Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vi dreit oss vel ikke ut spillemessig vil jeg si, resultatet lyver litt på hvordan kampen var. Men ja, greit å være ferdig med den kampen ja. Syns RBK dreit seg mere ut der i kveld enn hva vi gjorde.

Comment

• Originally posted by dalagubbe View Post
      Vi dreit oss vel ikke ut spillemessig vil jeg si, resultatet lyver litt på hvordan kampen var. Men ja, greit å være ferdig med den kampen ja. Syns RBK dreit seg mere ut der i kveld enn hva vi gjorde.
      Vi spillet en meget god kamp mot Molde. Helt utrolig at res. ble som det ble. Helt ok at folk blåste ut av seg etter KBK kampen. Den var horribel. Men spillet satt mot Molde, TIL og Brann. Fagermo skal ihvertfall få bryne seg idag. Har på følelsen at vi kryper oppover på tabellen i år.
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Hva faen?! Tre mandagskamper på rappen. Kampen mot Viking er også på en mandag...
        Elsker Bergen By

Comment

• Originally posted by Waldemar View Post
          Hva faen?! Tre mandagskamper på rappen. Kampen mot Viking er også på en mandag...
          Nå skal det sies at så godt som alle hadde mandagskamp sist siden det er fast med runde 2.påskedag og den dagen alltid er en mandag...

Comment

• Nouri takket nei til kontrakt i Belgia: https://www.eurosport.no/fotball/eli...58/story.shtml

Da kommer han tilbake til sommeren.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
              Nouri takket nei til kontrakt i Belgia: https://www.eurosport.no/fotball/eli...58/story.shtml

Da kommer han tilbake til sommeren.
              Det blir veldig bra å få Nouri tilbake. Jeg har troen på at vi ikke har sett Juarez' beste ennå, men vi trenger uansett bedre dekning på høyre back

Comment

• Originally posted by anderan View Post

Det blir veldig bra å få Nouri tilbake. Jeg har troen på at vi ikke har sett Juarez' beste ennå, men vi trenger uansett bedre dekning på høyre back
                Tror det hadde vært enda bedre å selge han. Synes Juarez har vært god og vi har Borchgrevink ute på lån. Jeg synes Nouri var grei i fjor, men ikke fantastisk. Hvis Nouri kommer tilbake så er han ikke noe automatisk førstevalg synes jeg. Han må i så fall ta plassen fra Juarez, og det er det ikke sikkert han klarer.

Jeg tror heller ikke vi har sett det beste av Juarez og tipper at han som utenlandsk spiller trenger litt tilvenning. At Juarez har et høyre maksnivå enn Nouri er jeg helt sikker på.

Comment

• Ellers kom Bocrch med i U20VM-troppen, noe FHM ikke gjorde. Og det er jo synd.

Comment

• Bra dekning på høyreback når Nouri kommer tilbake ja. Men nå bør vi vurdere å leie ut Borchgrevink resten av sesongen om det er mulig.

Comment

• RBK tilbyr en mai-pakke, tre kamper til prisen for to. Noe VIF burde vurdert også for å slå mynt på den gode hjemmestatistikken?

https://www.facebook.com/SpareBank1S...type=3&theater

Comment

• Originally posted by anderan View Post
                        RBK tilbyr en mai-pakke, tre kamper til prisen for to. Noe VIF burde vurdert også for å slå mynt på den gode hjemmestatistikken?

https://www.facebook.com/SpareBank1S...type=3&theater
                        For å være litt flisespikker så er det hovedsponsoren som kjører dette stuntet.
                        Selvsagt i samarbeid med klubben, men...

DNB har jo sponsa kamper flere ganger, men strategien der ser mer ut til å være en kamp om gangen..
                        Mai-kampene våre hjemme er mot Godset 16.mai og LSK 25.mai. Sistnevnte er på en lørdag og bør selge seg selv. Må vi kjøre stunt på den så får det evt. bli på kortsiden...

DNB er jo sponser både for oss og Godset. 16.mai-kampen er klokka 20:00. Denne kan nok trenge litt drahjelp. Den såkalte "fotballens festdag" har vel ikke vært kjempesuksess i Oslo siden 05 eller noe. Men 05 var jo et bra publikumsår uansett...
                        Så ja; hvis DNB tenker seg et stunt med sponsa kamp denne våren så håper jeg de har blingsa seg ut 16.-mai kampen...

Comment

• Har tydeligvis ikke studert terminlista nøye nok, for det er først nå jeg oppdager at vi ikke har noen avstandsmessig overkommelig bortekamper før sommeren.
                          kristiansund, molde, brann, viking, ranheim, rosenborg og haugesund skal alle besøkes på denne siden av sommerpausen. Det er jævla mye reising både for spillere og supportere.
                          ikke minst er det vel ikke en eneste av disse som ligger med fri dagen etter. Kanskje et lite bidrag til synkende publikumstall om dette gjelder flere enn oss..?
                          Jeg var oftere på bortematcher før i tida. Men nå har jeg for mange forpliktelser og for mye annet å bruke tid og penger på til at jeg kan prioritere å blåse tusenvis av kroner på flybilletter, eller sitte oppe hele natta på en buss, så jeg har i prinsipp ikke mulighet til å se enga borte før den 11. August mot godset. Litt spesielt oppsett syns jeg.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                            Har tydeligvis ikke studert terminlista nøye nok, for det er først nå jeg oppdager at vi ikke har noen avstandsmessig overkommelig bortekamper før sommeren.
                            kristiansund, molde, brann, viking, ranheim, rosenborg og haugesund skal alle besøkes på denne siden av sommerpausen. Det er jævla mye reising både for spillere og supportere.
                            ikke minst er det vel ikke en eneste av disse som ligger med fri dagen etter. Kanskje et lite bidrag til synkende publikumstall om dette gjelder flere enn oss..?
                            Jeg var oftere på bortematcher før i tida. Men nå har jeg for mange forpliktelser og for mye annet å bruke tid og penger på til at jeg kan prioritere å blåse tusenvis av kroner på flybilletter, eller sitte oppe hele natta på en buss, så jeg har i prinsipp ikke mulighet til å se enga borte før den 11. August mot godset. Litt spesielt oppsett syns jeg.
                            Vi skulle egentlig møtt Stabæk borte den 19.mai men den er flyttet til august.
                            Men ja; det er vel 6 lag som er i kategorien overkommelig motstand. Fordelingen er da i utgangspunktet 1 i første halvdel og 5 i annen halvdel.
                            Nå får vi da 8 bortekamper fra august og ut. 6 korte pluss de to lengste.
                            Den fordelingen skurrer ja.
                            Kjenner jeg NFF rett står ikke sånne fordelinger på prioriteringslista overhodet.. Så da spørs det om vi bare må skylde på uflaks...

Comment

• Krisen i Rosenborg vil ingen ende ta.

Nå er den beste spilleren deres, Birger Meling ute med skade.
                              De tar i mot Sarpsborg på søndag og risikerer å stå med fattige to poeng etter 6 serierunder.

De har aldri opplevd skikkelig motgang, og når den først kommer så havner hele trøndelag i en dyp depresjon.
                              La oss tenne et lys for dem og tenke på hvor fælt de har det nå, stakkars bortskjemte og utrøstelige trøndere!
                              Birger Meling er ute på ubestemt tid med en ankelskade. Dermed står Eirik Horneland uten en naturlig venstreback før søndagens oppgjør mot Sarpsborg 08.

Comment

• Stakkars folk. Ikke vunnet på flere runder og i tillegg en skader spiller. Her må Ralf Ralfsen og Trønderstiftelsen på banen og snu stemningen der oppe litt brennkvikt.

Comment

Working...
                                X