Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Latterlig å tenke på at vi ligger der nede, enhver annen trener ville helt klart å karre til seg 35-40 poeng allerede nå med denne spillergruppen. Da hadde vi sluppet nedrykksspøkelset, men deila går ikke frivillig før noen bærer han ut fra Valle, makan til type skal man lete lenge etter, enhver annen ville tatt hatten sin ig gått for lenge siden med disse resultatene, latterlig.

Comment

• Er det noen som vet når Tina kommer tilbake? Eventuelt kommer hun i det hele tatt tilbake?
      Trist hvordan med mediedekningen har vært siden sommeren.

Comment

• Originally posted by Moa91 View Post
        Er det noen som vet når Tina kommer tilbake? Eventuelt kommer hun i det hele tatt tilbake?
        Trist hvordan med mediedekningen har vært siden sommeren.
        Er forsatt sjukemeldt og blir nok dessverre ikke noe mer Tina denne sesongen. Vi får krysse fingrene for at hun er tilbake til oppkjøringa på nyåret.

Comment

• Originally posted by way_ View Post

Er forsatt sjukemeldt og blir nok dessverre ikke noe mer Tina denne sesongen. Vi får krysse fingrene for at hun er tilbake til oppkjøringa på nyåret.
          Takk for tilbakemeldingen! Krysser fingrene for det

Comment

• God bedring til Tina.

Men er det ikke vanlig i arbeidslivet om en person blir sykmeldt i en lengre periode og ingen kan gjøre oppgavene ansetter man en vikar.

Comment

• Jeg savner litt trøkk/hype inn mot kampen mot LSK. Alt virker så dødt. For meg så virker dette veldig rart. Kan ikke Tollås for eks hjelpe til med VIF media/Podcast mens han er skadet? Dem prøvde et stunt med spillerene på instagram. Det synes jeg var bra, men stoppet plutselig opp.

Comment

• Tok en runde med tabellkalkulator i går. Om ganske normale resultat, må vi fort opp på 31-32 poeng for å være sikre. 30 kan holde. Ambisiøst, men kanskje ikke helt urealistisk å sanke 3 poeng.

Skulle gjerne hørt en totimers debatt mellom Deila, Ajax og Real Sociedad sine trenere, om det er realistisk å oppnå sportslig suksess med et ungt lag, spesielt i en så krevende og spesiell serie som Eliteserien, og for et hovedstadslag.

Comment

• Originally posted by Moa91 View Post
                  Jeg savner litt trøkk/hype inn mot kampen mot LSK. Alt virker så dødt. For meg så virker dette veldig rart. Kan ikke Tollås for eks hjelpe til med VIF media/Podcast mens han er skadet? Dem prøvde et stunt med spillerene på instagram. Det synes jeg var bra, men stoppet plutselig opp.
                  Nå er det neppe vår jobb å hype tilskuertall på en bortekamp. Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor denne kampen har en slags "derby" status. Øst mot øst liksom, har aldri skjønt den greia der. Greit at dem er bønder, men det er hele nedslagsfeltet til Enga, inkludert samarbeids klubber utenfor ring 3 også.

Classicoen forsvant med Liin!
                  Dette er muligens verdens mest oppkonstruerte derby? Det er i hvert fall ikke noe annet enn en mulighet for sårt tiltrengte poeng,
                  Det er liksom ikke sånn at jeg driter i om vi rykker ned, så lenge vi slo LSK.

Det var kult med Ghostbusters rungende på Ullevål, selv om det sjeldent endte bra...

Når det er sagt så er det trist med de greiene som serveres på vif.no, det er som jeg har sagt tidligere, det føles som om jeg holder med Dynamo Dresden,
                  Når det er sagt så er det som serveres på banen om mulig enda tristere...
                  I likhet med Ari Behn, trist som faen...kanskje ikke like trist som Sjarlatan Durex
                  Poeng tas i mot med takk!
                  Last edited by ForesttGump; 24.10.2019, 02:47.

Comment

• Originally posted by ForesttGump View Post

Nå er det neppe vår jobb å hype tilskuertall på en bortekamp. Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor denne kampen har en slags "derby" status. Øst mot øst liksom, har aldri skjønt den greia der. Greit at dem er bønder, men det er hele nedslagsfeltet til Enga, inkludert samarbeids klubber utenfor ring 3 også.

Classicoen forsvant med Liin!
                    Dette er muligens verdens mest oppkonstruerte derby? Det er i hvert fall ikke noe annet enn en mulighet for sårt tiltrengte poeng,
                    Det er liksom ikke sånn at jeg driter i om vi rykker ned, så lenge vi slo LSK.

Det var kult med Ghostbusters rungende på Ullevål, selv om det sjeldent endte bra...

Når det er sagt så er det trist med de greiene som serveres på vif.no, det er som jeg har sagt tidligere, det føles som om jeg holder med Dynamo Dresden,
                    Når det er sagt så er det som serveres på banen om mulig enda tristere...
                    I likhet med Ari Behn, trist som faen...kanskje ikke like trist som Sjarlatan Durex
                    Poeng tas i mot med takk!
                    Det er vel i klubbens interesse å få flest VIF supportere til å møte opp. Virker som mange ikke vet at det er kamp på lørdag. Klubben skriver eller intervjuer veldig sjeldent på VIFTV. Nå har jeg hørt at Tina ikke kommer tilbake neste år. Så tipper vel at stillingen ikke blir fylt, og FrankO forsvinner også. Utrolig trist.

Comment

• https://www.vg.no/sport/fotball/i/Jo...source=vgfront

Snork..

Comment

• Originally posted by Bohemen14 View Post
                        Vel, det begynner å bli ganske mange med samme opplevelsen, tar alle feil? Kanskje verdt å ta til etterretning og ikke bare avskjære alle som dumme. Det går nemlig samme diskusjon blant de yngre på dagens VIF2. Deila har et dårlig rykte og at de velger å skyve det bort er vel idiotisk. Så langt har de uttalt mye dumt til de yngre som i dagens verden ser hva alle klubber gjør. Se avsnittet om de yngre fra Sotahjørnet i går, satt inn under ...

Fakta er at Deila og Ingebrigtsen ikke vil bruke de unge oslogutta før det blir skade på andre spillere. . Aron Dønnum fikk ikke spille før Deyver Vega blei skada. Ivan Näsberg fikk først spille da Sam Adekugbe blei skada. Christian Borchgrevink fikk ikke spiller før Efraín Juárez blei skada og Kristoffer Klaesson fikk ikke spille før Adam Larsen Kwarasey blei skada. Felix Horn Myhre har fått mindre spilletid i år enn i fjor. I år han så langt kun 276 spilte minutter, 2 kamper fra start der han har blitt bytta ut i begge og tolv innbytter. I fjor hadde 723 minutter, seks kamper fra start der han fullførte fire av dem og tretten som innbytter. Nå står man og lurer på hva som skjer med årets store spiller på rekruttlaget, Brede Sandmoen. Han debuterte i PostNordligaen allerede som sekstenåring. Klubben har enda ikke gitt ham proffkontrakt.
                        Last edited by Pete; 24.10.2019, 14:55.

Comment

• Originally posted by Pete View Post

Vel, det begynner å bli ganske mange med samme opplevelsen, tar alle feil? Kanskje verdt å ta til etterretning og ikke bare avskjære alle som dumme. Det går nemlig samme diskusjon blant de yngre på dagens VIF2. Deila har et dårlig rykte og at de velger å skyve det bort er vel idiotisk. Så langt har de uttalt mye dumt til de yngre som i dagens verden ser hva alle klubber gjør. Se avsnittet om de yngre fra Sotahjørnet i går, satt inn under ...

Fakta er at Deila og Ingebrigtsen ikke vil bruke de unge oslogutta før det blir skade på andre spillere. . Aron Dønnum fikk ikke spille før Deyver Vega blei skada. Ivan Näsberg fikk først spille da Sam Adekugbe blei skada. Christian Borchgrevink fikk ikke spiller før Efraín Juárez blei skada og Kristoffer Klaesson fikk ikke spille før Adam Larsen Kwarasey blei skada. Felix Horn Myhre har fått mindre spilletid i år enn i fjor. I år han så langt kun 276 spilte minutter, 2 kamper fra start der han har blitt bytta ut i begge og tolv innbytter. I fjor hadde 723 minutter, seks kamper fra start der han fullførte fire av dem og tretten som innbytter. Nå står man og lurer på hva som skjer med årets store spiller på rekruttlaget, Brede Sandmoen. Han debuterte i PostNordligaen allerede som sekstenåring. Klubben har enda ikke gitt ham proffkontrakt.
                          Kan ikke se at jeg har avskjært utspillene som dumme? Handler vel mer om mediafokuset og at det har blitt skrevet om dette flere ganger i VG de siste ukene. At Krogstad valgte Lyn foran oss for 10 år siden? Enga selger, det er det ingent vil om.

Comment

• Originally posted by Bohemen14 View Post

Kan ikke se at jeg har avskjært utspillene som dumme? Handler vel mer om mediafokuset og at det har blitt skrevet om dette flere ganger i VG de siste ukene. At Krogstad valgte Lyn foran oss for 10 år siden? Enga selger, det er det ingent vil om.
                            Blir vel litt sånn at Enga selger i media og da kommer historiene. Er vel noe som heter all PR er god PR - eller i hvertfall bedre enn ingenting. Greit at det skrives endel nå i forkant av kampen mot Fulga så interessen tar seg litt opp igjen.

Comment

• Originally posted by Pete View Post
                              Her er det mye tragisk.
                              Ivan er klart god nok som sideback, ikke som midtstopper dog synes jeg.
                              Dønnum var jo ÅPENBART god nok, uansett hva slags status det er på Vega.
                              Borch er åpenbart god nok og i mine øyne et jevngodt alternativ med Juarez.
                              Klaesson har bevist at han er oppgaven verdig. Greit, han er ikke helt ferdig utvikla enda, men neste sesong forventer jeg å se Adam kun nå Klaesson evt er skada.
                              Felix burde ha blitt satt inn på laget for lenge siden, ikke på kant der han ble brukt i noen kamper, men sentralt på midten, for Abu selvsagt. Han SKAL inn.
                              Og se til h........ å gi Berge kontrakt! Og la han få noen innhopp om ikke annet!

PS: Jeg mener ikke at det er feil å ha dobbelt med sidebacker, det trengs i en lang sesong, ting skjer. Så vi har plass til både Sam og Ivan, og vi har plass til Borch pluss en til. Ikke helt sikker på om det er Juarez eller Nouri. Kanskje litt avhengig av hvem vi spiller mot faktisk, samme med Sam / Ivan.
                              For de som kan styre sitt eget lag:
                              vif.managerleague.com

Comment

• Ser ut som om Vålerenga har brutt regelen igjen i 2. Divisjon.

https://www.sportsbibelen.com/no/fot...ort-det-igjen/

Comment

Working...
                                X