Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Treningskamp: Dynamo Kiev - Vålerenga

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Virket som vi brukte 1.omgang på å bli vant til tempoet.
    For har vært gode etter pause her.
    EVIG VIF

Comment

Hvilke bytter til pause?

Comment

Originally posted by bLANCO View Post
        Hvilke bytter til pause?
        Ingen til pause tror jeg men ved 60 min. Abu og Lekven ut med Myhre og Israelsson. Vilhjalmsson med Azemi. Nakkim byttet forresten til pause med han fra Mexico. Grødem inn på 10er plass for Dønnum. Ellers er stort sett de resterende byttet ut etterpå, med unntak av Tolås og Ivan

Comment

Originally posted by bLANCO View Post
          Hvilke bytter til pause?
          Nakkim kom vel inn til pause på høyreback.
          Etter en tøff start så spilte vi oss opp utover i kampen, tok nivået og kunne fort ha utlignet på slutten.
          EVIG VIF

Comment

Viktor Boniface fikk knappe 10 min også med Ejuke ut. Så nettavisen skrev Viktor Bonyface. Så aner ikke hva som er riktig, men det får være det samme.

Comment

Noen som vet hvilket nivå det var på spillerne fra DK? Laget er bra men de har jo en veldig stor tropp og bruker sikkert ikke (?) sine beste i alle treningskampene.

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
                Virket som vi brukte 1.omgang på å bli vant til tempoet.
                For har vært gode etter pause her.
                Motstanden var ikke helt den samme i de to omgangene, men det var ingen walk in the park i 2. omgang heller.

Comment

Originally posted by Pete View Post
                  Noen som vet hvilket nivå det var på spillerne fra DK? Laget er bra men de har jo en veldig stor tropp og bruker sikkert ikke (?) sine beste i alle treningskampene.
                  De spilte med førstetroppen, men var ikke toppet.
                  Så i hvert fall kapteinen deres nummer 5 spilte.

Skal spille Eurpopa League neste uke mot Olympiakos, så er nok i god form de gutta der.
                  EVIG VIF

Comment

Originally posted by Pete View Post
                    Mener kommentatorene så at det var litt så som så og blandet, men uansett hvem de stiller med så holder de jo et høyt nivå.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
                      Mener kommentatorene så at det var litt så som så og blandet, men uansett hvem de stiller med så holder de jo et høyt nivå.
                      På kommentatoren hørtes det ut som de hadde spilt kamp nesten hver dag de siste 5 dagene, inkludert igår, så er nok en god blanding.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                        På kommentatoren hørtes det ut som de hadde spilt kamp nesten hver dag de siste 5 dagene, inkludert igår, så er nok en god blanding.
                        Ja, i tillegg ble det nevnt at de hadde med seg enormt stor tropp, husker ikke antallet, hvor bare halvparten eller noe var listet opp i A-stallen.

De skulle også møte Olympiakos i noe Europa greier neste uke tror jeg.

Comment

Nær sagt uavhengig av hvem de stiller med, så er dynamo kiev bra matching for oss. De har et vell av kvalitetsspillere og unge talenter, så uten at jeg har sett på lagoppstillingen, er jeg ganske sikker på at de stilte med mange gode spillere.

Comment

Working...
                          X