Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIFpatriot: Hold deg borte fra nett/pc/mobil når du er full...

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
      Ikke vær så kjekkas. Vålerenga i mot muslimer!

Nuss
      Kan ikke forstå hvordan høyreekstreme kan holde med Vålerenga. Norges mest fargerike klubb!

Blir litt som å være aktiv medlem av både SOS Rasisme og Odins Soldater.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post

Er nok dessverre ikke noe Ironi, mannen er rasist. Ikke første gang jeg har fjernet innlegg også langt verre enn dette. Dessverre får jeg ikke gjort noe med det nå. Kan tydeligvis ikke slette/redigere/flytte meldinger etter at det nye skinnet har kommet.
        "Rasist", fordi man ikke kan fordra muslimer? Ahhh, disse naive nordmennene. "Calven" er malen. For meg er det Matteo Salvini.

Comment

• Ja, å «ikke kunne fordra noen» kun med bakgrunn i hvilken religion eller etnisitet de har er jo faktisk rimelig nære den bokstavelige definisjonen på rasisme...

Vålerenga er toppklubben med desidert mest mangfold fra langt ned i breddefotballen og opp til elitesatsinga. Vi har, og har hatt, spillere/trenere/foreldre/supportere osv med så og si alle mulig forskjellige bakgrunner.
          Jeg står gjerne med hver og en av disse på kamp, selv om vi sikkert er uenige om religion, politikk og annet, så lenge vi er enige om Vålerenga.
          Jeg har derimot store problemer med å stå med noen som ikke fordrar noen kun fordi de har en annen religion eller etnisitet enn det jeg selv er/foretrekker.

Comment

• Intervju med Deila: https://video.eurosport.no/fotball/s...97/video.shtml

Comment

• Da får du bare akseptere at folk som meg, med en italiensk bakgrunn, ikke liker halal og dyremishandling. At hunder er "skitne", når de er våre vakreste vesen. At jeg ikke er naiv og dum. Du får akseptere alt dette, sammen med dine steinaldervenner. Oppegående mennesker, har gjennomskuet dette, for lenge siden.

Comment

• Ja det var en fin melding fra ett oppegående menneske, med moderne og gode holdninger.

Tror du lever i en boble hvis du tror oppegående mennesker har slike holdninger, men hva vet jeg om deg og din vennekrets.

Uansett dette er ikke ett politisk forum så please ta de rasistiske holdningene dine en annen plass, for i enga håper jeg du finner få likemenn

Comment

• La oss holde oss til fotball. Bare leit med politikk på et fotball forum.

Comment

• Jeg har null problemer med å akseptere bakgrunnen din, den velger du ikke selv. Heldigvis er det slik at ikke alle med din bakgrunn deler dine meninger, man har tross alt fri vilje.
                    Du velger selvfølgelig hva slags holdninger som er viktige for deg - der er du og klubben helt uenige, og jeg er enig med klubben.
                    Mener i utgangspunktet at supportere burde dele grunnholdningene til klubben de er supportere av, og da er kanskje ikke Vålerenga egentlig klubben for deg.
                    Har samtidig respekt for at du er veldig glad i Vålerenga, og det viser du her på forumet stadig vekk.
                    Å kalle de man snakker med for naive og dumme burde voksne mennesker klare å unngå etter min mening, det dreper i alle fall alle former for samtale eller debatt.
                    Kunne gjerne tatt en lengre prat med deg om dette og kanskje komme til en slags felles forståelse, men ikke her på forumet.

Ha en fortsatt fin dag!
                    Klubben for alle

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                      La oss holde oss til fotball. Bare leit med politikk på et fotball forum.
                      Synes forsåvidt at dette handler om fotball, i og med at det handler om klubbens grunnverdier. Er samtidig enig i at det ofte blir fånyttes med slike debatter på de aller fleste forum.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                        La oss holde oss til fotball. Bare leit med politikk på et fotball forum.
                        Rasisme er ikke politikk.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post

Rasisme er ikke politikk.
                          Det hører i hvert fall ikke hjemme hverken her eller i fotballen. Og når det snakkes om høyreekstremister osv i innleggene er det politikk i min bok. Kall det hva du vil du.

Comment

Da får du bare akseptere at folk som meg, med en italiensk bakgrunn, ikke liker halal og dyremishandling. At hunder er "skitne", når de er våre vakreste vesen. At jeg ikke er naiv og dum. Du får akseptere alt dette, sammen med dine steinaldervenner. Oppegående mennesker, har gjennomskuet dette, for lenge siden.
                            Lås deg inne i en kjeller og spis nøkkelen, rasistpakk

Comment

Ikke vær så kjekkas. Vålerenga i mot muslimer!

Nuss
                              Må være mulig å få denne idioten permanent utestengt fra dette forumet?

Comment

• [QUOTE=VIFpatriot;n558279]Ikke vær så kjekkas. Vålerenga i mot muslimer!

Vålerenga er en klubb med holdninger du ikke kan leve opp til

Beitar Jerusalem er klubben for deg og Israelere som liker å hilse med strak høyrehånd.

Comment

Working...
                                X