Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Seriestart: Vålerenga - Mjøndalen. Lørdag 30. Mars. 18.00!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIFpatriot
    replied
    Meldt strålende sol og 8 grader klokka 18 på Lørdag.

https://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Os..._for_time.html

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Originally posted by panzer View Post
    Ser nå at det er kick off 30 mars(er ikke det kampdag)
    Tydeligvis har det vært « presse kick off)
    Første gang det har vært på kamp dag?
    Hvorfor delt?
    Mye jeg lurer på vedr. markedsavdelinga.....
    Såvidt jeg kan skjønne er supporter-kickoff noe Øst kjører selv uten at klubben er direkte involvert. Men ja det er på kampdag med hovedprogrammet etter at kampen er ferdig.

Leave a comment:

• panzer
    replied
    Originally posted by panzer View Post
    Ser det har vært kick off.
    Bra man får vite.
    Greit jeg ikke fikk det med meg, men hvor i all verden var dette annonsert?
    Dette sier vel litt om hva som mangler på PR siden, eller var det ikke meningen at vi skulle vært med?
    Ser nå at det er kick off 30 mars(er ikke det kampdag)
    Tydeligvis har det vært « presse kick off)
    Første gang det har vært på kamp dag?
    Hvorfor delt?
    Mye jeg lurer på vedr. markedsavdelinga.....

Leave a comment:

• panzer
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Flott vær på Lørdag. Alle på match!

https://www.storm.no/oslo/2019-03-30
    Ser det har vært kick off.
    Bra man får vite.
    Greit jeg ikke fikk det med meg, men hvor i all verden var dette annonsert?
    Dette sier vel litt om hva som mangler på PR siden, eller var det ikke meningen at vi skulle vært med?

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Flott vær på Lørdag. Alle på match!

https://www.storm.no/oslo/2019-03-30

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Originally posted by Lego View Post
    Haha. Seks måneders oppkjøring? Ja det er nok løsningen.

Jeg gleder meg masse til lørdag. Sesongstarten kommer ikke en dag for tidlig!
    Jeg sier ikke at det er gjennomførbart, men fakta.
    At du og 4-5000 andre trosser kulda og står der i midten av mars er beundringsverdig, men det trekker ikke den store mengden.

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Driter i om vi har stått på stedet hvil de siste 30 åra. Vår oppgave er å støtte laget uansett. Ses på lørdag karer 💪

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Originally posted by way_ View Post
    Du skal ikke undervurdere alle de som syns det er veldig komfortabel og beleilig å sitte i sofaen søndag kl 20 med en kald pils i hånda mens de ser favorittlaget. Norge er vel ett av få (det eneste?) land i Europa hvor det ikke er mulig å få kjøpt øl eller vin på stadion. I 2019 har folk langt større forventninger og krav til fasiliteter og tilbud enn man hadde for noen år tilbake. Dette vil gi både økte billettinntekter og økte salgsinntekter for klubben.
    Man får kjøpt øl og vin på vip-områdene...
    Men den "gemene hop/berm" må klare seg med brus ja...

Leave a comment:

• Besetter
    replied
    Jeg skal på kamp.
    Man kunne ønsket seg til Bergen ift medier, der BT/BA fighter hardt om nyheten om at Karadas er blitt onkel. Så VIF må prøve andre kanaler.
    Jeg ville valgt synlighet ift masse plakater og full gass på buss/trikk en uke. Passer Enga. Hvor stort/godt VIF er ift sosiale medier vet jeg ikke. Håper Engaland funker på sikt.
    Jeg tror folk i 2019 vil ha lokale og gode opplevelser. Bygge sakte, så funker det.
    Inntil videre er største problem at vi har bygd en stadion som er for stor. Ved kap 12-13' ville det blitt mer sesongkort og «løp og kjøp».

Leave a comment:

• Lego
    replied
    Originally posted by Flem View Post
    Elefanten i rommet i denne diskusjonen er den forpulte sesongstarten og avslutninga. Fotball skal ikke spilles før det er sommerlige temperaturer. "Ingen" utover den harde kjerne gidder dra på kamp i +3 grader og stormvind. NFF og Norsk Toppfotball eller hvem f*** det er, må snart innse at dette er et stort problem.
    Enten må de justere ned med 2-4 lag, ellers må kampprogrammet bli tettere slik at det ikke begynner før midten av april og ender i september.
    Det er langt enklere å sitte med en pils i hånda, dypt nedi sofaen når det er snø ute, enkelt og greit.
    Haha. Seks måneders oppkjøring? Ja det er nok løsningen.

Jeg gleder meg masse til lørdag. Sesongstarten kommer ikke en dag for tidlig!

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Elefanten i rommet i denne diskusjonen er den forpulte sesongstarten og avslutninga. Fotball skal ikke spilles før det er sommerlige temperaturer. "Ingen" utover den harde kjerne gidder dra på kamp i +3 grader og stormvind. NFF og Norsk Toppfotball eller hvem f*** det er, må snart innse at dette er et stort problem.
    Enten må de justere ned med 2-4 lag, ellers må kampprogrammet bli tettere slik at det ikke begynner før midten av april og ender i september.
    Det er langt enklere å sitte med en pils i hånda, dypt nedi sofaen når det er snø ute, enkelt og greit.

Leave a comment:

• anderan
    replied
    Originally posted by way_ View Post
    Du skal ikke undervurdere alle de som syns det er veldig komfortabel og beleilig å sitte i sofaen søndag kl 20 med en kald pils i hånda mens de ser favorittlaget. Norge er vel ett av få (det eneste?) land i Europa hvor det ikke er mulig å få kjøpt øl eller vin på stadion. I 2019 har folk langt større forventninger og krav til fasiliteter og tilbud enn man hadde for noen år tilbake. Dette vil gi både økte billettinntekter og økte salgsinntekter for klubben.
    Greia er at det er utrolig komfortabelt og behagelig å sitte i sofaen søndag kl 20, i motsetning til å tross kulde, mørke og nedbør for å se fotball på stadion. Muligheten for å kjøpe øl endrer ikke det norske klimaet eller parkeringsforholdene, så dørstokkmila er like lang

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Har ikke lest det, men sånn som du legger det frem er det vanskelig å ikke være uenig. Sportslig resultat og publikumstall har en sammenheng på klubbnivå. Klubber med suksess har mer publikum enn klubber uten suksess. At en toppkamp i 2019 ikke trenger å trekke like mange tilskuere enn om den hadde blitt spilt i 2009 er en helt annen diskusjon.
    Jeg håper ingen tror at jeg har forsøkt å legge fram Hjelseths artikkel i et nøtteskall. Den er på fem sider og drøfter publikumssvikten for eliteserien som helhet. Dermed har jeg selvfølgelig ikke belegg for å hevde at den gir fasit for Vålerenga spesielt. Men jeg anbefaler lesing av den, den er innom flere av de punktene du nevner.

Leave a comment:

• way_
    replied
    Originally posted by anderan View Post
    Hadde serien blitt spilt fredager og lørdager kunne jeg vært enig. Når våre kamper har en tendens til å berammes søndag kl 20 har jeg mindre tro på at dette øker attraksjonen.

Leave a comment:

• anderan
    replied
    Originally posted by Septiktank View Post
    Noe som jeg er helt sikker på at ville trukket flere på kamp, er liberablisering av alkoholforbudet på stadion. Det er en helt annen diskusjon såklart, men en som jeg mener det er på tide å ha. Det vil tiltrekke seg mange tilskuere i en målgruppe vi savner; unge voksne. Av egen erfaring som student, så trekker flere medstudenter som ikke er interessert i eliteserien muligheten til å ta seg en pils på kamp som noe som hadde fått de til å dra å se vålerenga. Lørdagskamper for eksempel. Da kunne man fått kampene til å bli en del av vorspillet, istedenfor at den ene utelukker det andre. Er man invitert på vors klokka 19, så er det kun de spesielt interesserte som velge å reise på match. Så kan man gjøre som i Tyskland for eksempel, å serve lav % øl til risikooppgjør osv. Mange muligheter, men noe vi snart må tørre å prøve ut
    Hadde serien blitt spilt fredager og lørdager kunne jeg vært enig. Når våre kamper har en tendens til å berammes søndag kl 20 har jeg mindre tro på at dette øker attraksjonen.

Leave a comment:

Working...
X