Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VIFpatriot View Post
    Veldig bra. Da har Grødem, Horn og Dønnum alle forlenget i løpet av ganske kort tid. Betryggende at de ikke blir stresset selv om de er et lite stykke unna startplass akkurat nå. Tror både Horn Myhre og Dønnum kommer til å få godt med spilletid i løpet av sesongen.

Comment

• https://www.aftenposten.no/100Sport/...n-271407b.html

Draktkåringer. Mjøndalen finest. Takk for meg.

Comment

• Deilig seier i første kamp. Var redd for at vi ikke skulle takle favorittstempelet. Det er en sånn kamp som bare skal være tre poeng. Og det er jo ikke vår spesialitet å vinne de enkle kampene alltid.

April er ikke noen lett måned for oss, med bortekamper mot Molde, Kristiansund og Brann. Hjemme mot Odd og Tromsø. Greit å ikke være på hæla alt fra første serierunde.

Håper vi klarer å vinne hjemmekampene og mot Kristiansund. Og at vi får med oss noe fra enten Molde eller Bergen. 10 poeng er nok det vi må ha for å henge med. Mai er en del enklere.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
          https://www.aftenposten.no/100Sport/...n-271407b.html

Draktkåringer. Mjøndalen finest. Takk for meg.
          Og Mads Hansen får en spelemann pris..... stop, jeg vil av!
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post
            Og Mads Hansen får en spelemann pris..... stop, jeg vil av!

Flytsonen. Bra de tapte i går.

Hjemmedrakta til Mjøndalen er forferdelig.
            De skal få litt + omtale fra meg. Bortedrakta er litt bedre.
            www.tsbudbil.no

Comment

• 2 tøffe bortekamper på rappen nå altså. Først Kristiansund på Søndag, så Molde på Onsdag. Spørsmålet er jo om de bare blir i Møre og Romsdal etter kampen mot Kristiansund? Hvis treningsmulighetene er gode selvsagt. Noe de muligens ikke er.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                2 tøffe bortekamper på rappen nå altså. Først Kristiansund på Søndag, så Molde på Onsdag. Spørsmålet er jo om de bare blir i Møre og Romsdal etter kampen mot Kristiansund? Hvis treningsmulighetene er gode selvsagt. Noe de muligens ikke er.
                De skal vel ideelt sett trene på kunstgress i mellom de kampene for å forberede seg på Røkkeløkka så det bør la seg gjøre.

Gruer meg til Moldekampen kjenner jeg, ikke mange gode opplevelser her de siste årene.

Comment

• VG har rangert de 13 beste spillerne I Eliteserien. De har Chiddy på 9.plass, Abu på 3.plass. I tillegg er både Sam og Matti på rundens lag!

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                    De skal vel ideelt sett trene på kunstgress i mellom de kampene for å forberede seg på Røkkeløkka så det bør la seg gjøre.

Gruer meg til Moldekampen kjenner jeg, ikke mange gode opplevelser her de siste årene.
                    Mer optimist nå ihvertfall, enn på mange år.
                    Greit å ta denne bortekampen så tidlig som mulig, før Molde virkelig får igang samspillet.

Comment

• Syns vi burde vinne mot kristiansund.
                      Ok, tøff match, men man må vinne sånne kamper skal man være med der oppe.
                      Mot molde forventer jeg nada. Tar det jeg får.

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
                        VG har rangert de 13 beste spillerne I Eliteserien. De har Chiddy på 9.plass, Abu på 3.plass. I tillegg er både Sam og Matti på rundens lag!
                        Bak betalingsmur den saken der. Har du hele lista?

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          Bak betalingsmur den saken der. Har du hele lista?
                          Åja, fort gjort å glemme! Her er hele lista, pluss begrunnelsene for gutta våre:

13. Tore Reginiussen, Rosenborg
                          12. Fredrik Haugen, Brann
                          11. Nicklas Bendtner, Rosenborg
                          10. Franck Boli, Stabæk
                          9. Chidera Ejuke, Vålerenga
                          8. Eirik Hestad, Molde
                          7. Mike Jensen, Rosenborg
                          6. Kristoffer Zachariassen, Sarpsborg 08
                          5. Fredrik Oldrup Jensen, Odd
                          4. Magnus Wolff Eikrem, Molde
                          3. Mohammed Abu, Vålerenga
                          2. Birger Meling, Rosenborg
                          1. André Hansen, Rosenborg

- Chiddy: Nigerianeren har ballen limt til føttene når han spiller fotball. Det er egentlig overraskende at han ikke er solgt, siden jeg neppe er den eneste som ser hvor god denne spilleren er. Teknisk briljant, kan åpne ethvert forsvar. Bør dominere for Vålerenga i år.

- Abu: Det var da Abu kom til VIF at det ble orden på spillet og laget. Han river opp motstanderens spill, og han setter i gang angrep. Dette er han den dyktigste til i norsk fotball. Ballsikker som få, og veldig god til å lese spillet, skal det bli gøy å se han en hel sesong i norsk fotball.

Comment

• Takk. Fortsatt veldig på at klubben må få forlenget kontrakten til Ejuke. Kontrakt ut 2020. Uten, har vi et problem ved juletider 2019.

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
                              Åja, fort gjort å glemme! Her er hele lista, pluss begrunnelsene for gutta våre:

13. Tore Reginiussen, Rosenborg
                              12. Fredrik Haugen, Brann
                              11. Nicklas Bendtner, Rosenborg
                              10. Franck Boli, Stabæk
                              9. Chidera Ejuke, Vålerenga
                              8. Eirik Hestad, Molde
                              7. Mike Jensen, Rosenborg
                              6. Kristoffer Zachariassen, Sarpsborg 08
                              5. Fredrik Oldrup Jensen, Odd
                              4. Magnus Wolff Eikrem, Molde
                              3. Mohammed Abu, Vålerenga
                              2. Birger Meling, Rosenborg
                              1. André Hansen, Rosenborg

- Chiddy: Nigerianeren har ballen limt til føttene når han spiller fotball. Det er egentlig overraskende at han ikke er solgt, siden jeg neppe er den eneste som ser hvor god denne spilleren er. Teknisk briljant, kan åpne ethvert forsvar. Bør dominere for Vålerenga i år.

- Abu: Det var da Abu kom til VIF at det ble orden på spillet og laget. Han river opp motstanderens spill, og han setter i gang angrep. Dette er han den dyktigste til i norsk fotball. Ballsikker som få, og veldig god til å lese spillet, skal det bli gøy å se han en hel sesong i norsk fotball.
                              Takker og bukker. Er vel kanskje litt spesielt at de dytter inn fem RBK-spillere samtidig som de mener Molde vinner serien.

Comment

• Litt tanker ang billetter. Og det er forsåvidt ingen problem så lenge det ikke er utsolgt/store kamper. Men når jeg så på salkartet når man kan kjøpe billetter på de forskjellige seksjonene så er det da nesten utsolgt på de midterste feltene på begge langsidene. Nå mot Mjøndalen så var det nesten ingen på de to midterste feltene på hovedtribunen. Så blir jo litt av spm igjen om det er noen vits å la sponsorene få så mange sesongkort hver? Det blir omtrent aldri fullt på disse stedene som er de beste på hele stadionet. Kun på storkampene som det er godt besøkt her. Litt samme på motsatt side. Veldig få ledige seter når kamp dagen nærmer seg. Nesten umulig å få billetter midt på langsidene mens det er massevis av ledige seter når kampen spilles.

Comment

Working...
                                X