Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Nõmme Kalju FC

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF - Nõmme Kalju FC

http://www.vif-fotball.no/nyheter/moter-nomme-kalju-i-dag
    Kamp mot estisk motstand idag kl 16, et lag vi slo 3-1 på Intility ifjor.
    Mest spent på om vi fortsetter der vi slapp mot Rostov og om Deila gjør endringer på laget som starta sist.

Originally posted by ziggy75 View Post
    http://www.vif-fotball.no/nyheter/moter-nomme-kalju-i-dag
    Kamp mot estisk motstand idag kl 16, et lag vi slo 3-1 på Intility ifjor.
    Mest spent på om vi fortsetter der vi slapp mot Rostov og om Deila gjør endringer på laget som starta sist.
    Blir vel sikkert det samme laget men det synes jeg er litt trist. Han burde prøve ut flere potensielle muligheter, kanskje spesielt på midten. Men vi får se, håper det blir fremgang. Er litt skeptisk til om vi spilte fantastisk mot Rostov eller de la seg bakpå. Mot Dinamo Kiev ble vi veldig avslørt på høyt press med mange personlige feil.

Comment

Originally posted by Pete View Post
      Blir vel sikkert det samme laget men det synes jeg er litt trist. Han burde prøve ut flere potensielle muligheter, kanskje spesielt på midten. Men vi får se, håper det blir fremgang. Er litt skeptisk til om vi spilte fantastisk mot Rostov eller de la seg bakpå. Mot Dinamo Kiev ble vi veldig avslørt på høyt press med mange personlige feil.
      Ble nok tatt på senga av Dinamos høye og aggressive press, pluss at dette var VIFs første kamp på gress, så bedre tid fikk vi nok mot Rostov.
      Men synes vi hadde bra tempo og bevegelser mot Rostov for det. Vi må klare å spille mot lag som presser oss høyt, og lag som ligger lavt.

Comment

Originally posted by Pete View Post
        Synes tvert imot det er kjempebra hvis de spiller inn en klar ellever. Synes noe av problemet de siste sesongene har vært at det har vært for mye skifter og lite kontinuitet. Tror også det blir lettere for de unge å komme inn og gjøre det bra hvis det allerede er et system som sitter.

Comment

Laget:

http://www.vif-fotball.no/nyheter/di...ot-nomme-kalju

Det er vel samme lag som mot Rostov.

Comment

Originally posted by christer1913 View Post
            Laget:

http://www.vif-fotball.no/nyheter/di...ot-nomme-kalju

Det er vel samme lag som mot Rostov.
            Ja, tydelig at vi har spikra en elver per nå.
            Benken: Kristoffer Klaesson, Christian Borchgrevink, Markus Nakkim, Ivan Näsberg, Felix Horn Myhre, Magnus Retsius Grødem, Aron Dønnum, Erik Israelsson, Fitim Azemi.

Jeg hadde håpet at Vega var klar igjen, men han er verken på laget eller benken. Han er vel den eneste som per nå muligens er tiltenkt en start rolle. Jeg er usikker på hvem han da skyver på benken. Han er vel helst høyre kant der Shala er oppstilt nå. Men kan også brukes som venstre kant der vi har Finne. Jeg er usikker på om han kan erstatte Ejuke som 10-er. Jeg hadde håpet at vi skulle la Vega få høyre kanten og bruke Shala ved siden av Abu (der vi nå har Lekven), men det virker lite trolig at det er Ronnys plan siden vi kun har brukt Shala som kant til nå.

Med det mener jeg at alle vi har på benken og i stallen er utfordrere, men at Deila ser ut til å ha tatt et valg om hvem han tror mest på. Får vi inn Juärez så er vi ferdig handla ref Deila, og vi er ferdig solgt ref. sportssjefen så da er det vel kun noen utlån som er aktuelle før vinduet stenges. Positivt at laget begynner å sette seg så får vi håpe at de som nå er utfordrere kan gi de som nå er faste kamp til døra. Laget ser bra ut, de to svakeste posisjonene nå er etter min mening VB (Sam) og dm (Lekven). Håper Myhre overtar sistnevnte plass. Summa sumraum ser det meget bra ut.

Comment

Nå er det bare å be til høyere makter om at det ikke blir samme kommentator som mot Kongsvinger.

Comment

Noen som setter opp en stream eller? Eller veit om en gratis?

Comment

Vises kampen noe sted?

Comment

Nettavisen (eller andre lokalaviser)

Comment

1-0 selvmål. Nydelig chippasning fra Abu til Sam. Sam slår inn på direkten og forsvarer header i eget mål.

Comment

https://www.direktesport.no/event/wf...4kfjWg5tgAuHjB

Vises der for de som har NA+ abb. Jeg gidder ikke tegne det bare for å se denne matchen, så si fra hvis dere veit om en annen stream.

Comment

Adekugbde er offensiv idag. Ble spilt igjennom farlig for andre gang nå, denne gangen Shala som serverer men ble litt upresist denne gangen.

Comment

Takk for oppdateringer!
                            Ett lag i Oslo.

Comment

Hvem satte 2-0?

Comment

Working...
                              X