Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samme her...
    Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

• Meg også

Comment

• Her også

Comment

• Jeg tar gjerne også et referat!

Comment

• Samme her (ti tegn)

Comment

• Samme her

Comment

• Ålreit, jeg vil ikke være uttafor, så jeg tar gjerne et jeg også :-)

Comment

• jeg og jeg og..
                  Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Samme her, men er egentlig mest nysgjerrig på antall solgte sesongkort

Comment

• Henger meg på denne også, da jeg opptatt med trening i Valhall.

Comment

• Kan man ikke bare legge det ut her da? Selv om det sikkert var ett "lukket" møte, så var det sikkert ikke så veldig vanskelig for noen i pressen til å møte opp selv.

Comment

• Mi tu vil ha referat 😊

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
                            Det husker jeg faktisk ikke, men jeg tror deg når du sier det. På hvilken måte ble dem kritisert?
                            Vil tro det var de vanlige kanalene; altså her inne, på twitter, på facebook, og sannsynligvis gjennom direkte dialog med supportergruppene. Det var i hvert fall nok til at klubben allerede den 4. desember så seg nødt til å publisere artikkelen "Derfor møter vi LSK i generalprøven" etter reaksjoner fra begge lags supportere.

PS: Jeg vil også veldig gjerne ha referat hvis noen tar seg bryet med å sende ut!

Comment

• Tar gjerne et referat jeg også

Comment

• Ser ikke ut til at noen her sliter med skrivekløe akkurat...

Comment

Working...
                                X