Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Spinner View Post

Føler du at det hjalp med salget av Ejuke da eller?
    Det er 2 måter å se eller svare dette på:
    Ja noe skjedde til slutt, så sånn sett skjedde det noe om ikke annet, så på den måten hjalp det litt.
    Men om jeg er fornøyd med det som faktisk skjedde? NEI.

Når jeg skrev spillere ut/inn så var ordet UT noe som ble med som en naturlig del av en prosess i at noe skjer, akkurat på samme måte som det er kamp og vi taper. Vi er ikke fornøyd når laget taper kamper heller, men det skjer noe da også selv om utfallet blir negativt.

Håper dette var oppklarende

Comment

• Ser på Sotahjørnet at han son storma banen for å ta Megalvis røyk på 60 kampers utestengelse. Det var strengt gitt, uten at jeg har en formening om hva jeg egentlig mener straffen burde vært. Men gjelder dette både hjemme- og bortekamper, altså 2 år eller bare hjemme altså 4 år?

Comment

• Originally posted by Loffen View Post
        Ser på Sotahjørnet at han son storma banen for å ta Megalvis røyk på 60 kampers utestengelse. Det var strengt gitt, uten at jeg har en formening om hva jeg egentlig mener straffen burde vært. Men gjelder dette både hjemme- og bortekamper, altså 2 år eller bare hjemme altså 4 år?
        Usikker på kildene deres. Jeg snakket med en av de involverte som sa at en ble utestengt i 10 kamper, mens de andre fikk utestengelse som de kunne (og har) kjøpt seg ut av.

Comment

Ser på Sotahjørnet at han son storma banen for å ta Megalvis røyk på 60 kampers utestengelse.
          Det er jo helt hinsides, håper det ikke stemmer. Men uansett får han gratis øl om han er på en Enga pubene under kampene.

Comment

Ser på Sotahjørnet at han son storma banen for å ta Megalvis røyk på 60 kampers utestengelse. Det var strengt gitt, uten at jeg har en formening om hva jeg egentlig mener straffen burde vært. Men gjelder dette både hjemme- og bortekamper, altså 2 år eller bare hjemme altså 4 år?
            Fra Ronnie Bergheim, sikkerhetsansvarlig i Vålerenga Fotball Elite, til Rune/Sotahjørnet på Facebook:

"Korriger faktafeil, Rune. Ingen som har fått 60 kamper for banestorming, ikke i nærheten. Sjekk med de som var på banen etter LSK om hva de fikk og hva de mener om klubbens håndtering."

Comment

• https://www.tv2.no/sport/10729145/

VIF og RBK straffes med bot på kr 60 000 for ulovlig pyrobruk. B/G er også funnet skyldig i bruk av pyro til tross for avslag. De slipper bot grunnet at det var markering av en død person.

Hyller at B/G slipper bot, men dette blir for dumt.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                https://www.tv2.no/sport/10729145/

VIF og RBK straffes med bot på kr 60 000 for ulovlig pyrobruk. B/G er også funnet skyldig i bruk av pyro til tross for avslag. De slipper bot grunnet at det var markering av en død person.

Hyller at B/G slipper bot, men dette blir for dumt.
                Tenkte først det var 30 000 til hver av klubbene. Og at det var for mye.

Men 60 000?? NFF mååå få ned satsene på bøtene ved straff av pyrobruk.

Jeg vet at det foregår pyrobruk nedover i divisjonsystemet også. En slik bot for et lag som f.eks KFUM eller Tromsdalen hadde gitt stor effekt på budsjettet deres.
                Men siden Klanen og Kjernen er blant "verstingene" så velger NFF å skru opp boten for oss og ignorerer pyrobruk blant småklubbene. Problemet er at de faktisk ikke har noen linje.

Hvordan er dialogen nå mellom supporterforeningen og NFF? Jo, i følge Erling Rostvåg så hadde den vært god inntil et par år siden. Men plutselig uten grunn har dialogen stoppet opp. Nå får jo ALLE avslag. Rart at dette ikke blir debattert mer, da jeg regner med at 90% av supportere er for pyrobruk.

Comment

• En slik debatt får man ikke uten hjelp av media. Norsk media (med noen hederlige unntak som dessverre har relativt få lesere) kopierer for det meste utenlandske nettaviser, i hvert fall sportsseksjonene.

Comment

• De fleste vet vel dette, men vår keeper Klaesson står for Norge i U-19 mesterskap på NRK 2 nå.

Comment

• Mener jeg leste et sted at player funker i Sverige og Danmark? Noen som vet?

Comment

• Originally posted by Trasskuken View Post
                        Mener jeg leste et sted at player funker i Sverige og Danmark? Noen som vet?
                        Funker i Danmark, i Sverige må du skaffe deg VPN for å se på kamp.

Comment

• Funker fint i Sverige for meg ihvertfall

Comment

• Originally posted by EngaForAlltid View Post

Tenkte først det var 30 000 til hver av klubbene. Og at det var for mye.

Men 60 000?? NFF mååå få ned satsene på bøtene ved straff av pyrobruk.

Jeg vet at det foregår pyrobruk nedover i divisjonsystemet også. En slik bot for et lag som f.eks KFUM eller Tromsdalen hadde gitt stor effekt på budsjettet deres.
                            Men siden Klanen og Kjernen er blant "verstingene" så velger NFF å skru opp boten for oss og ignorerer pyrobruk blant småklubbene. Problemet er at de faktisk ikke har noen linje.

Hvordan er dialogen nå mellom supporterforeningen og NFF? Jo, i følge Erling Rostvåg så hadde den vært god inntil et par år siden. Men plutselig uten grunn har dialogen stoppet opp. Nå får jo ALLE avslag. Rart at dette ikke blir debattert mer, da jeg regner med at 90% av supportere er for pyrobruk.
                            High-scoren vår er vel 100.000,-? https://www.nettavisen.no/sport/fotb...423192902.html
                            Dialogen er død og begravet. Supporterforeningen jobbet med nff i flere år, sendte folk på kurs for å bli autoriserte pyro-teknikere, gjennomgikk rutiner med brannvesenet, politi, osv., jobbet med eget regelverk for godkjent og ikke-godkjent blussing, m.m. Altså masse arbeid over lang tid. Brannvesenet og politiet var happy før nff plutselig bare sa fuck it, vi gidder ikke likevel - alle søknader blir auto-avvist, rett før man var i mål. Var ikke involvert i dette, men det er historien jeg har hørt.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post

Funker i Danmark, i Sverige må du skaffe deg VPN for å se på kamp.
                              Noen som har en VPN å anbefale?

Comment

• Originally posted by Holstad View Post

Noen som har en VPN å anbefale?
                                NordVPN, helt klart

Comment

Working...
                                X