Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Moa91 View Post
    Hva skjedde med Enga på Pod? Tina Wulf har jo blitt helt borte siden hun kom tilbake fra oppdraget sitt i VM. Synes det er svakt av klubben. Jeg mener podcasten er med på å skape litt begeistring rundt klubben.
    Uten at jeg veit tipper jeg hun, som mange andre i sommer, har hatt ferie.

Comment

• Originally posted by Muppetkokken View Post

Uten at jeg veit tipper jeg hun, som mange andre i sommer, har hatt ferie.
      Typisk Enga, ass. Nå som vi var så godt i gang med å pocaste. Nå må vi begynne helt på nytt igjen. Amatørklubb.

Comment

• RBK tar kun 1 poeng og Odd tar nye 3.

Vi går opp på 4.plassen med med seier i morgen, 1 poeng ned til Brann, og en kamp mindre spilt.

Ligger ann til en veldig spennende kamp om topp 3 plasseringene i år, og kun Odd i igjen cupen som kan gi 4.plassen europaspill

Comment

• Hvis vi ser på antall kamper spilt, så ligger vi på fjerdeplass nå. Etter 15 spilte hadde Molde 30 p og Odd 29. Bodø og VIF har hhvis 29 og 24 poeng nå, med 14 spilte.

Comment

• Originally posted by Farmor View Post
            Hvis vi ser på antall kamper spilt, så ligger vi på fjerdeplass nå.

Nei, ikke før vi faktisk tar poeng.

Comment

• De siste åra så har 3. plass hatt 51 - 58 poeng, 2. plass 53 - 62 poeng. Det gir et poengsnitt på 1,7 - 1,9 for 3. plass og 1,8 - 2,1 for 2. plass. Per nå ligger vi på 1,7 så vi må uansett bli bedre/øke poengsnittet vårt.

Comment

• Originally posted by Janoski View Post

Nei, ikke før vi faktisk tar poeng.
                Vel, mitt synspunkt var at vi har fjerdeplassen når serien er halvspilt for alle lag. Og det uten at vi tar poeng i vår femtende kamp. Men det går selvsagt an å se saken fra en annen vinkel.

Comment

• Fra 16.20 og noen minutter. Er jo umulig at ikke en tåre eller to renner. Det er dette som er deilige Vålerenga. Min klubb.

https://youtu.be/GDhi0vQogRQ

Comment

• Med seier i dag og i hengekampen mot Stabekk er vi helt der oppe. Og jeg tror det er realistisk. Mot normalt skal vi også banke Godset neste helg. Da kan det bli medalje. Kampen i kveld blir det vanskeligste av disse tre.
                    Jeg har trua, selv om Ejuke er borte. Joda, han var seriens beste spiller individuelt og gjorde ting med ballen ingen andre i Norge har fått til siden Myggen herjet i Start. Men som lagspiller hadde han endel å gå på. Jeg tror en Vega i form - eventuelt Shala - kan være like god for laget, selv om de ikke kan måle seg individuelt.
                    Vi kan faktisk klare medalje i år. Tror Glimt vil falle av og at gullet vil stå mellom Molde og RBK, med oss og Odds like bak. Forutsatt, selvfølgelig, at vi ikke får skader på de viktigste spillerne. Det er noe med laget i år som gir meg håp og tro på bedre dager.

Comment

• Originally posted by Ottestad View Post
                      Med seier i dag og i hengekampen mot Stabekk er vi helt der oppe. Og jeg tror det er realistisk.
                      Og der var det kjørt :P

Comment

• Azemi scorer 1001 dager etter siste i eliteserien! Fint om han kjører på og får selvtillit, så får vi han tilbake.

Comment

• Der scora Azemi for Tromsø. Hva faen skjer med verden?

Comment

• Originally posted by Ottestad View Post
                            Med seier i dag og i hengekampen mot Stabekk er vi helt der oppe. Og jeg tror det er realistisk. Mot normalt skal vi også banke Godset neste helg. Da kan det bli medalje. Kampen i kveld blir det vanskeligste av disse tre.
                            Jeg har trua, selv om Ejuke er borte. Joda, han var seriens beste spiller individuelt og gjorde ting med ballen ingen andre i Norge har fått til siden Myggen herjet i Start. Men som lagspiller hadde han endel å gå på. Jeg tror en Vega i form - eventuelt Shala - kan være like god for laget, selv om de ikke kan måle seg individuelt.
                            Vi kan faktisk klare medalje i år. Tror Glimt vil falle av og at gullet vil stå mellom Molde og RBK, med oss og Odds like bak. Forutsatt, selvfølgelig, at vi ikke får skader på de viktigste spillerne. Det er noe med laget i år som gir meg håp og tro på bedre dager.
                            Vel, de kommer i alle fall tilbake og tar et poeng. Kan tenke meg Vålerenga-årganger som hadde tapt kampen i går. Men selv om det er bra, så er det egentlig to tapte poeng i går.

Tror også at Glimt vil falle av, men om de slår Godset i kveld er de sju poeng foran oss med like mange kamper. Odd er også sju poeng foran oss, med en kamp mer spilt. Skal vi ta medalje i år så er tre poeng i Skien og Bodø veldig viktig.

Så alt i alt så synes jeg medaljer virker mindre realistisk etter uavgjort i går. Vi har tre lag godt foran oss på tabellen og vi har fått Brann og RBK rundt oss. Molde tar en av medaljene, sannsynligvis gull, så det er bare to lag til som får medalje. De finnes blant RBK, Brann, Glimt, Odd og oss. Interne oppgjør blir veldig viktig her og akkurat nå så tror jeg ikke det blir noe mer enn en 5.plass eller en 6.plass. Vi har en del vanskelige kamper igjen, så for å holde det gående må vi vinne de kampene vi må vinne, som kampen i går.

Comment

• Ja, vi rota bort litt av muligheten i går. Vi skal være jævlig gode utover høsten om vi skal klare en 3.plass. når det er sagt, er jeg meget fornøyd om vi klarer 4.også.

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                                Ja, vi rota bort litt av muligheten i går. Vi skal være jævlig gode utover høsten om vi skal klare en 3.plass. når det er sagt, er jeg meget fornøyd om vi klarer 4.også.
                                Litt kulere med medalje, men Europa League er det viktigste. Om det holder med 4.plass for det så er det i og for seg greit nok det. Men det avhenger av at Odd blir topp 3 og vinner cup'en.

Det er de interne oppgjørene mot Glimt og Odd som blir de viktigste kampene. Taper vi dem så må vi fort ta igjen ti poeng. Og så må vi helst vinne, i alle fall spille uavgjort mot Brann og RBK hjemme for å holde dem bak oss.

Hvis ikke vi klarer det så er det oss selv vi har å takke. Vi ga bort to poeng i går, tapte to hjemme mot Sarpsborg, tapte tre mot LSK, og tapte sannsynligvis to mot Viking også. Burde kanskje også fått med oss poeng fra Kristiansund også. Skal vi sloss i toppen så er det sånne tabber vi ikke kan ha for mange av.

Comment

Working...
                                X