Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bohem33 View Post

Jeg lurer veldig på hvorfor ikke J. Jonsson har laget noen saker om det fantastiske suksessen vi har hatt denne sesongen med tanke på at han før sesongen rangerte oss bak Mjøndalen. (hans tips for oss: https://www.eurosport.no/fotball/eli...65/story.shtml og hans tips for Mjøndalen: https://www.eurosport.no/fotball/eli...04/story.shtml
    Han mente Mjøndalen har en trener som er bedre enn vår og at de derfor får høyere terningkast. Skal vi ha noe som helst i toppen å gjøre må Abu hode seg skadefri.

Det kan vel diskuteres hvor godt han traff og jeg har med stor forundring sett han rope om at noe annet enn medalje for oss er for dårlig. Det henger vel ikke så godt sammen om ikke Mjøndalen tar sølv eller gull da. Forøvrig virker det som klubben også tenker at stopper og spiss er noe vi trenger j.f de siste overgangsryktene, men det trenger man kanskje ikke være rakkettforsker for å skjønne?
    Du kan høre på podcasten til Eurosport som heter Indre bane.
    Han har faktisk gitt oss så mye skryt at du vil bli overrasket.

Senest den siste hvis du spoler frem til 8min og 30 sek.

Listen to this episode from Indre bane on Spotify. Aller siste pod før en liten sommerferie, og denne uka er lytter Benjamin Saers gjest etter at han vant konkurransen. Det blir et trivelig besøk! Jokke kjører en leksjon om utdanning, og trøbler med å forstå hvor Indre Bane egentlig sendes. Vi snakker om Sarp i fare for å rykke ned og hva de må gjøre på keeperplass om Vasyutin forsvinner. Marcus P-oppsigelsen diskuteres, og vi ser på muligheten for at det nå blir en ny eliteserieklubb på spissen. I tillegg blir det litt om Brann, RBK og Matthew, og Godsets sentrallinje.  Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post

Du kan høre på podcasten til Eurosport som heter Indre bane.
      Han har faktisk gitt oss så mye skryt at du vil bli overrasket.

Senest den siste hvis du spoler frem til 8min og 30 sek.

https://open.spotify.com/episode/1Y2siHJNIJO4VJOsnm9Oqo
      Takk for lenke, har hørt flere av dem. Og enig i at han skryter veldig av oss når det går bra for så å skape masse drama når det går dårlig. Det er jo journalister/eksperters jobb å hype og dramatisere, men noen ganger blir det for dumt som med forhåndstipset der vi var bak mjøndalen som jeg viste til. Når det er sagt så synes jeg ikke Eurosport er så verst, ganske billig abb når det er kampanje, de viser alle kamper og de endrer ikke på kamptidspunkt rett før. Det er bra. Hoved problemet er at vi spiller for få kamper om sommern og for mange om vintern. Å holde på fra mars til 30 nov bør være helt unødvendig.

Comment

• Jönsson er litt opp og ned. Noen ganger for flåsete i kommentarene og gjør noen vilt unøyaktige vurderinger.
        Andre ganger treffer han bra. Som f.eks med tanke på Israelsson.
        men så mye som de lirer av seg disse ekspertene, så må de jo treffe innimellom. Jeg trodde både Israelsson og Abu ville slå til hos oss i fjor høst. Fikk 50% rett. Gjør det meg til en ekspert? På ingen måte.
        Jeg tippet oss på 5.plass før sesongen, men at vi med flyt kunne gjøre det bedre. Vi ligger der nå, og kan blande oss inn i toppen, eller vi kan falle av som vanlig. Et eksperttips? Neppe. Av de hos eurosport er det egentlig bare Reka jeg lytter til.

Comment

• Originally posted by bengt View Post

Hvor har du det fra? Hørte det stemte i fjor men har ikke hørt noe i år og jeg regnet med klubbene hadde tatt til vettet. Vi vet NFF ødelegger norsk toppfotball men skulle tro klubbene var litt mer seriøse. Bortsett fra puddingklubbene som ikke tåler to kamper i uka og støtter eviglange sommerferier med dertil påfølgende snøballkrig.
          Spillerene er i hvert fall enige med oss: https://www.eurosport.no/fotball/eli...21/story.shtml

Comment

• Skriver her så det når flere;

håper alle som ikke er på Intility kan skru på kampen på TV2 Zebra. Hadde vært gøy med mange flere seere av denne kampen enn av e-cup kampene til Molde og RBK.

2-0 til Vålerenga nå

Comment

• Ikkeno problem å velge VIF- ManU, mye artigere kamp

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                Skriver her så det når flere;

håper alle som ikke er på Intility kan skru på kampen på TV2 Zebra. Hadde vært gøy med mange flere seere av denne kampen enn av e-cup kampene til Molde og RBK.

2-0 til Vålerenga nå
                Takk, men nei takk.

Comment

• Bra av VIF damer!! Stå på jenter!!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Angående lange pauser, utsettelse av kamper osv. Jeg syns også det er veldig rart at en utsatt runde blir flytta til etter at overgangsvinduet er åpnet, ref. neste kamp mot Stabæk. Hadde den kampen blitt spilt når den skulle hadde vi hatt Ejuke og Azemi, mens de hadde hatt Boli og Børkeeiet. Dette skaper jo en annen konkurransesituasjon nå enn det egentlig skulle ha vært. Om en av klubbene feks hadde signert en stjernespiller til denne kampen, så ville man fått en enorm fordel av utsettelsen. Syns det er overraskende at det ikke er noe regel på at flytting av kamp må skje på samme side av et overgangsvindu.

En ting er skader og suspensjoner, men dette er jo faktisk snakk om endringer av spillerstallen mellom der kampen egentlig skulle blitt spilt og der den spilles.

Comment

• Originally posted by Nico 8 View Post
                      Angående lange pauser, utsettelse av kamper osv. Jeg syns også det er veldig rart at en utsatt runde blir flytta til etter at overgangsvinduet er åpnet, ref. neste kamp mot Stabæk. Hadde den kampen blitt spilt når den skulle hadde vi hatt Ejuke og Azemi, mens de hadde hatt Boli og Børkeeiet. Dette skaper jo en annen konkurransesituasjon nå enn det egentlig skulle ha vært. Om en av klubbene feks hadde signert en stjernespiller til denne kampen, så ville man fått en enorm fordel av utsettelsen. Syns det er overraskende at det ikke er noe regel på at flytting av kamp må skje på samme side av et overgangsvindu.

En ting er skader og suspensjoner, men dette er jo faktisk snakk om endringer av spillerstallen mellom der kampen egentlig skulle blitt spilt og der den spilles.
                      Meget bra skrevet. Send den videre til Svein Graff. Han er jo Enga gutt.

Ellers så ser jeg ODD klarer å beholde Oldrup. Har dem flinkere folk enn oss på overganger?
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

(...)

Ellers så ser jeg ODD klarer å beholde Oldrup. Har dem flinkere folk enn oss på overganger?
                        Mer at Fagermo er en sta faen, tenker jeg :P

Comment

RBK ser ut til å beholde Bendtner så de må ha overgangsguruer der oppe.
                          Som jeg er overbevist om at du forstår så handler dette om økonomi. Noen ganger har man råd til å si nei, som regel ikke.

Comment

ODD gir bort spillerne sine gratis, vi får i hvert fall betalt. Så jeg mener at svaret er nei.

Comment

• De solgte han til Belgia for to år siden, men låner han tilbake nå. At de beholder han betyr at låneavtalen ble forlenget.

Comment

• Hva skjedde med Enga på Pod? Tina Wulf har jo blitt helt borte siden hun kom tilbake fra oppdraget sitt i VM. Synes det er svakt av klubben. Jeg mener podcasten er med på å skape litt begeistring rundt klubben.

Comment

Working...
                                X