Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Ull/Kisa

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daniel View Post
    Synes Cornic var veldig god i omgangen han fikk, særlig offensivt. Vi har to veldig spennende høyrebacker
    Ja, Borchgrevink var en av de mest positive i førsteomgangen, og Cornic var blant de bedre i andreomgangen. Begge har tydeligvis gode offensive egenskaper, så er det litt mer usikkert hvordan de er defensivt.

Comment

Fikk ikke sett første halvtimen.
      Av det jeg så ble jeg imponert av Cornic og Sahraoui!
      Ejuke var også frisk. Lekven jobba godt.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
        Er enig med deg. Det eneste vi savner fra han er sluttprodukt og at han leverer målpoeng jevnt og trutt i serien. Han svinger veldig i prestasjonene. Noe som også er vanlig blant unge spillere, men vi får håpe han stabiliserer seg enda mer denne sesongen. En utrolig spennende spiller.
        Den dagen Ejuke putter 10+ i en sesong, spiller han ikke for oss for å si det pent.
        Vi skal være glad han ikke er så god foran mål, og heller se han som en bitteliten bohem
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
          Den dagen Ejuke putter 10+ i en sesong, spiller han ikke for oss for å si det pent.
          Vi skal være glad han ikke er så god foran mål, og heller se han som en bitteliten bohem
          Kan være enig med deg i det. Men skulle det skje tjener vi jo litt penger på han også, noe vi er avhengig av.. Ejuke er uansett viktig for oss på andre måter selv om han ikke dunker inn målpoeng. Han er en konstant trussel for forsvaret, og kan åpne opp forsvar på egenhånd med fart og teknikk. Får heller tåle at han slurver litt i de avgjørende øyeblikkene.

Comment

Merkelige resonnement fra enkelte her inne noen ganger ass, vi foretrekker altså at ejuke ikke overstiger 0-8 målpoeng fremfor 15-20 målpoeng i sesongen, ja ja

Comment

Og forresten, januar er en fin tid til å bøtte inn mål mot antatt svakere motstand, sånn at man finner ut hvordan man skal gjøre det når serien starter...

Comment

Originally posted by dalagubbe View Post
                Merkelige resonnement fra enkelte her inne noen ganger ass, vi foretrekker altså at ejuke ikke overstiger 0-8 målpoeng fremfor 15-20 målpoeng i sesongen, ja ja
                Hvordan klarer du å lese det ut av hva jeg skriver?
                Ejuke er en av de mest tekniske spillere som har vært i denne kokkosligaen på lang tid. Tror du virkelig vi hadde hatt han om han var mer komplett og scora mer mål?
                Lov å stikke finger'n i jorda og værra litt realist oppi det hele.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Trodde dette handlet om målpoengene til ejuke dette gjald, men men, og hvis du har kjent meg, så ville du sett at det står realist med storeeeee bokstaver i pannen min, har fått vite ofte hvor kjedelig jeg pga dette...

Comment

Working...
                  X