Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamp: VIF - Mjøndalen, søn. 3. februar kl. 17:30

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Flem View Post
    Nå må vi ikke være så naive her. Vi møter norske lag som enten er i samme serie eller lavere divisjoner. Hittil har vi ikke prestert noen verdens ting som tilsier at vi skal være i toppen av ligaen mot slutten av sesongen.
    Alle de lagene vi har møtt, er i samme oppkjøringsperiode som oss, hvorfor klarer de å prestere bedre?

Det å ha banespillet vinner vi ikke mange kamper på, det har vi hørt før - "ønsker å spille som Barcelona" er vel en velkjent setning. Vi spiller ganske likt med Deila, mye posession, men ingen mål - eller iallefall ikke nok mål.

Jeg er kanskje negativ, men fotball handler om å vinne kamper, ikke ha ballen mest. Vi er milevis unna den formen vi ønsker å være, og det er ikke veldig lenge til seriestart.
    Jeg husker godt de årene vi har vunnet pre season. Det har som regel gått innmari dårlig i serien.
    Så jeg er enig med de som mener at det viktigste er at alle får spilletid. Det er ikke før de to siste treningskampene at det er viktigere å toppe laget.

Comment

Working...
    X