Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Kongsvinger

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tenkte forøvrig å nevne han fyren som kommenterte denne kampen. Hva er det for en karakter?
    Jeg skjønner det ikke var verdens største kamp, og at det var bortimot 0 på tribunen, men jeg holdt på å sovne bare han åpna kjeften.
    Etter 30 minutter av første måtte jeg skru av, klarte rett og slett ikke høre på.
    Mulig det bare var jeg som var helt ute denne dagen, men litt engasjement er lov for en kommentator, selvom man ikke behøver å bli helt Alsaker.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Tenkte forøvrig å nevne han fyren som kommenterte denne kampen. Hva er det for en karakter?
      Jeg skjønner det ikke var verdens største kamp, og at det var bortimot 0 på tribunen, men jeg holdt på å sovne bare han åpna kjeften.
      Etter 30 minutter av første måtte jeg skru av, klarte rett og slett ikke høre på.
      Mulig det bare var jeg som var helt ute denne dagen, men litt engasjement er lov for en kommentator, selvom man ikke behøver å bli helt Alsaker.
      La merke til det samme. Makan til uinspirert fyr skal du lete lenge etter. Var vel noen som nevnte det under kampen i tråden her også.

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Jeg holdt på å sovne flere ganger pga han.
        Elsker Bergen By

Comment

Working...
        X