Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Seriestart: Vålerenga - Mjøndalen. Lørdag 30. Mars. 18.00!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Elefanten i rommet i denne diskusjonen er den forpulte sesongstarten og avslutninga. Fotball skal ikke spilles før det er sommerlige temperaturer. "Ingen" utover den harde kjerne gidder dra på kamp i +3 grader og stormvind. NFF og Norsk Toppfotball eller hvem f*** det er, må snart innse at dette er et stort problem.
    Enten må de justere ned med 2-4 lag, ellers må kampprogrammet bli tettere slik at det ikke begynner før midten av april og ender i september.
    Det er langt enklere å sitte med en pils i hånda, dypt nedi sofaen når det er snø ute, enkelt og greit.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
      Elefanten i rommet i denne diskusjonen er den forpulte sesongstarten og avslutninga. Fotball skal ikke spilles før det er sommerlige temperaturer. "Ingen" utover den harde kjerne gidder dra på kamp i +3 grader og stormvind. NFF og Norsk Toppfotball eller hvem f*** det er, må snart innse at dette er et stort problem.
      Enten må de justere ned med 2-4 lag, ellers må kampprogrammet bli tettere slik at det ikke begynner før midten av april og ender i september.
      Det er langt enklere å sitte med en pils i hånda, dypt nedi sofaen når det er snø ute, enkelt og greit.
      Haha. Seks måneders oppkjøring? Ja det er nok løsningen.

Jeg gleder meg masse til lørdag. Sesongstarten kommer ikke en dag for tidlig!

Comment

Jeg skal på kamp.
        Man kunne ønsket seg til Bergen ift medier, der BT/BA fighter hardt om nyheten om at Karadas er blitt onkel. Så VIF må prøve andre kanaler.
        Jeg ville valgt synlighet ift masse plakater og full gass på buss/trikk en uke. Passer Enga. Hvor stort/godt VIF er ift sosiale medier vet jeg ikke. Håper Engaland funker på sikt.
        Jeg tror folk i 2019 vil ha lokale og gode opplevelser. Bygge sakte, så funker det.
        Inntil videre er største problem at vi har bygd en stadion som er for stor. Ved kap 12-13' ville det blitt mer sesongkort og «løp og kjøp».

Comment

Originally posted by way_ View Post
          Du skal ikke undervurdere alle de som syns det er veldig komfortabel og beleilig å sitte i sofaen søndag kl 20 med en kald pils i hånda mens de ser favorittlaget. Norge er vel ett av få (det eneste?) land i Europa hvor det ikke er mulig å få kjøpt øl eller vin på stadion. I 2019 har folk langt større forventninger og krav til fasiliteter og tilbud enn man hadde for noen år tilbake. Dette vil gi både økte billettinntekter og økte salgsinntekter for klubben.
          Man får kjøpt øl og vin på vip-områdene...
          Men den "gemene hop/berm" må klare seg med brus ja...

Comment

Driter i om vi har stått på stedet hvil de siste 30 åra. Vår oppgave er å støtte laget uansett. Ses på lørdag karer 💪

Comment

Originally posted by Lego View Post
              Haha. Seks måneders oppkjøring? Ja det er nok løsningen.

Jeg gleder meg masse til lørdag. Sesongstarten kommer ikke en dag for tidlig!
              Jeg sier ikke at det er gjennomførbart, men fakta.
              At du og 4-5000 andre trosser kulda og står der i midten av mars er beundringsverdig, men det trekker ikke den store mengden.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Flott vær på Lørdag. Alle på match!

https://www.storm.no/oslo/2019-03-30

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                  Flott vær på Lørdag. Alle på match!

https://www.storm.no/oslo/2019-03-30
                  Ser det har vært kick off.
                  Bra man får vite.
                  Greit jeg ikke fikk det med meg, men hvor i all verden var dette annonsert?
                  Dette sier vel litt om hva som mangler på PR siden, eller var det ikke meningen at vi skulle vært med?

Comment

Originally posted by panzer View Post
                    Ser det har vært kick off.
                    Bra man får vite.
                    Greit jeg ikke fikk det med meg, men hvor i all verden var dette annonsert?
                    Dette sier vel litt om hva som mangler på PR siden, eller var det ikke meningen at vi skulle vært med?
                    Ser nå at det er kick off 30 mars(er ikke det kampdag)
                    Tydeligvis har det vært « presse kick off)
                    Første gang det har vært på kamp dag?
                    Hvorfor delt?
                    Mye jeg lurer på vedr. markedsavdelinga.....

Comment

Originally posted by panzer View Post
                      Ser nå at det er kick off 30 mars(er ikke det kampdag)
                      Tydeligvis har det vært « presse kick off)
                      Første gang det har vært på kamp dag?
                      Hvorfor delt?
                      Mye jeg lurer på vedr. markedsavdelinga.....
                      Såvidt jeg kan skjønne er supporter-kickoff noe Øst kjører selv uten at klubben er direkte involvert. Men ja det er på kampdag med hovedprogrammet etter at kampen er ferdig.

Comment

Meldt strålende sol og 8 grader klokka 18 på Lørdag.

https://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Os..._for_time.html

Comment

Tror vi vinner denne. 3-0.
                          Brunskjortene er jo ikke sikre på hvem som skal stå i mål engang. De har hentet inn en keeper, men skal ha en til.
                          Ellers vet jeg ikke så fryktelig mye om laget deres, så jeg går bare utfra, på snørrhovent vis, at vi er mye bedre.

Comment

Vi skal jo vinne denne. Jeg tror også vi gjør det. Offensivt ser vi meget bra ut og jeg tror ærlig talt ikke mjøndalen har nok å stille opp med offensivt.
                            De har vel også henta inn to unge lånekeepere som så vidt jeg forstår ikke er ES-klasse.

Veldig spent på om Ejuke endelig finner ut av det og begynner å produsere målpoeng. Han blir jo rost i huet og ræva om dagen. Løsner det her har vi en syk spiller!
                            I tillegg tror jeg komboen Finne-Matti-Shala/Vega kan bli fryktelig skummel..

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                              Tror vi vinner denne. 3-0.
                              Brunskjortene er jo ikke sikre på hvem som skal stå i mål engang. De har hentet inn en keeper, men skal ha en til.
                              Ellers vet jeg ikke så fryktelig mye om laget deres, så jeg går bare utfra, på snørrhovent vis, at vi er mye bedre.
                              Har henta inn to nå. Både Faye Lund (RBK) og Ramstad (MFK).

Comment

Etter en svært skuffende sesong i fjor må jeg si jeg var veldig i tvil om jeg skulle orke å gå på kamper denne sesongen. Distanserte meg i stort sett hele vinter fra eliten og fulgte knapt med på treningskampene. Men noe har skjedd de siste dagene.... Sola skinner og det lukter vår. Og så smått har jeg kjent at det har begynt å krible i magen igjen når jeg leser om Vålerenga. Nå er det dagen før dagen. Sesongkortet er igjen på plass og jeg gleder meg veldig til kamp i morra!

Comment

Working...
                                X