Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by g-maZta View Post
    Jeg har tippet oss på 5.plass selv. Dårligere vil være en stor skuffelse. Håper selvsagt på enda bedre.
    Men plassering er ikke alt. For min del handler det litt om veien til målet også. Å ligge som nr 7-8 mesteparten av sesongen for så å knipe en 5.plass mot slutten, er ikke det samme som å ligge topp 5 hele veien og til slutt ende der.
    I år drømmer jeg om en sesong der håpet lever til langt utpå høsten.
    Veldig sant det siste der. Virket som om Ronny og klubben var fornøyd med at vi klarte 6.plassen som var målet før sesongen. Men vi lå jo å kavet midt på tabellen andre halvdel av sesongen, og det var såvidt vi knep 6.plassen i siste serierunde. Hadde vi ligget i medaljekampen lenge, for så å falle ned helt på slutten hadde det vært annerledes. Så veien er nesten like viktig.
    - LGRW

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
      Jeg har tippet oss på 5.plass selv. Dårligere vil være en stor skuffelse. Håper selvsagt på enda bedre.
      Men plassering er ikke alt. For min del handler det litt om veien til målet også. Å ligge som nr 7-8 mesteparten av sesongen for så å knipe en 5.plass mot slutten, er ikke det samme som å ligge topp 5 hele veien og til slutt ende der.
      I år drømmer jeg om en sesong der håpet lever til langt utpå høsten.
      Hva om vi tar en en Godset i 2017(?) hvor de lå an til nedrykk frem til sommeren, også endte de opp med 2.plass etter en helt spinnvill høstsesong. Er det ikke godkjent da ? Selvsagt en kjedelig vårsesong men tenk hvor gøy å oppleve en sånn høstsesong

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
        Hva om vi tar en en Godset i 2017(?) hvor de lå an til nedrykk frem til sommeren, også endte de opp med 2.plass etter en helt spinnvill høstsesong. Er det ikke godkjent da ? Selvsagt en kjedelig vårsesong men tenk hvor gøy å oppleve en sånn høstsesong
        Bedre å ta en Vålerenga 2004, men med et ekstra mål denne gang.

Comment

• Det virker som spillerne og ledelsen aldri får klargjort om E-cupambisjon betyr 3. el 4. plass, eller kanskje at å kjempe om medaljer og ende på 5.plass er flott.
          Kanskje det ikke betyr særlig, men det ser litt rart ut utenfra.

Comment

• Originally posted by Besetter View Post
            Det virker som spillerne og ledelsen aldri får klargjort om E-cupambisjon betyr 3. el 4. plass, eller kanskje at å kjempe om medaljer og ende på 5.plass er flott.
            Kanskje det ikke betyr særlig, men det ser litt rart ut utenfra.
            Ronny sa på Øst at det satte målet er 5. plass eller bedre, og å kjempe om medaljer hele sesongen.

Comment

• Takk! Om hjernen ikke har svikta, (som skjer, så jeg googlet): Deila i mars på Øst er altså sitert på at målet er 5.plass, mens Deila i Dagbladet 1.februar er sitert på at 4.plass er målet. («- Topp fire», sier treneren til Dagbladet.)
              Mulig det er feil å mase om, men det forsterker et inntrykk av at Engas mål styres av Deilas dagshumør. A la mål om kontinuitet og så ganske stor utskifting.

Comment

• Originally posted by Besetter View Post
                Takk! Om hjernen ikke har svikta, (som skjer, så jeg googlet): Deila i mars på Øst er altså sitert på at målet er 5.plass, mens Deila i Dagbladet 1.februar er sitert på at 4.plass er målet. («- Topp fire», sier treneren til Dagbladet.)
                Mulig det er feil å mase om, men det forsterker et inntrykk av at Engas mål styres av Deilas dagshumør. A la mål om kontinuitet og så ganske stor utskifting.
                "5. plass eller bedre"

Comment

• Drit nå i disse tipsene. Vi får det vi fortjener til slutt. Og i år er det gull 💪💪💪

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
                    "5. plass eller bedre"
                    «5. plass, noe annet kommer ikke på tale!» hadde riktignok vært et veldig merkelig mål for sesongen.
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

• Må nok regne med at RBK, Molde, Brann og S08 blir tippa høyere enn oss av de fleste, så får vi på tribunen løfte de enda høyere opp på tabellen.

Comment

• Adam skryter hemningsløst av Ejuke. Synes selv at han har vært mye bedre enn i fjor. Jeg håper at Adam har rett og at vi få en deilig sesong før et ev salg.
                        https://www.eurosport.no/fotball/eli...03/story.shtml

Comment

• Originally posted by Pez View Post
                          Adam skryter hemningsløst av Ejuke. Synes selv at han har vært mye bedre enn i fjor. Jeg håper at Adam har rett og at vi få en deilig sesong før et ev salg.
                          https://www.eurosport.no/fotball/eli...03/story.shtml
                          Det er ikke tvil om at chiddi har noe helt spesielt. Han har også utviklet seg i tiden hos oss. Det er, som ofte med unge driblefanter, valgene og spilleforståelsen det er mest å hente på.
                          Jeg syns han har blitt litt bedre der, og tar han ytterligere steg på dette blir han livsfarlig!
                          Det som kanskje imponerer meg mest med Ejuke er viljen til å jobbe hjemover. Jeg føler han ofte er med helt ned til cornerflagget og at han bidrar masse defensivt. Litt utypisk for den type spiller.
                          Hvordan er det med kontrakten hans? Ut neste år ifg transfermarkt. Få på plass en 4årskontrakt ASAP! Vi må ha gode kort på hånda når det dukker opp utendlandske klubber.

Comment

• https://www.aftenposten.no/100Sport/...r-270991b.html

Det er virkelig noe gale når absolutt ingen ønsker oss ned, eller hater noen av våre spillere. Får håpe denne sesongen snur rundt på dette!
                            Elsker Bergen By

Comment

• Originally posted by Waldemar View Post
                              https://www.aftenposten.no/100Sport/...r-270991b.html

Det er virkelig noe gale når absolutt ingen ønsker oss ned, eller hater noen av våre spillere. Får håpe denne sesongen snur rundt på dette!
                              Enig!

Synes dog Kanarifansen svarer fint der de får rakket ned på plastikklubben som media allerede er litt for glade i.

Comment

• Aron forlenger. Bra.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/aron-forlenger

Comment

Working...
                                X