Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by christer1913 View Post
    Shala har brukket armen, så han blir ikke med til Bodø.
    det var ikke gode nyheter Hvor lenge blir han ute? Er det estimat på det?

Comment

• Originally posted by christer1913 View Post
      Shala har brukket armen, så han blir ikke med til Bodø.
      Dette er jo ganske kritisk, også akkurat nå da...
      Er ikke det gjerne 6 uker?? Eller tar jeg grundig feil?
      For de som kan styre sitt eget lag:
      vif.managerleague.com

Comment

• Vedder på at det var Team Drammen som brakk armen hans... i fylla. Og Gjermund fikk ikke være med, siden han var altfor Vålerenga. Men har de laget en podcast om det? NEI. Jeg sier ikke mer. Eller, jo, kanskje litt mer.

Comment

• Jaja, jeg kommer ikke til å forvente en shit i kampene resten av sesong. Med eller uten Shala. Jeg tror ikke det blir gøy å følge Vålerenga igjen før Deila er borte.

Comment

• Det med Shala er faktisk krise.. ingen andre som han på midten!

Håper forøvrig Lekven får seg en kamp eller to på benken nå, og vi prøver Abu med enten Felix eller Israelsson.. kan jo ikke bli verre enn Abu og Lekven.

Håper også Vega får sjansen fra start.

Og gjerne teste ut dansken på stopperplass.

Men kan ikke si jeg har trua uansett hvem vi mønstrer.. Grist men sant.

Comment

• Originally posted by donny View Post
              Det med Shala er faktisk krise.. ingen andre som han på midten!
              Håper forøvrig Lekven får seg en kamp eller to på benken nå, og vi prøver Abu med enten Felix eller Israelsson.. kan jo ikke bli verre enn Abu og Lekven.
              Håper også Vega får sjansen fra start.
              Og gjerne teste ut dansken på stopperplass.
              Men kan ikke si jeg har trua uansett hvem vi mønstrer.. Grist men sant.
              Litt vanskelig å se at det IKKE skal bli Lekven + Abu der nå.
              Så da blir det vel Finne + Matti + Dønnum foran de igjen.
              Og George på topp antar jeg.

Med evt Camara og Vega som jokere.

Forsvaret blir vel enten uforandret eller så kommer Kanstrup inn?
              Har null info om formen til Nouri så vanskelig å si om han vurderes som aktuell.
              vif.managerleague.com

Comment

• Hvilken rolle er egentlig Israelsson ment å ha på dette laget? Er det Abu / Lekven han konkurrer mot om en plass? Er det der han spiller på VIF2? (ja, det er jo selvsagt det...Men..er det en posisjon for en "boks-til-boks-spiller" ?)
                Last edited by Spinner; 22.08.2019, 20:21.
                vif.managerleague.com

Comment

• Både Nouri og Israelsson må jo være på vei ut, gjerne allerede i dette vinduet. Ser ikke at noen av dem har en fremtid i klubben. Kan godt hende Nouri er like god som Juarez, men Deila har gjort det ganske tydelig hvem som er hans favoritt.

Comment

• Dobbelpost fra meg her, men skryt til klubben for det nye takeover-opplegget på insta. Nakkim i går, Aron i dag. Bra måte å åpne opp garderoben og la oss bli litt kjent med noen av gutta. Vet ikke om det har vært planlagt lenge, eller om det er et svar på kritikken fra den siste uken. Spiller i grunn liten rolle, uansett fin profilering av både klubb og spillere!
                    Last edited by Ed1913; 24.08.2019, 17:40. Reason: Edit: Autocorrect.

Comment

• Originally posted by Ed1913 View Post
                      Dobbelpost fra meg her, men skryt til klubben for det nye takeover-opplegget på insta. Nakkim i går, Aron i dag. Bra måte å åpne opp garderoben og la oss bli litt kjent med noen av gutta. Vet ikke om det har vært planlagt lenge, eller om det er et svar på kritikken fra den siste uken. Spiller i grunn liten rolle, uansett fin profilering av både klubb og spillere!
                      Enig, tror det var viktig å få liv i sosiale medier igjen. Rart ikke mer ble gjort når Tina var sykemeldt.

Comment

• Originally posted by hp29 View Post

Enig, tror det var viktig å få liv i sosiale medier igjen. Rart ikke mer ble gjort når Tina var sykemeldt.
                        Skjønner ikke en dritt av det derre Insta-greiene - får opp en videosnutt fra kl. 08:08 i morges, og et bilde av en hårfin Nakkim, ellers bare gamle greier - hvor er det jeg ikke skjønner at jeg skal trykke?
                        (Følte meg skikkelig gammel, nå...)

Comment

• Originally posted by hmchrist View Post

Skjønner ikke en dritt av det derre Insta-greiene - får opp en videosnutt fra kl. 08:08 i morges, og et bilde av en hårfin Nakkim, ellers bare gamle greier - hvor er det jeg ikke skjønner at jeg skal trykke?
                          (Følte meg skikkelig gammel, nå...)
                          Insta-storyene varer maks 24 timer, så eldre enn det ser du ikke. Bård la ut tre små snutter i morges, men siden har det vært stille.

Comment

• Deila trengte tid. Skulle bygge stein for stein (og jobbe steinhardt). Jobbe seg sakte men sikkert oppover tabellen. Bruke mer og mer penger. Vi jakter igjen på den forgjettede syvende plassen vår.

Glimt henter inn en ukjent trener inn i sitte eget system. Selger hele sentrallinjen sin. I sesong 2 topper de tabellen etter serien er mer enn halvspilt. Med flere lokale unggutter.

Hva synes du selv, Ronny?
                            - LGRW

Comment

• Originally posted by Stix10 View Post
                              Deila trengte tid. Skulle bygge stein for stein (og jobbe steinhardt). Jobbe seg sakte men sikkert oppover tabellen. Bruke mer og mer penger. Vi jakter igjen på den forgjettede syvende plassen vår.

Glimt henter inn en ukjent trener inn i sitte eget system. Selger hele sentrallinjen sin. I sesong 2 topper de tabellen etter serien er mer enn halvspilt. Med flere lokale unggutter.

Hva synes du selv, Ronny?
                              Den dagen Deila ikke trener VIF lenger, så burde kanskje Kjetil Knudsen være en kandidat.
                              Imponerende spill av Glimt. De kommer med en god generasjon med spillere iblant!

Comment

• Bedre med en dram i timen enn et team fra drammen..

Comment

Working...
                                X