Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Holstad View Post

Noen som har en VPN å anbefale?
    ExpressVPN har jeg brukt den siste tiden.

Comment

• Originally posted by enga View Post

ExpressVPN har jeg brukt den siste tiden.
      Jeg hadde noen desperate forsøk på å få se en kamp i USA tror det var kvarten i fjor (anbefaler ingen å se den kampen).
      Jeg skaffet meg VPN, men EurosportPlayer krevde GPS (location fra telefonen) så det gikk ikke.
      Redningen ble å se den fra appen til TV-levarandøren min siden den gikk på vanlig tv.

Moralen er, sjekk ut om VPN hjelper deg før du investerer i det.

Forøvrig tror jeg EurosportPlayer har endret reglene, jeg mener man tidligere kun fikk se sendingene i Norge, men nå går det i hvert fall i Sverige kanskje i flere land selv uten VPN.

Comment

• Originally posted by bohem33 View Post
        Forøvrig tror jeg EurosportPlayer har endret reglene, jeg mener man tidligere kun fikk se sendingene i Norge, men nå går det i hvert fall i Sverige kanskje i flere land selv uten VPN.
        Hadde null problemer i Spania nå tidlig i sommer ihvertfall, helt uten VPN, både på telefonen og på laptop'en.
        For de som kan styre sitt eget lag:
        vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Hadde null problemer i Spania nå tidlig i sommer ihvertfall, helt uten VPN, både på telefonen og på laptop'en.
          Nice! Det ble regelendring fra angående geo block nå nylig.Så jeg vet at man kan se Tv2 direkte fra utlandet, men man kan ikke se på Nrk. Så det er valgfritt fra leverandørene etter hva jeg har forstått det. Da kan man sikkert se på Vålerenga i hele Europa da uten problemer .

Comment

Jeg hadde noen desperate forsøk på å få se en kamp i USA tror det var kvarten i fjor (anbefaler ingen å se den kampen).
            Jeg skaffet meg VPN, men EurosportPlayer krevde GPS (location fra telefonen) så det gikk ikke.
            Redningen ble å se den fra appen til TV-levarandøren min siden den gikk på vanlig tv.

NordVPN virker i utlandet på Android.

Ellers ser jeg til all forundring at det har vært 2 kamper i ES ikveld. Hva faen har NøFF drivi med i år? Dette er jo latterlig.
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Å klare å lage så mye rot i en sesong der det ikke engang er VM eller EM er helt utrolig. Det spilles jo knapt fotball i juni og juli. Tror egentlig tiden er moden for en norsk Premier League løsning, der NFF kan holde seg til å organisere breddefotballen. De norske topplagene har mistet konkurransekraft mot de fleste andre serier det siste tiåret. Og det må NFF ta en stor del av skylda for.

Comment

• Herregud som jeg savner å se mitt kjære Vålerenga. Skal ikke være mulig å kutte opp sesongen som dette. Trist.

Comment

• F.o.m 7. april t.o.m 25. mai (7 uker) så spilte vi 11 kamper (2 cup), i juni og juli (8 uker) så spilte vi 5 kamper (1 cup). Men som plaster på såret får vi 4 kamper i November...

Nå skal ikke nff ha all æren her. Det er NISO som har kranglet seg til 2 ukers ferie i Juli (om det ikke er lenger?).

Comment

• Originally posted by Grim View Post
                    F.o.m 7. april t.o.m 25. mai (7 uker) så spilte vi 11 kamper (2 cup), i juni og juli (8 uker) så spilte vi 5 kamper (1 cup). Men som plaster på såret får vi 4 kamper i November...

Nå skal ikke nff ha all æren her. Det er NISO som har kranglet seg til 2 ukers ferie i Juli (om det ikke er lenger?).
                    Seff unner vi gutta 2 ukers sammenhengende ferie i Juli, det er jo ikke problemet. Men det har jo alle klubber, også de 4 som var i aksjon i dag. Så den 4,5 ukers VIF-pausen vi har, det er NFF så vidt jeg vet.Helt utrolig opplegg.
                    For de som kan styre sitt eget lag:
                    vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Herregud som jeg savner å se mitt kjære Vålerenga. Skal ikke være mulig å kutte opp sesongen som dette. Trist.
                      Eliteserien har blitt en eneste lang pause hver sesong. Har ikke noe å si om det er mesterskap eller ei.

Comment

• Originally posted by Spinner View Post

Seff unner vi gutta 2 ukers sammenhengende ferie i Juli, det er jo ikke problemet. Men det har jo alle klubber, også de 4 som var i aksjon i dag. Så den 4,5 ukers VIF-pausen vi har, det er NFF så vidt jeg vet.Helt utrolig opplegg.
                        Burde være mulig å sette opp terminlista sånn at halvparten av lagene spiller de to første helgene i juli, og har fri de to neste, og motsatt, så ligaen kan gå hele sommeren samtidig som alle spillerne får 2 ukers ferie i juli.

Comment

Mulig dette ikke er så relevant lenger men det finnes gratisapper som kan flytte gps'en sånn at det funker. Jeg har prøvd det i USA selv.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post

Mulig dette ikke er så relevant lenger men det finnes gratisapper som kan flytte gps'en sånn at det funker. Jeg har prøvd det i USA selv.
                            Jeg brukte tilsvarende for å se kamp på Android tableten min i Roma i Mai, men måtte i tillegg avinstallere og reinstallere Eurosport appen (mens Fake GPS lurte tableten min til å tro jeg var i Oslo) før det ville fungere.
                            Ettersom flere rapporterer at de får sett Eurosport Player i utlandet uten videre dikkedarier så får vi håpe at Eurosport er i ferd med å rulle ut oppdateringer som geoblokker på bakgrunn av landet kontoen kommer fra og ikke landet man befinner seg i. (Har forstått det slik at dette er pålagt fra EU men at aktørene fremdeles har god tid til å omstille seg på)

Comment

• Har du TV fra Get eller Canal Digital (T-We) er det bare å laste ned appene deres og se alle kanalene du har hjemme i utlandet. Sitter sjæl i Spania og svitsjer mellom mitt Get-abb og svogerens T-We alt ettersom hvilke kanaler vi vil ha... (på Apple-TV - uten VPN eller annet mikk-makk).

Comment

• Originally posted by Grim View Post
                                F.o.m 7. april t.o.m 25. mai (7 uker) så spilte vi 11 kamper (2 cup), i juni og juli (8 uker) så spilte vi 5 kamper (1 cup). Men som plaster på såret får vi 4 kamper i November...

Har de? Norge må være eneste land som gir spillere to ukers fri i sesong. Får de helligdagstillegg for å spille på søndager også?

Comment

Working...
                                X