Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sånn jeg har forstått det fra de som var der kom det egentlig ikke frem noe nytt.
    Veldig mye av møtet fokuserte på at vi er kjempegode på Akademi-nivå, og fortellinger om hvordan det jobbes med de unge spillerne.

Når det kom til A-laget var det mye generelle "ja det er for dårlig", "salget av Chiddi + en del skader har ført til rulleringer og at det er vanskelig å vite hvordan man setter sammen laget"

Har også fått referert noe om hvordan konkrete spillere blir/ble vurdert, men det får dere fiske ut direkte av noen som faktisk var der, så jeg ikke kommer med unøyaktig tredjehåndsinformasjon.

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
      Sånn jeg har forstått det fra de som var der kom det egentlig ikke frem noe nytt.
      Veldig mye av møtet fokuserte på at vi er kjempegode på Akademi-nivå, og fortellinger om hvordan det jobbes med de unge spillerne.

Når det kom til A-laget var det mye generelle "ja det er for dårlig", "salget av Chiddi + en del skader har ført til rulleringer og at det er vanskelig å vite hvordan man setter sammen laget"

Har også fått referert noe om hvordan konkrete spillere blir/ble vurdert, men det får dere fiske ut direkte av noen som faktisk var der, så jeg ikke kommer med unøyaktig tredjehåndsinformasjon.
      Takker, det sammendraget rekker for meg

Bra at de velger å møte supporterne hvertfall
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by zeta View Post

VIF er jo en lukket klubb!

Originally posted by zeta View Post

Nå er vel situasjonen at sportslig ledelse ikke aner hva de skal si og gjøre. De har forsøkt med brannslokking, raseri, omsnakk, snikksnakk, alle unnskyldningene de hadde på lager, pisk, gulrot, endre på alle plasser bortsett fra midtbanen.. De har gitt alt de har, men laget bare synker. Hva skal de si?
        Du som er så jævla kritisk til alt og alle hele tiden - her hadde du en gylden mulighet til å møte opp og konfrontere Espeseth, Ingebrigtsen, Deila og hele sportslig ledelse. Men det er selvfølgelig mer komfortabelt å gjemme seg i kjellerstua og hamre løs på forumet enn å møte opp selv!

Comment

• Originally posted by way_ View Post

Du som er så jævla kritisk til alt og alle hele tiden - her hadde du en gylden mulighet til å møte opp og konfrontere Espeseth, Ingebrigtsen, Deila og hele sportslig ledelse. Men det er selvfølgelig mer komfortabelt å gjemme seg i kjellerstua og hamre løs på forumet enn å møte opp selv!
          Veldig bra skrevet! Jeg har slutta å kommentere innleggene til zeta, for der er det hakk i plata og samma oppgulpet hele tiden. Blir liksom ikke sannere selv om man gjentar ting 1000 ganger....
          Last edited by Robban65; 19.09.2019, 15:35.

Comment

• Originally posted by way_ View Post

Du har både rett og ikke rett. Jeg burde vært der, men nå ble det ikke sånn.

Det er ikke riktig at jeg er kritisk til alt og alle hele tiden. Hvor har du det fra? Jeg har stadig understreket at mye av det som gjøres er bra. Men noe er også feil og det er noe som gjentar seg hele tiden.

Også fansen har noe rett og noe feil. Ikke bli støtt om jeg sier noe er feil tankegang. Alle tar feil, det som gjelder er å utvikle seg. Det gjelder spesielt Deila. Han må ta selvkritikk nå. jeg tror han plutselig kan gjøre det veldig bra i Enga hvis han bare korrigerer kursen litt. Nå er det i hvert fall tid for å innse at den kursen som har vært er feil og at det må endres noe

Comment

• Originally posted by Robban65 View Post

Veldig bra skrevet! Jeg har slutta å kommentere innleggene til zeta, for der er det hakk i plata og samma oppgulpet hele tiden. Blir liksom ikke sannere selv om man gjentar ting 1000 ganger....
              Hvorfor kaller du det oppgulp? Jeg prøver å være 100% sportslig og holde meg til ball. Nå gjentar de samme greiene seg i kamp etter kamp så det er litt vanskelig å unngå gjentakelser. Men jeg prøver å variere innfallsvinkler og trekker inn nye argumenter og detaljer til stadighet.

Kan ikke dere som er så kritiske til meg komme med noe konkret kritikk av klubben? De som hevder spillerne mangler innsats kan begrunne hvorfor det blir slik. Vi har minst 4 seriemestere i stallen, pluss tidligere landslagsfolk og rutinerte spillere. Det er merkelig hvis det skal være holdningsproblemer. Det er heller ikke spesielt konstruktivt og bare gjenta at ingen får det til i klubben. Heller ikke bare å si at spillerne generelt er for dårlige. Vi trenger detaljert, konkret kritikk.

Comment

• Nå har klubben lagt ut litt fra møtet, særlig presentasjonen av utviklingsavdelingen. Det ser veldig bra ut! Det kan gå mot bedre tider bare klubben kommer seg over kneika nå

Comment

• Originally posted by zeta View Post
                  noen synes det er helt urimelig at jeg gir lekven så mye skyld.....
                  klipp klipp
                  Det er ingen grunn til å gå på spillere personlig.

Hahahahahaha!

Comment

• Ikke akkurat et referat, men klubben har lagt ut denne:
                    Med et engasjert publikum møtte Vålerenga sine medlemmer tirsdag kveld.

Comment

Alle burde få lov til å mene, føle og synes det de vil tenker jeg.
                      Selv får jeg lyst til å kaste opp i kjeften av alle som bare må kommentere hvor teit de synes zeta er så fort det kommer et innlegg fra den kanten. Det er masete og hakk i plata det!
                      Dette er et diskusjonsforum på internettet, men det er allikevel lov til å være sånn noenlunde allrighte med hverandre, selv om man er uenige.
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by JohnF View Post

Selv får jeg lyst til å kaste opp i kjeften av alle som bare må kommentere hvor teit de synes zeta er så fort det kommer et innlegg fra den kanten. Det er masete og hakk i plata det!
                        Dette er et diskusjonsforum på internettet, men det er allikevel lov til å være sånn noenlunde allrighte med hverandre, selv om man er uenige.
                        Veit du hva. Hvis du synes det er ok med over 200 innlegg siden juni om at alt er Lekven sin feil, så får det heller være at du vil spy i kjeften på de som ikke mener det...

Comment

Veit du hva. Hvis du synes det er ok med over 200 innlegg siden juni om at alt er Lekven sin feil, så får det heller være at du vil spy i kjeften på de som ikke mener det...
                          Nei nei! Jeg vil ikke spy i andre folk sin kjeft. Min egen. Beklager hvis det ikke kom tydelig nok fram i forrige innlegg.
                          In the beginning the Universe was created.
                          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                          - Douglas Adams

Comment

Enig, VIF - klubben for alle. Men bare ikke helt alle.. Helst vil vi at alle er helt like og mener det samme.

Comment

Nei nei! Jeg vil ikke spy i andre folk sin kjeft. Min egen. Beklager hvis det ikke kom tydelig nok fram i forrige innlegg.
                              Aah, da skjønner jeg. Men 200 innlegg om hvor dårlig Lekven er, holder oppkastet tilbake?
                              Last edited by Robban65; 19.09.2019, 19:42.

Comment

• Hallois Zeta, kan du utdype når du sier at vi er en lukket klubb. Jeg har nemlig stikk motsatt oppfatning. Som jeg skrev i en tidligere post her. Deila har møtt supporterne på Øst, han har stilt opp i Enga på pod, på VIF-TV både før og etter kamp, er stadig vekk i fotballstudioer, det er åpent for publikum etter hver hjemmekamp der du kan møte både spillere og trenere, Engaland reiser rundt og møter unger, medlemsmøte er åpent for alle medlemmer, har du lyst til å se på en trening er du velkommen. Kommer du på dagtid og tar en kaffe i kantina som er jeg ganske sikker på at selv Lekven hadde slått av en prat med deg om du hadde spurt pent.
                                Så da blir jeg nysgjerrig på hvor mer åpen klubben skal være?

Comment

Working...
                                X