Originally posted by FrankO
View Post
Hvis laget spiller dårlig og resultatene uteblir blir stemningen dårligere. Får tilskuerne servert gode prestasjoner på banen så stiger stemningen og opplevelsen blir bedre for alle, så dette henger sammen.
Men når det er sagt så gjør dere også mye riktig også pluss at det er godt å lese at dere plukker opp ting både her og der.
Dette med kamptidspunktet håper jeg at dere kan dra videre. Som nevnt tidligere. Søndag klokka 20:00 er ett helt håpløst tidspunkt. Da må i så fall motstanderen hete noe annet enn Tromsø for at flere skal komme. Hjelper heller ikke at kampen gikk på palmesøndag. Og seriestarten bør ALDRI og da mener jeg ALDRI starte tidligere enn årets seriestart. Det er nesten så det var tidligste laget i år også. Å starte opp andre helgen i mars er helt håpløst i en vinternasjon som Norge slik det var i fjor. Få flere kamper på sommeren og få avsluttet sesongen 2-3 uker før adventstiden. Slik det er nå med cupfinale i desember er også helt bak mål.
Ser du nevner at markedsføring koster og det tror jeg så gjerne på. Men da maser jeg på det sportslige igjen. Den aller beste markedsføringen dere kan få er å levere gode resultater og den markedsføringen er helt gratis selv om jeg vet at det ligger indirekte utgifter bak i form av lønn til spillere og overgangssummer, men positiv mediedekning koster ingen ting ekstra for dere.
Og ja til øl på stadion også

Comment