Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6 matcher (RBK, Bærum, Sarpsborg, 4. Runde Cupen, FKH, Bodø)

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
      Fremdeles 2 uker til match... latterlig lang pause når lagene er kommet i matchform. så skal vi spille 4 matcher før det er en måneds pause igjen. Herregud for et amatøropplegg.
      Jepp. Tre uker pause, så seks kamper på tre uker, deretter en måneds pause.
      Man skal spille fotball i mars, november og desember, men på sommeren? Neeeeida!

Comment

• Pause eller ikke, jeg tror neste kamp blir en sterk indikasjon på om laget har løftet seg denne sesongen. Tidligere har gode perioder blitt avløst av unødig langvarige dårlige perioder, og kanskje særlig etter lange pauser (uten at jeg har fakta på dette). Hvis vi klarer riste av oss forrige kamp som et arbeidsuhell og komme tilbake for fullt etter pausen, lover det bra for fortsettelsen

Comment

• Originally posted by anderan View Post
          Pause eller ikke, jeg tror neste kamp blir en sterk indikasjon på om laget har løftet seg denne sesongen. Tidligere har gode perioder blitt avløst av unødig langvarige dårlige perioder, og kanskje særlig etter lange pauser (uten at jeg har fakta på dette). Hvis vi klarer riste av oss forrige kamp som et arbeidsuhell og komme tilbake for fullt etter pausen, lover det bra for fortsettelsen
          Du har rett, de siste sesongene har vi hatt lange og dårlige perioder spesielt på sommeren rundt denne tiden.

Comment

• Originally posted by hp29 View Post

Jepp. Tre uker pause, så seks kamper på tre uker, deretter en måneds pause.
            Man skal spille fotball i mars, november og desember, men på sommeren? Neeeeida!
            Jeg blir såååå fly forbanna på akkurat det der. Nøff på sitt beste!!
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Veit at alle her fortsatt kjenner litt på tapet mot bønda. Den satt. Men jeg velger å se på det litt annerledes. Ok, vi taper en enkeltkamp. Surt nok det. Vi vant begge i fjor, og kommer garantert over dem på tabellen, for femte året på rad. Hva annet enn denne lille runken vil de ha å se tilbake på?

Vi kjemper fortsatt om medaljer, i motsetning til de små fra Lillestrøm. Opp med hue.

Comment

• Veit ikke om det er nevnt fra før men vi spiller treningskamp mot HKJ Helsinki i dag på Intility kl 19. Alle med sesongkort kommer ikke gratis, for de øvrige er det 100 kr i døra.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                  Veit ikke om det er nevnt fra før men vi spiller treningskamp mot HKJ Helsinki i dag på Intility kl 19. Alle med sesongkort kommer ikke gratis, for de øvrige er det 100 kr i døra.
                  Vises matchen noe sted?

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Vises matchen noe sted?
                    Niks, ingen steder iflg VIF-siden. Det mangler endel spillere også. Tollås, Lekven, Vega, Shala. Vet ikke om Shala er med eget landslag.

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Niks, ingen steder iflg VIF-siden. Det mangler endel spillere også. Tollås, Lekven, Vega, Shala. Vet ikke om Shala er med eget landslag.
                      Ok, takker. Blir vel et sammendrag på Vif tv

Comment

• 0-1. Skudd som endrer retning i en forsvarer. Adam sjanseløs. Bra spill i forkant men vi er passive.

Comment

• De presser oss lave og flere feilpasninger gir dem noen gratis sjanser

Comment

• Feilpasning nr 2 fra Abu. Og det var nesten.

Comment

• Jevnet seg litt mer ut nå. Vi er mer med og Ejuke har startet showet.

Comment

• 1-1. Bård krangler seg fri inne i 16 og får skutt.

Comment

Working...
                                X