Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tordvif View Post

Luftstyrke hadde Mawa også ut i fra det jeg så. Men ja, jeg la merke til styrken til George i boksen og luftstyrken generelt. Så veldig bra ut det. Synes fortsatt Mawa og George så ganske like ut, men George har nok mer erfaring på et høyere nivå.

Samma det. Nå skal ikke jeg gnåle noe mer om Mawa
    Jeg vært på ferie og gått glipp av begge bortekampene, så har ikke sett noen av de to. Så Mawa live ifjor, og han så ganske bra ut. Men har ikke sett han spille en kamp i OBOS så kjenner han ikke så godt. Men George spiller på det Costa Ricanske landslaget, og det er interessant!
    Tipper forsvarsspillere på nivå 4 kommer til å slite med Michael, når han blir litt varm i trøya.

Comment

Ja vi får håpe det.. Jeg synes Mawa så ut som en ganske lik spisstype, men kan godt være George er mye bedre. Har kun sett Mawa og George 1 kamp hver, så jeg uttaler meg på syltynt grunnlag. Tjernås & co vet nok bedre.
      Jeg er dessverre ikke like optimistisk her. George virka nesten "halvfeit og treig" synes jeg. Misforstå meg rett, men jeg synes ikke fyren gjorde en god nok jobb som første forsvarer.
      Vi har vært vant til at våre toppfolk løper mye, men George var ikke i nærheten av å legge ned like mange meter.
      Mulig han ikke er fit enda, men da er det feil mann å hente på lån en halv sesong (3-4mnd).
      Mawa løp som en tulling hele tia, selvom han ikke var helt venn med ballen.
      Tiden får vise om vi har gjort rett.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by zeta View Post

Shala, Israelsson, Grødem og delvis Felix er løpere. En av disse bør spille i en av de tre midtbaneposisjonene synes jeg. Ellers får man typisk statisk, stillestående midtbane
        Israellson er ikke i nærheten av å være god nok. Grødem like så. Jeg synes du skal få med deg en del treninger før du er så bastant. Israellson spilte jo fast en halv sesong og fikk til nada, han var rett og slett dårlig. Grødem virker klønete med ballen, og jeg kan ikke fatte at du ønsker han sentralt da han har minimal oversikt.
        Du må slutte å drømme om muskelmenn overalt. I tillegg er ikke disse 2 veldig raske, men du har kanskje halvert krava dine?
        Felix blir for veik synes jeg, men det er potensiale i han.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Comment

• Originally posted by Flem View Post

Israellson er ikke i nærheten av å være god nok. Grødem like så. Jeg synes du skal få med deg en del treninger før du er så bastant. Israellson spilte jo fast en halv sesong og fikk til nada, han var rett og slett dårlig. Grødem virker klønete med ballen, og jeg kan ikke fatte at du ønsker han sentralt da han har minimal oversikt.
          Du må slutte å drømme om muskelmenn overalt. I tillegg er ikke disse 2 veldig raske, men du har kanskje halvert krava dine?
          Interessant hva du mener om Lekven og Abu om du mener Felix er veik... Vinner flere dueller både på hode og bein enn noen av dem samt som du sier har et potensiale i forbedring som neppe er aktuelt for de to andre. Men muskelmenn i den posisjonen? Det blir nok lenge til.

Comment

Jeg er dessverre ikke like optimistisk her. George virka nesten "halvfeit og treig" synes jeg. Misforstå meg rett, men jeg synes ikke fyren gjorde en god nok jobb som første forsvarer.
            Vi har vært vant til at våre toppfolk løper mye, men George var ikke i nærheten av å legge ned like mange meter.
            Mulig han ikke er fit enda, men da er det feil mann å hente på lån en halv sesong (3-4mnd).
            Mawa løp som en tulling hele tia, selvom han ikke var helt venn med ballen.
            Tiden får vise om vi har gjort rett.
            Interessant at du nevner"halvfeit". Jeg og han jeg var på match med mot Stabæk la merke til det samme. Det kan jo ha med at han ikke hadde spilt kamp på 1 måned og ikke er helt fit enda. Men at du sier han er treig?. No way!. Det skjønner jeg ikke at du kan mene. Ingen tvil om at han er en kraftspiss som er sterk på hodet og i tillegg rask, men at han så litt halvfeit ut mot Stabæk er jeg enig med deg i.

Comment

• Ikke noe vondt om halvfeite folk, takk. Ikke helfeite heller...

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Jeg vært på ferie og gått glipp av begge bortekampene, så har ikke sett noen av de to. Så Mawa live ifjor, og han så ganske bra ut.
                Hvem er denne Mawa, og hva har han med oss å gjøre?
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post
                  Ikke noe vondt om halvfeite folk, takk. Ikke helfeite heller...
                  Om man er halvfeit, er man også halvtynn?

Comment

Israelsson viste ganske bra link med Abu i fjor. Det har også noe med hvilken kombo de spiller i. F eks Erik og Lekven sammen blir for tregt. Spillerne må utfylle hverandre litt.
                    grødem er høy og virker litt klønete i trange situasjoner. Her handler det om å få folk i rette posisjoner. han er ikke dårlig med ball. Oversikten kan fort gå seg til. Gi folk litt sjanser i de rette omstendighetene
                    Felix er ikke veik, men han samtidig med Lekven blir også noe tregt.

Fotball handler om kompromisser. Det er utrolig mange kvaliteter jeg kunne tenkt meg ute på banen, men man må jo sikte mot det som er realistisk å få til. Stallen som helhet begynner å se bedre balansert ut

Comment

• Originally posted by Wild Touch View Post

Hvem er denne Mawa, og hva har han med oss å gjøre?
                      Det er en spiller fra Oslo som nylig gikk til Godset fra KFUM. Flere på forumet som tenkte at det også kunne vært en bra spiller for oss også.

Comment

Interessant at du nevner"halvfeit". Jeg og han jeg var på match med mot Stabæk la merke til det samme. Det kan jo ha med at han ikke hadde spilt kamp på 1 måned og ikke er helt fit enda. Men at du sier han er treig?. No way!. Det skjønner jeg ikke at du kan mene. Ingen tvil om at han er en kraftspiss som er sterk på hodet og i tillegg rask, men at han så litt halvfeit ut mot Stabæk er jeg enig med deg i.
                        Dårlig ordlagt av meg, han virka treg fordi han ikke tok første forsvarsjobb. Han løp minimalt uten ball, men virka som han hadde tempo da han var på ball.
                        Kan nok være fordi han kanskje ikke er helt "der" enda, og at det tar seg opp.

Comment

Dårlig ordlagt av meg, han virka treg fordi han ikke tok første forsvarsjobb. Han løp minimalt uten ball, men virka som han hadde tempo da han var på ball.
                          Kan nok være fordi han kanskje ikke er helt "der" enda, og at det tar seg opp.
                          Enig med deg der. Han jobbet ikke i nærheten av bra nok som første-forsvarer i forhold til hva vi er vandt til. Akkurat på den biten var Mawa overlegen. Vi får se om det tar seg opp med George.

Comment

• Originally posted by enga View Post

Om man er halvfeit, er man også halvtynn?
                            Jepp, og man har alltid halvfullt glass

Comment

Enig med deg der. Han jobbet ikke i nærheten av bra nok som første-forsvarer i forhold til hva vi er vandt til. Akkurat på den biten var Mawa overlegen. Vi får se om det tar seg opp med George.
                              Ikke sikkert George er en bra førsteforsvarer, men så lenge han scorer nok mål og bidrar tilfredsstillende offensivt så skal jeg ikke klage.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Det er en spiller fra Oslo som nylig gikk til Godset fra KFUM. Flere på forumet som tenkte at det også kunne vært en bra spiller for oss også.
                                Moses? (Ti trgn)
                                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                                X