Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Plaum View Post

Må være mulig å få denne idioten permanent utestengt fra dette forumet?
    Amen!!! (I kjærka)
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Han er allerede permanent utestengt.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
        Han er allerede permanent utestengt.
        Hvorfor leser vi hans eder og galle ennå? (Har det med "nytt forum" å gjøre?
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Ja får ikke slettet edited eller flyttet innlegg.

Comment

• Hørte Deila sa i intervju på Eurosport at George ikke hadde spilt kamp på 1 måned når han kom. Nå hadde jo resten av spillerne nylig hatt 1 måned pause, men skjønner ikke helt tanken bak å hente en spiller på lån i 6mnd som ikke er matchfit og som heller ikke tåler 90 min når vi trenger poeng NÅ for å ta medalje. Skal han bare spille seg i form her også dra da??. Nei, blir ikke alltid helt klok på dette, nevnte Moses Mawa som gikk fra KFUM til Godset og som er i kampform. At vi ikke prøvde oss på han i stedet for en spiss som ikke har spilt match på 1 måned og som vi måtte vente på at papirarbeidet skulle gå i orden. Mawa kunne vi hentet permanent også fremfor lån.. Det er noe kålEnga over dette, men nå scoret George i første kamp så skal ikke ta sorgene på forskudd helt enda..

Det er klart det blir spekulasjoner når man ikke vet hva som foregår i kulissene. Kan jo hende vi måtte låne en spiss slik at vi kunne hente Osmane Camara for eksempel.

Comment

• Originally posted by The Mayor View Post
              Vakre ord fra Aperopet i dagens Dagsavisen:

https://www.dagsavisen.no/sport/vif-...a-av-1.1569350
              Dette var veldig spot on ja, og måtte trekke på smilebåndet et par ganger også..

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
                Hørte Deila sa i intervju på Eurosport at George ikke hadde spilt kamp på 1 måned når han kom. Nå hadde jo resten av spillerne nylig hatt 1 måned pause, men skjønner ikke helt tanken bak å hente en spiller på lån i 6mnd som ikke er matchfit og som heller ikke tåler 90 min når vi trenger poeng NÅ for å ta medalje. Skal han bare spille seg i form her også dra da??. Nei, blir ikke alltid helt klok på dette, nevnte Moses Mawa som gikk fra KFUM til Godset og som er i kampform. At vi ikke prøvde oss på han i stedet for en spiss som ikke har spilt match på 1 måned og som vi måtte vente på at papirarbeidet skulle gå i orden. Mawa kunne vi hentet permanent også fremfor lån.. Det er noe kålEnga over dette, men nå scoret George i første kamp så skal ikke ta sorgene på forskudd helt enda..

Det er klart det blir spekulasjoner når man ikke vet hva som foregår i kulissene. Kan jo hende vi måtte låne en spiss slik at vi kunne hente Osmane Camara for eksempel.
                Men nå mistenker jeg at George er en mye bedre spiller enn Mawa, og må ikke glemme at Godly muligens er tilbake snart.

Comment

• Ja, og hvisnår Azemi blir spilt verdensklassegod hos gutan, skal han hjem igjen.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Men nå mistenker jeg at George er en mye bedre spiller enn Mawa
                    Ja vi får håpe det.. Jeg synes Mawa så ut som en ganske lik spisstype, men kan godt være George er mye bedre. Har kun sett Mawa og George 1 kamp hver, så jeg uttaler meg på syltynt grunnlag. Tjernås & co vet nok bedre.

Comment

Men nå mistenker jeg at George er en mye bedre spiller enn Mawa, og må ikke glemme at Godly muligens er tilbake snart.
                      Ja, George er nok atskillig mer et ferdig produkt. Stallen nærmer seg slik jeg ønsker med forskjellige egenskaper. Men jeg håper Deila kan sette inn en som kan gå på løp på midtbanen. Løp derfra på rett tidspunkt hører med til et angrepsspill. Det er igrunn litt rart med disse disposisjonene til Deila, noen ganger er de litt rare. Kanskje han skulle hatt en tøffere assistenttrener som kunne krangle litt med ham?

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Ja, George er nok atskillig mer et ferdig produkt. Stallen nærmer seg slik jeg ønsker med forskjellige egenskaper. Men jeg håper Deila kan sette inn en som kan gå på løp på midtbanen. Løp derfra på rett tidspunkt hører med til et angrepsspill. Det er igrunn litt rart med disse disposisjonene til Deila, noen ganger er de litt rare. Kanskje han skulle hatt en tøffere assistenttrener som kunne krangle litt med ham?
                        Shala er vel allerede en sånn spiller som kan gå på løp fra midtbanen. Vi får se hva som skjer når Camara kommer inn i lagoppstillingen. Det kan jo bety at Shala flyttes ned som 6èr igjen.

Comment

Ja vi får håpe det.. Jeg synes Mawa så ut som en ganske lik spisstype, men kan godt være George er mye bedre. Har kun sett Mawa og George 1 kamp hver, så jeg uttaler meg på syltynt grunnlag. Tjernås & co vet nok bedre.
                          Mawa er et arbeidsjern. George er ifølge Deila i tillegg veldig sterk i boksen, og rask. Spesielt det med luftstyrke er viktig å ha med! I tillegg til internasjonal erfaring.

Comment

Mawa er et arbeidsjern. George er ifølge Deila i tillegg veldig sterk i boksen, og rask. Spesielt det med luftstyrke er viktig å ha med! I tillegg til internasjonal erfaring.
                            Luftstyrke hadde Mawa også ut i fra det jeg så. Men ja, jeg la merke til styrken til George i boksen og luftstyrken generelt. Så veldig bra ut det. Synes fortsatt Mawa og George så ganske like ut, men George har nok mer erfaring på et høyere nivå.

Samma det. Nå skal ikke jeg gnåle noe mer om Mawa

Comment

• Originally posted by The Mayor View Post
                              Vakre ord fra Aperopet i dagens Dagsavisen:

https://www.dagsavisen.no/sport/vif-...a-av-1.1569350
                              Kunne ikke vært mer enig!
                              For de som kan styre sitt eget lag:
                              vif.managerleague.com

Comment

Shala er vel allerede en sånn spiller som kan gå på løp fra midtbanen. Vi får se hva som skjer når Camara kommer inn i lagoppstillingen. Det kan jo bety at Shala flyttes ned som 6èr igjen.
                                Shala, Israelsson, Grødem og delvis Felix er løpere. En av disse bør spille i en av de tre midtbaneposisjonene synes jeg. Ellers får man typisk statisk, stillestående midtbane

Comment

Working...
                                X