Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ed1913 View Post
    Godt at facebook-enga kjenner sin besøkelsestid og lar klubben få høre det i anledning kampen mot lsk. Håper på seier og tomme tribuner.
    Jeg veit ikke jeg ass. Det er forskjell på å protestere eller si ifra at dette ikke er ønskelig, og den shitstormen som er på face.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
      Jeg veit ikke jeg ass. Det er forskjell på å protestere eller si ifra at dette ikke er ønskelig, og den shitstormen som er på face.
      Hvor på Facebook er disse protestene? Ser mange misfornøyde kommentarer på klubbens post om kampen, men de er det vel kun Tina som eventuelt leser.

Comment

Enig med deg. Jeg synes tonen er laber på FB. «Jævla piss» og «helvetes møkk» er svake argumenter.

Forøvrig mener jeg det er helt OK å møte LSK.
        LSK skal slås - alltid.
        Siste treningskamp skal også vinnes.
        Det er en god match

Vi møter LSK hjemme én gang i året.
        Og vi får neppe noen storkamp mot Lyn med det første. Jeg tar gjerne en ekstra kamp mot LSK.
        Den betyr ikke noe «på papiret», men siste treningskamp før sesongstart er ingen «prøve-og-feile-kamp». Den skal være en generalprøve der førsteelleveren gir absolutt alt for å vinne kampen.
        Mot LSK bør motivasjonen og innsatsen være 100% hos både spillere og supportere.
        VIF-LSK (eller LSK-VIF) som siste generalprøve før seriestart må gjerne bli en tradisjon for min del.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
          Enig med deg. Jeg synes tonen er laber på FB. «Jævla piss» og «helvetes møkk» er svake argumenter.

Forøvrig mener jeg det er helt OK å møte LSK.
          LSK skal slås - alltid.
          Siste treningskamp skal også vinnes.
          Det er en god match

Vi møter LSK hjemme én gang i året.
          Og vi får neppe noen storkamp mot Lyn med det første. Jeg tar gjerne en ekstra kamp mot LSK.
          Den betyr ikke noe «på papiret», men siste treningskamp før sesongstart er ingen «prøve-og-feile-kamp». Den skal være en generalprøve der førsteelleveren gir absolutt alt for å vinne kampen.
          Mot LSK bør motivasjonen og innsatsen være 100% hos både spillere og supportere.
          VIF-LSK (eller LSK-VIF) som siste generalprøve før seriestart må gjerne bli en tradisjon for min del.
          Mer enig med deg enn de som protesterer vilt. Det er ikke det at jeg ikke ser poenget, men jeg syns det er blåst helt ut av proporsjoner.
          "Pisse på supporterne" osv.. ta deg en bolle 'a.

Vi har da hatt treningskamper mot lsk før. Fin anledning for kanari å selge noen tskjorter om de vinner XD

For øvrig tenker jeg litt på det du sier om at du gjerne gjør det til en tradisjon. Det kunne faktisk vært noe. Da ville det blitt en greie, og det er en fin generalprøve. Ikke noe "halv-maskin-opplegg". Fullt øs, og en god test.

Comment

Mer enig med deg enn de som protesterer vilt. Det er ikke det at jeg ikke ser poenget, men jeg syns det er blåst helt ut av proporsjoner.
            "Pisse på supporterne" osv.. ta deg en bolle 'a.

Vi har da hatt treningskamper mot lsk før. Fin anledning for kanari å selge noen tskjorter om de vinner XD

For øvrig tenker jeg litt på det du sier om at du gjerne gjør det til en tradisjon. Det kunne faktisk vært noe. Da ville det blitt en greie, og det er en fin generalprøve. Ikke noe "halv-maskin-opplegg". Fullt øs, og en god test.
            Enig i at det er gode argumenter for, også som jeg ikke hadde tenkt. Liker potensialet som blir fremstilt.
            Når det er sagt, siden jeg bor et godt stykke unna, vises denne kampen på TV?

Comment

• Originally posted by hp29 View Post
              Enig i at det er gode argumenter for, også som jeg ikke hadde tenkt. Liker potensialet som blir fremstilt.
              Når det er sagt, siden jeg bor et godt stykke unna, vises denne kampen på TV?
              Går på Eurosport
              Vi er Vål'enga!!

Comment

• Vg har laget en sak om kampen i morgen:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/0n..._content=row-2

Comment

• Det er utvanningen av derbyet jeg synes er helt på trynet. "En fin generalprøve" sportslig sett kan vi ha mot hvilket som helst lag fra øverste divisjon i Norge eller utlandet. Det blir helt kunstig å spille vennskapskamp mot LSK i mars (og angivelig dele overskuddet av inntektene fra kampen), for deretter å spille "derby" i mai og late som man hater hverandre. I mars inviterer vi til generalprøve mot Lillestrøm med pølser og åpen kantine i pausen, og om to måneder skal vi fyre opp Oslo til å hate det samme laget som vi har vært bestevenner med gjennom hele pre-season.

Det opplegget her undergraver hele derby-konseptet, som er et av de få lyspunktene vi har som supportere gjennom en sesong. Kamper mot Lillestrøm skal være tellende kamper med fullt trøkk på og utenfor banen. I en treningskamp blir det ingen av delene. Hadde hatt lettere for å godta det om det skjedde på Marbella i februar hvor det uansett ikke er noen som ser på, men at klubben legger det frem som en kamp mot "erkerivalen" hvor man kan komme for å "varme opp stemmen" til sesongstart, synes jeg er veldig umusikalsk.

Positivt at Espeseth til VG gir uttrykk for at det ikke kommer til å bli noe lignende skvip neste år. Da har han skjønt nå det han burde skjønt da han kom til klubben. Klubben fikk de samme signalene da treningskampprogrammet ble sluppet tidligere i vinter, og hadde hatt mange måneder på å gjøre om på programmet hvis de faktisk var interesserte i det.

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
                    Klubben fikk de samme signalene da treningskampprogrammet ble sluppet tidligere i vinter, og hadde hatt mange måneder på å gjøre om på programmet hvis de faktisk var interesserte i det.
                    Det husker jeg faktisk ikke, men jeg tror deg når du sier det. På hvilken måte ble dem kritisert?
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Godt innlegg Ed1913. Helt enig.

Comment

• Synes det er helt ok at folk har forskjellige syn på dette. Respekterer at folk synes dette er for dumt. Personlig mener jeg dette er en fin kamp og lager litt "boost' en uke før serien starter. Er lei av å møte kjedelig motstand i en oppkjøring som er på 3 måneder. Å få en en treningskamp som betyr litt mer enn ellers er bare bra.

Comment

• Noen som har lyst til å sende et lite referat på PM fra Deila-på Øst-møtet?

Comment

• Originally posted by Kverna View Post
                            Noen som har lyst til å sende et lite referat på PM fra Deila-på Øst-møtet?
                            Ja, jeg er nysgjerrig selv. Sendte inn en haug med spørsmål, men så sviktet barnevakten meg, og jeg fikk aldri høre svarene..

Comment

• Tar veldig gjerne et referat fra Deila på PM.

Comment

• Originally posted by Morten E View Post
                                Tar veldig gjerne et referat fra Deila på PM.
                                Henger meg på den...

Comment

Working...
                                X