Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2019-sesongtråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Bra.

I tillegg er det positivt med en økonomisjef som heter Hope. I alle fall på engelsk.
    Give us hope.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Bra.

I tillegg er det positivt med en økonomisjef som heter Hope. I alle fall på engelsk.
      Med tanke på at vi er i Norge er jeg redd for at utgiftene begynner å hope seg opp.

Comment

• – Jeg kan bekrefte at jeg begynner som ny økonomisjef i VIF fra 1. mars. Jeg gleder meg. Jeg har fulgt Vålerenga lenge ettersom jeg er fra nærområdet, skriver hun i en sms til Dagsavisen.

Gimme hope, Ine... a!
        -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Godt at det tas grep når regningene begynner å "hope" seg opp.

Comment

• Ikke sett en tropp til Marbella enda? De drar vel nedover i morgen.

Blir finfine værforhold disse ukene i hvert fall.

https://www.storm.no/marbella

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
              Ikke sett en tropp til Marbella enda? De drar vel nedover i morgen.

Blir finfine værforhold disse ukene i hvert fall.

https://www.storm.no/marbella
              De drar ned med 25 spillere. Odin blir med. Tipper på et par nigerianske prøvespillere

Comment

• Keepere: Adam Larsen Kwarasey, Kristoffer Klaesson
                Forsvarsspillere: Efraín Juárez, Ivan Näsberg, Jonatan Tollås Nation, Markus Nakkim, Sam Adekugbe, Christian Borchgrevink, Oscar Opsahl, Leo Cornic,
                Midtbanespillere: Mohammed Abu, Magnus Lekven, Felix Horn Myhre, Erik Israelsson, Sakarias Opsahl, Magnus Retsius Grødem, Odin Thiago Holm
                Angrepsspillere: Aron Dønnum, Matthias Vilhjalmsson, Deyver Vega, Bård Finne, Chidera Ejuke, Fitim Azemi, Peter Godly Michael, Victor Okoh Boniface, Etim Friday Ubi
                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Flott at Godly Michael er med. Er det noen som har status på skaden hans?

Comment

• Eurosport eliteserie pod ute nå med Nation og Finne som gjester:

https://soundcloud.com/esnpod/e40

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                      Flott at Godly Michael er med. Er det noen som har status på skaden hans?
                      Er vel lite nytt på skaden hans. Han blir nok sittende på sykkelen en god stund til og trener alternativt uten ball. Aner ikke om han er i gang med løping enda. Ser han stort sett på ergometersykkelen på Instagram. Tipper han blir sittende på den i noen mnd.

Comment

• Litt fra Marbella;

http://www.vif-fotball.no/nyheter/marbella-2019

Håper vi får litt mere disse 2 ukene.

Comment

• Noen som kan spandere på seg å lage en status? Jeg har fått med meg at en haug av spillere har forsvunnet, men desto færre inn.

Har vi slagkraftig nok lag per nå? Christian Dahle Borchgrevink på høyreback er noe urutinert etter Nouri og vår panser spiss Sam er borte og ikke erstattet. Vega mener jeg å huske er kant. Wilhjalmsson er antakeligvis som indreløper eller 10'er, han virker forøvrig bunnsolid.

Men likevel synes jeg stallen ser merkelig ubalansert ut.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Tollås og Bård var gjester på gårsdagens eliteserie-podcast.

Veldig morsomt

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                              Noen som kan spandere på seg å lage en status? Jeg har fått med meg at en haug av spillere har forsvunnet, men desto færre inn.

Har vi slagkraftig nok lag per nå? Christian Dahle Borchgrevink på høyreback er noe urutinert etter Nouri og vår panser spiss Sam er borte og ikke erstattet. Vega mener jeg å huske er kant. Wilhjalmsson er antakeligvis som indreløper eller 10'er, han virker forøvrig bunnsolid.

Men likevel synes jeg stallen ser merkelig ubalansert ut.
                              Kort oppsummert så er Nouri, Sam Johnson og Carvalho forsvunnet. Carvalho og Nouri ønsket seg en ny utfordring. Til tross for at Nouri var blant våre mest forhatte og i følge haterne vår mest talentløse spiller i fjor er det nå fullstendig krise av klubben å låne han ut. Legg til rykter om økonomisk ruin (avfeid på vif-fotball.no) så har de negative fått mye vann på mølla både her inne og på Facebook.

Troppen er nok noe ubalansert, men Deila og Espeseth har uttalt at vi ønsker å forsterke oss i forsvar.
                              Jeg vil tro det kan bli aktuelt også med spiss siden vi har solgt SJ.

Comment

• MARBELLA: Matthias Vilhjalmsson har funnet seg vel til rette blant nye lagkamerater, og nå ser spissen frem til to gode uker i Spania.
                                http://www.vif-fotball.no/nyheter/de...ert-fantastisk
                                EVIG VIF

Comment

Working...
                                X