikke mange årene siden RBK måtte selge unna masse tomt rundt Lerkendal for å unngå konkurs. Klubben driver åpenbart med et altfor høyt utgiftsnivå, men media snakker ikke så høyt om det fordi det er "hele Norges RBK". Lettere å rakke ned på VIF.

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                  Alle kampene fra Marbella vises hos Nettavisen+ så du må tegne abn.
                  Vises også hos A-media.
                  Kan for eksempel tegne 5ukers abo hos Nordstrands blad for 5 kroner.
                  Husk å si opp om du ikke vil betale videre da.
                  EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                    Vi har også mista Fredheim Holm av spillere fra fjorårets førsteellever, i tillegg til Abdi, Fridjonsson og Jääger fra A-lagsstallen. Vi har også signert en 16 åring, Odin Thiago Holm.
                    god damn, det var mange ut og få inn.

Får håpe vi greier å ha noe slagkraftig til seriestart. Var bekymret for manko på spissplass, men hvis Wiljhalmsson kan være spiss alene på topp er det topp. trodde han var offensiv midtbane.
                    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Nakkim ble vel ikke nevt over her, han boer jo regnes som inn. saa basically:

UT:
                      DFH
                      Nouri
                      Sam J
                      Carvalho
                      Abdi
                      Fridjonsson
                      Jaager

INN
                      Vega
                      Vilhjalmsson
                      Nakkim
                      Odin Tiago Holm (jr)

Saa faar men tenke hva man vil om hvem som erstatter hvem, men jeg tipper Ronny tenker Vilhjalmsson for SJ, Nakkim for Carvalho (altsaa at Ivan tar plassen og Nakkim tar back up).
                      Vega erstatter vel ingen av de over, men styrker offensivt (vinger/10'er)

saa sies det at de ser etter 1-2 i forsvar

selv mener jeg vi trenger en paa midten ogsaa, men mulig de tenker at Felix gaar inn der - Odin er vel uansett for ung til aa ta en back-up posisjon, saa med tre ut tenker jeg det ville vaert naturlig med en til inn.

Comment

• Originally posted by gleee View Post
                        Nakkim ble vel ikke nevt over her, han boer jo regnes som inn. saa basically:

UT:
                        DFH
                        Nouri
                        Sam J
                        Carvalho
                        Abdi
                        Fridjonsson
                        Jaager

INN
                        Vega
                        Vilhjalmsson
                        Nakkim
                        Odin Tiago Holm (jr)

Saa faar men tenke hva man vil om hvem som erstatter hvem, men jeg tipper Ronny tenker Vilhjalmsson for SJ, Nakkim for Carvalho (altsaa at Ivan tar plassen og Nakkim tar back up).
                        Vega erstatter vel ingen av de over, men styrker offensivt (vinger/10'er)

saa sies det at de ser etter 1-2 i forsvar

selv mener jeg vi trenger en paa midten ogsaa, men mulig de tenker at Felix gaar inn der - Odin er vel uansett for ung til aa ta en back-up posisjon, saa med tre ut tenker jeg det ville vaert naturlig med en til inn.
                        Da får vi putte Azemi og Borch inn også.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                          ja stemmer, han tilbake fra utlån høsten 2018 i Sandefjord. Merkelig greier, fyren er 26 år og så turbulent midt i karrieren.

Fitim Azemi regnes vel knapt som backup, krysser fingrene.. men mange år siden han fikk regelmessig spilletid. ser han fikk 3 kamper fra start hos Sandefjord, kanskje lov å håpe på noe.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                            ja stemmer, han tilbake fra utlån høsten 2018 i Sandefjord. Merkelig greier, fyren er 26 år og så turbulent midt i karrieren.

Fitim Azemi regnes vel knapt som backup, krysser fingrene.. men mange år siden han fikk regelmessig spilletid. ser han fikk 3 kamper fra start hos Sandefjord, kanskje lov å håpe på noe.
                            Azemi er en litt annen type spiller en mange av de andre vi har som er utpreget tekniske og raske.
                            Om han får litt ekstra støtte og selvtillit så kan han blomstre igjen. Ser for meg at han kan utvikles til en som kommer inn i 2.omgang med duellkraft for å forandre kampbildet.
                            EVIG VIF

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                              du har forsaavidt rett, tenkte ikke paa dem da de begynte sesongen hos oss (foer de begge var paa utlaan paa hoesten). jeg tenkte mest paa hva som er byttet ut i forhold til sesongstart ifjor

Comment

• Originally posted by gleee View Post
                                du har forsaavidt rett, tenkte ikke paa dem da de begynte sesongen hos oss (foer de begge var paa utlaan paa hoesten). jeg tenkte mest paa hva som er byttet ut i forhold til sesongstart ifjor
                                Tror vi må vurdere hvordan det så ut ved sesongslutt kontra nå-
                                Ellers så må man jo ta med Abu og Israelsson som kom sist sommer også for eksempel.
                                EVIG VIF

Comment

Working...
                                X