Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bra resultater for oss denne runden.

Selv om det er jevnt så er det også viktig å se på de viktigste konkurrentene våre.

Vi er 10 poeng foran Sarpsborg 08 og 8 foran RBK. At RBK vant øker vel sjansen for at det ikke blir noe trenerskifte før vi møter dem borte.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Bra resultater for oss denne runden.

Selv om det er jevnt så er det også viktig å se på de viktigste konkurrentene våre.

Vi er 10 poeng foran Sarpsborg 08 og 8 foran RBK. At RBK vant øker vel sjansen for at det ikke blir noe trenerskifte før vi møter dem borte.
      Var det egentlig så god runde for oss? RBK, Odds og Brann vinner. S08 taper riktignok men ser ikke de som vår største konkurrent denne sesongen akkurat.

Godset vinner også men det er vel mer irriterende enn noe annet.

Comment

• Enhver runde hvor vi klatrer på tabellen uten å spille selv må da være positivt?

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
          Enhver runde hvor vi klatrer på tabellen uten å spille selv må da være positivt?
          På kort sikt kanskje. Jeg ville heller hatt Bodø ett eller tre poeng foran oss med 21 runder igjen enn Brann oppe på like mange poeng.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post

Var det egentlig så god runde for oss? RBK, Odds og Brann vinner. S08 taper riktignok men ser ikke de som vår største konkurrent denne sesongen akkurat.

Godset vinner også men det er vel mer irriterende enn noe annet.
            Ja, jeg tror det er en fordel for oss at RBK ikke bytter trener før de møter oss. Så sånn sett er det jo bra.

Jeg er heller ikke så bekymret for Odd. De har tatt bra med poeng, men med et ganske lett kampprogram. Jeg tror de faller av.

Før sesongen var vel RBK, Brann, Sarpsborg og Molde tippet foran oss. Med den luka som er nå så spørs det om et par av lagene klarer å tette den. Og da mener jeg at det er opp til oss selv å klare medalje. Odd, Bodø/Glimt og Kristiansund tror jeg alle kommer til å falle fra.

Comment

• Tar vi oss av flisbønda på Lørdag, går vi altså til fotballpausen med et snitt på 2 poeng pr. kamp. Det er strålende, og en stund siden vi har hatt? Men først må vi videre i NM.

Comment

• Singh forteller CNN om rasismen i Norge, i NFF og i Vålerenga

https://www.vg.no/sport/fotball/i/RR..._content=row-2

Comment

Singh forteller CNN om rasismen i Norge, i NFF og i Vålerenga

https://www.vg.no/sport/fotball/i/RR..._content=row-2
                  Han sier at det ikke gjaldt i Vålerenga.
                  – Men det handler ikke om klubben. Vålerenga er den beste klubben på dette. Det var enkeltindivider.

Comment

• Originally posted by hp29 View Post

Han sier at det ikke gjaldt i Vålerenga.
                    Nja. Det han vel sier er at det var vanskeligere for han, fordi andre spillere ble pratet inn på tiltak av foreldre. Og at det gjelder enkeltpersoner, ikke klubben.

Jeg kan fint se for meg at foreldre pusher sine gutter fram ved å ta i bruk alle virkemidler, inkludert forhold til trenere. Regner med at han snakker om kretslag, talentsamlinger, spilletid i kamper og den type ting. Det jeg har litt vanskelig for å se for meg er at de gjør det for å sperre for Singh fordi han har en annen hudfarge. Jeg tror ikke det er det som er årsaken.

Comment

Nja. Det han vel sier er at det var vanskeligere for han, fordi andre spillere ble pratet inn på tiltak av foreldre. Og at det gjelder enkeltpersoner, ikke klubben.

Jeg kan fint se for meg at foreldre pusher sine gutter fram ved å ta i bruk alle virkemidler, inkludert forhold til trenere. Regner med at han snakker om kretslag, talentsamlinger, spilletid i kamper og den type ting. Det jeg har litt vanskelig for å se for meg er at de gjør det for å sperre for Singh fordi han har en annen hudfarge. Jeg tror ikke det er det som er årsaken.
                      Du har helt rett, ser han skriver omfattende på Instagram hvor han klargjør at det gjaldt noen få enkeltpersoner i Vålerenga som ikke lenger er en del av klubben.

Comment

• Hehe, er Singh vi snakker om her.

Comment

• Da er RBK opp i 12 poeng og bare 5 poeng bak oss. Snart er alt tilbake til normalen i denne døve ligaen. Snart er vi tilbake på en trygg 7.plass og RBK passerer snart Molde som dreit seg ut i Tromsø. Er det rart at interessen for ligaen er dårlig?
                          I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
                            Da er RBK opp i 12 poeng og bare 5 poeng bak oss. Snart er alt tilbake til normalen i denne døve ligaen. Snart er vi tilbake på en trygg 7.plass og RBK passerer snart Molde som dreit seg ut i Tromsø. Er det rart at interessen for ligaen er dårlig?
                            Sånn kan man se det. Men når tre klare favoritter ryker i samme runde kan det også peke mot spenning til siste gisp.

Comment

• Flere meksikanske medier hevder Cruz Azul vil hente Juarez i sommer, skriver Dagsavisen bak betalingsmur.
                              Dette blir avvist av Jørgen Ingebrigtsen, som ikke har særlig nytt å melde annet enn at Nouri kommer hjem i sommer og at alle spillerne er til salgs for rett pris.

Comment

• Fremdeles 2 uker til match... latterlig lang pause når lagene er kommet i matchform. så skal vi spille 4 matcher før det er en måneds pause igjen. Herregud for et amatøropplegg.

Comment

Working...
                                X