Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by hmchrist View Post

(...)

I min bok burde vi fått opp igjen Lyn og gått sammen med de, LSK, Stabæk (og kanskje Godset?) og laget vår egen lille serie i serien - hvert år burde det blitt delt ut en diger pokal basert på interne oppgjør i Eliteserien til "Kongen av Stor-Oslo". Legg prestisje i kampene mot naboene våre og våg å legge litt stolthet i potten Det skal være übersurt å tape mot Lyn, LSK, Stabæk og Godset. Og det skal være like godt å slå de
    Beklager, men jeg er enig med Waldemar.
    Det er kun LSK av de med kort med kjøretur som gir følelse übersurt ved tap. Den eneste andre jeg får denne følelsen for er Brann.
    For de andre lagene er tap surt, men ikke noe mer enn surt (gitt at det ikke har skjedd spesielle ting i kampen).
    Når det gjelder seier er LSK og Brann de det er deiligst å slå. Så kommer RBK, men det er fordi de seirene ikke kommer så ofte. Og så er det resten.
    Stabæk og Godset blir aldri noe mer enn "resten" for meg.

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

... At du sier at Stabæk er ubetydelige synes jeg egentlig er litt trist. Handler dette om å ignorere de for å unngå å gi de noen form for anerkjennelse?
      Nei, handler ikke om å ignorere dem på noen måte. Jeg er totalt likegyldig til den klubben der.

​​​Hater han jævla pr-gjøken dem har, men ellers er dem totalt uinteressant.

Elsker kampene mot Brann (så lenge vi vinner, seff), men de er det eneste laget bortsett fra LSK som er "verdt" å spille imot.
      Elsker Bergen By

Comment

• Vi begynner å få en bra luke på et par avbud lagene som var tippet over oss på tabellen. Synes det ser lysere ut enn på veldig lenge. Tipper Odd og Glimt snart faller av. Så får vi se om noen andre lag melder seg på, men vi ligger bra an. Bare å fortsette som nå.

Comment

• Når taper vi neste kamp?
          vi spiller
          Lsk hjemme, 3 poeng her.
          Rbk borte, dritt at de plutselig kan finne på å snu sesongen mot oss men vi har gode muligheter slik det er nå.
          Sarpsborg hjemme, denne tar vi etter å ha knust rbk.
          Haugesund borte, sånne kamper har jeg alltid en dårlig følelse på.
          Så følger det en rekke kamper jeg forventer seier før vi møter bodø glimt borte i midten av august.

Jeg tror vi tar 21 poeng på de neste 8 kampene. Kalkulerer inn tap borte mot haugesund.
          da ligger vi nok på en solid sølvplass til høsten.

Comment

• I dag er jeg bare stolt.

God fedrelandsdag Engavenner!

Comment

• Er det noen som vet når tv-kampene for siste halvdel berammes?

Comment

• Serieoppsettet fremover plager meg.
                Vi har LSK i neste før landslagspausen.
                Etter den har vi RBK borte og så Sarpsborg hjemme. 2 lag som sliter big time.
                Men som da får denne pausen å rette på ting og tang. Fryktelig irritetende at vi ikke har begge disse laga innen kort tid.

Comment

• Hvorfor ble egentlig kampen vår mot Stabæk utsatt?
                  Bodø Glimt spiller jo ikveld med to u20 vm spillere på laget.
                  Noen som vet ?

Comment

• Fordi Stabæk har 3 spillere på U20-laget

Comment

• Jo, men de to Bodø spillerne er jo på banen og spiller ikveld Da kunne vel Stabæk spillerne gjort det samme?

Comment

• Vif opp på tredje plass etter brann Bodø kampen .
                        Gjør plass i skapet , i år tar vi seriegull.

Comment

• Originally posted by Sosua View Post
                          Hvorfor ble egentlig kampen vår mot Stabæk utsatt?
                          Bodø Glimt spiller jo ikveld med to u20 vm spillere på laget.
                          Noen som vet ?
                          Stabæk ba om å få kampen utsatt, Glimt gjorde det ikke.

Comment

• Men hvorfor i all verden skal de ha kampen utsatt når spillerne er disponible for klubben? Det er jo helt ulogisk.

Comment

• Det skulle ikke mere til enn én seier i en jentekamp, før FC Lyns klovner begynte å snakke om "derbyspøkelset". Gud bedre for en liten stakkarslig gjeng

Vi får se om dere klarer å slå Engas andrelag

Comment

• Originally posted by Sosua View Post
                                Men hvorfor i all verden skal de ha kampen utsatt når spillerne er disponible for klubben? Det er jo helt ulogisk.
                                Hvem bryr seg når det er fordel Enga.

Comment

Working...
                                X