Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Tror ikke han er i nærheten av å kunne gå inn på et lag i en av de store seriene i øyeblikket.

Men jeg er jo ikke mot å signere han på en lang kontrakt. Jeg tror bare ikke han er i terrassert. Får håpe jeg tar feil.
    Nettopp derfor, jo før jo bedre. Han er neppe mer hypp på å forlenge når beilerne kommer og han har kortere tid igjen på kontrakten. Allerede til vinteren så blir det press på å måtte ta det vi får, for ikke å miste ham gratis vinteren etter.
    Forleng nå!

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
      Håper klubben gjør det de kan for å gi Ejuke ny kontrakt ja. Her bør klubben strekke seg langt. Det han holdte på meg i går er langt over normalt eliteserienivå. Vi snakker fort 20-30 mill i banken når han en dag forsvinner så lenge han har lang kontraktstid igjen.
      For Vålerengas del så vil det vil si 4-5 mill. Om han fortsetter som mot Tromsø så klarer de kanskje å klemme ut 8 mill for han... Om en spiller vil bli solgt så er jo Vålerenga livredd for å si nei til første skambudet som kommer, virker det som.

Comment

• 20-25 mill og 20% videresalg tror jeg vil være en bra deal for oss. Etter sesongen.

På et eller annet tidspunkt så håper jeg vi klarer å legge til side nok cash sånn at vi faktisk KAN si nei. Det som da skjer er at budene blir høyere.

Comment

Tror ikke han er i nærheten av å kunne gå inn på et lag i en av de store seriene i øyeblikket.

Men jeg er jo ikke mot å signere han på en lang kontrakt. Jeg tror bare ikke han er i terrassert. Får håpe jeg tar feil.
          Det beste for oss er jo nesten om han holder seg sånn rett under og i tillegg kanskje er litt ustabil sånn at vi får beholdt han lenger.. Men at en mellomstor liga som typ Nederland/Tyskland osv tror jeg fort kan få øynene opp for han.

Comment

• Det som eventuelt kan redde oss litt er at han fortsatt har en del å gå på når det kommer til valg med ball og det taktiske. Det kan jo hende han har godt av å etablere seg på et høyt og stabilt nivå i Eliteserien et par sesonger til..

Comment

...
              Nå var jeg nesten i ferd med å google "i terrassert". Ingen andre reagerte, så jeg lurte alvorlig på om det var en fagterm som alle andre kjente til. Nåvel, hjernevindingene våknet omsider.

Comment

• Originally posted by Farmor View Post
                Nå var jeg nesten i ferd med å google "i terrassert". Ingen andre reagerte, så jeg lurte alvorlig på om det var en fagterm som alle andre kjente til. Nåvel, hjernevindingene våknet omsider.
                Tolket det som om han mente at Ejuke ikke var interessert.

Comment

• Var det jeg mente ja. 😀

Hender at stavekontrollen lever sitt eget liv.

Comment

• Kanskje vi kunne sjekket om RBK vil kvitte seg med Adegbenro også? Har vel vært mye skadet,
                    Men får vi han tilbake i form vil det være et bra supplement til Ejuke.

Comment

• Om Finne: Topp fyr!
                      Om 4 neste: 3 seire og med i toppen?
                      Om Deila: Beklager, men han er lett å «ta» (ref VPN). Sitert i VG på at vi har hatt en kanonstart om vi får poeng i Bergen. 7/12 = kanonstart? Det er tullball.

Comment

Kanskje vi kunne sjekket om RBK vil kvitte seg med Adegbenro også? Har vel vært mye skadet,
                        Men får vi han tilbake i form vil det være et bra supplement til Ejuke.
                        Vel, nå har ikke RBK overflod med vinger. I tillegg har vi vel neppe 10 millioner++ å svi av uten at noen blir solgt. Men ellers enig at han vil være et bra supplement. Er vel bare det at det blir litt vel luksus.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                          Vel, nå har ikke RBK overflod med vinger. I tillegg har vi vel neppe 10 millioner++ å svi av uten at noen blir solgt. Men ellers enig at han vil være et bra supplement. Er vel bare det at det blir litt vel luksus.
                          Jeg vet ikke om han er skadet eller ikke. Men han brukes jo ikke. Kan jo passe på nå mens det er litt kaos der oppe.

Comment

Jeg vet ikke om han er skadet eller ikke. Men han brukes jo ikke. Kan jo passe på nå mens det er litt kaos der oppe.
                            Han er skadet og såvidt innom treningsfeltet igjen. Husker ikke helt men de trodde han var ute nesten hele vårsesongen

Comment

• Hva med å flytte Shala ned for Lekven, og Vega inn på høyrekanten?
                              Shala viste jo at han også fungerer bra i en dypere rolle i siste halvtimen mot Tromsø, mål scora han også.

Comment

• Originally posted by Morten E View Post
                                Hva med å flytte Shala ned for Lekven, og Vega inn på høyrekanten?
                                Shala viste jo at han også fungerer bra i en dypere rolle i siste halvtimen mot Tromsø, mål scora han også.
                                Synes Lekven har vært god i år jeg.

Ser man på VG-børsen i et slags forsøk i å finne noe håndfast så er han her blant våre beste. Foran Abu, likt med Finne og JTN.

Comment

Working...
                                X