Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pete View Post

Så kampen og det kan veldig godt stemme. De spilte 3 omganger pga varme. Den første var elendig, den andre ok mens den tredje var på nivå med den første. De orket lite og unnskyldning om treningskamp rimer dårlig. S08 løp oss i senk ved flere anledninger.
    Takk for svar. Meget skremmende. Virker som om dette er grunnen til at vi "alltid" er dårlig etter pausene under Deila. Her må noe gjøres!
    - LGRW

Comment

• Helt enig med Zetta ang. Lekven. Har gjort meg oppgitt i lang tid. Mange hakk for svak, men stadig like fast i 11-ern. Han er treg, svak med ballen, spiller kun støttepasninger. Sjeldent målpoeng og aldri fremoverrettet.

Synes også problemet er mentaliteten til spillerne. Vi har for få som virkelig VIL. Se på kapteinene våre. Larsen, Tollås og Lekven. Ingen virkelig guts i de. Se på Hanche-Olsen i Stabæk. I kampen mot oss. Mentaliteten hans. Hvordan han går foran. Kliner til i duellene. Samme med feks Tripic i Viking. Jobber knallhardt, direkte. Vi trenger flere sånne typer.

Det nærmeste vi kommer er kanskje Shala, og tildels Ivan.
      - LGRW

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post

Lekven er ikke spesielt rask eller spesielt treig, og han trenger heller ikke å være rask. Sjelden at det er han som tar de løpene der fremover og bakover. Det ble det nå på søndag, men der mener jeg flere burde gjort mer. Lekven har da ganske bra nærteknikk vil jeg påstå. Tror også at det handler litt om hvilken rolle man har i laget også, men tror ingen her på forumet kjenner rollebeskrivelsene på laget til Deila.

Du får jo selv Lekven-fokuset ditt, til å fremstå som en lidelse! :-D
        Men da snakkes vi ihvertfall da Lekven må stå over!
        Lekvenfobi? Burde kanskje ta en tur til psykolog. Men hva hadde psykologen rådet meg til? Ta det ut på forum?

Comment

• Blant annet når vi slo B/G med kalas-sifre lå vi bakpå og lot Ejuke & co ta seg av kontringene. Det er ikke akkurat rakettforskning å spille en sånn fotball, men om det gir resultater er det greit for meg. Når Ejuke ble solgt ble det vanskeligere å spille slik og alt det offensive ble opp til Dønnum. Nå trenger motstanderen kun å passe på han så er det greit. Det som bekymrer er hvor avhengig vi var av en spiller. Nå de siste kampene har vi blitt avslørt, og når vi må spille på en annen måte enn å ligge bakpå å kjøre kontringer virker vi og være helt i villrede. Nå kan det hende vi kan gå tilbake til dette med Ousmane på plass, men det bekymrer at grunnspillet ikke er bedre etter 3 år, og at vi stadig må gå tilbake til å ligge kompakt å kontre. Det har vært en enorm gjennomtrekk av spillere og det virker generelt som det er få relasjoner som fungerer. Mot Haugesund så det ut som en gjeng med spillere som aldri hadde spilt med hverandre og ikke visste hvor de fant hverandre.

Comment

• Originally posted by tordvif View Post
            Blant annet når vi slo B/G med kalas-sifre lå vi bakpå og lot Ejuke & co ta seg av kontringene. Det er ikke akkurat rakettforskning å spille en sånn fotball, men om det gir resultater er det greit for meg. Når Ejuke ble solgt ble det vanskeligere å spille slik og alt det offensive ble opp til Dønnum. Nå trenger motstanderen kun å passe på han så er det greit. Det som bekymrer er hvor avhengig vi var av en spiller. Nå de siste kampene har vi blitt avslørt, og når vi må spille på en annen måte enn å ligge bakpå å kjøre kontringer virker vi og være helt i villrede. Nå kan det hende vi kan gå tilbake til dette med Ousmane på plass, men det bekymrer at grunnspillet ikke er bedre etter 3 år, og at vi stadig må gå tilbake til å ligge kompakt å kontre. Det har vært en enorm gjennomtrekk av spillere og det virker generelt som det er få relasjoner som fungerer. Mot Haugesund så det ut som en gjeng med spillere som aldri hadde spilt med hverandre og ikke visste hvor de fant hverandre.
            Jeg håper jeg tar feil men Ousmane er neppe ferdig produkt. Alle rapporter fra Sverige indikerer det og han er mer et prosjekt (ett til) for fremtiden. Det merkelig med relasjoner var feks mot Godset hvor de med 9 nye spillere fremsto som mer samspilt og relasjonelt på plass enn vi gjør etter 3 år. Har vi samlet feil spillere rett og slett? Eldre spillere som skal lære seg nye tanker og systemer? Aner ikke men noe merkelig er det. Enkeltvis burde troppen være bra nok så noe rart er det at denne gjengen skal slite så mye med samhandling og relasjoner.

Comment

• Det er på sin plass å nevne at i kalas-kampen mot B/G ble Lekven kåret til BB og spillte til 8 på spillerbørsen..
              For de som kan styre sitt eget lag:
              vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
                Det er på sin plass å nevne at i kalas-kampen mot B/G ble Lekven kåret til BB og spillte til 8 på spillerbørsen..
                Brukeren Zeta har skrevet repeterende innlegg om Lekven i 3 år på VG debatt i Vålerenga sin klubbtråd. Det beste er og bare ignorere det. Det hjelper ikke å si i fra, og jo mindre man svarer, jo færre innlegg får vi om det samme repeterende gnålet.. Jo mer man svarer han, jo flere innlegg kommer det om akkurat de samme tingene hver gang.

Comment

Brukeren Zeta har skrevet repeterende innlegg om Lekven i 3 år på VG debatt i Vålerenga sin klubbtråd. Det beste er og bare ignorere det. Det hjelper ikke å si i fra, og jo mindre man svarer, jo færre innlegg får vi om det samme repeterende gnålet.. Jo mer man svarer han, jo flere innlegg kommer det om akkurat de samme tingene hver gang.
                  Nja, var ikke så ille med Lekven før på VGD,. Før så var det ekstremt mye om Daniel Fredheim Holm, også Finne har vært hakkemat en del ganger.

Comment

• Originally posted by enga View Post

Nja, var ikke så ille med Lekven før på VGD,. Før så var det ekstremt mye om Daniel Fredheim Holm, også Finne har vært hakkemat en del ganger.
                    Det har vært ille med Lekven så lenge han har vært i klubben. Både Finne og Lekven har liksom vært roten til alle problemene til VIF. Daniel Fredheim Holm var bare en liten periode, men det ga seg.

Uansett: Jeg regner med at vi er enige om at innleggene fra den kanten er det samme repeterende greiene om og om igjen. Det trenger vi vel ikke å diskutere?

Comment

Haha, I know..Men jeg skrev det egentlig som svar til Stix10
                      For de som kan styre sitt eget lag:
                      vif.managerleague.com

Comment

• Originally posted by Spinner View Post
                        Det er på sin plass å nevne at i kalas-kampen mot B/G ble Lekven kåret til BB og spillte til 8 på spillerbørsen..
                        Jeg så ikke den kampen. Hver gang jeg ser Lekven spille er det helt håpløst. Han har ikke tempo og trøkk for eliteserien og er noe av det mest tafatte og puslete jeg har sett av en midtbanespiller. Som lederskikkelse sentralt på banen er dette avgjørende ja. Arbeidsoppgavene hans er å slå kjappe støttepasninger, bidra 0 fremover og generelt være ufattelig smart ute på banen. Lekven leser visst spillet vanvittig bra, rart ikke laget har fungert stabilt med han på banen da.

Comment

Hvis jeg går til psykolog med Lekvenfobien min så får jeg vel beskjed om å slutte å følge Enga. Noen ganger er kuren verre enn lidelsen

Comment

• Shala har brukket armen, så han blir ikke med til Bodø.

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                              Shala har brukket armen, så han blir ikke med til Bodø.
                              Å fy og fy. Nå er laget ille ute. Hvis Deila fortsetter i samme spor nå så ser det bekmørkt ut i høst. En litt uferdig kantspiller inn, en spiss som ikke er helt i form, et lag som ikke fungerer. Men kanskje dansken er steingod?
                              Det blir i hvert fall interessant dette, hva skjer liksom? hvilke grep tvinges frem?

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
                                Shala har brukket armen, så han blir ikke med til Bodø.
                                Nå går det til helvete
                                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                                X